Laivas un to motori

Motoram ir šitāda degvielas padeves ieeja un man ir Veterok bāka. Kā sajūgt bāku ar motoru, lai viss strādā. Kādus savienojumus, trubas, pumpjus vajag?
24.maijs 2014, 00:18 | links
 
Tohatsu iegādāts pirms 5 gadiem , mainu pats eļļas un viss iet bez problēmām, pagāšgad nomainīju dzenskrūvi vienkārši nodila no lielas braukāšanas pa akmeņiem un niedrēm.
23.maijs 2014, 13:23 | links
 
Par motora ekspluatāciju.
Tālā 2008.g. rudenī iegādājos jaunu Mercury4t 4 zs motorīti. No sākuma apzinājos, ka apkopes Rīgā man garām - ceļš no D-pils vien kas ir un galvenais laiks.

Pa šo laiku novērotais un labotais:

1. Degvielas šļutenes ir kaka - kamēr benža iekšā viss ok, pēc ziemas stāvēšanas tukšā paliek cietas, noņemtas vispār pārvēršas plastmasā, iekš tā dabūju daļu samainīt, jo sāka dot sūci savienojumos. Problemas bij ar diametru, jo klasiskās auto ir citāda diametra, starpība pārs mm.

2. Bij noplīsis iekšējās bākas degvielas snīpis. Tā kā ir vibrācija un materiāls kaut kāds ne plastmasa, tad tas sagādāja problēmas līmēšanā... Nu bet ārējā bāka vienmēr var tikt pieslēgta :)

3. Šaize pārs reizes bij ar degvielas sūkni - tukšu bāku izbraucot, pa jaunu uzpildoties nu nekādi nelec. Jaucu, pētīju un ieteikums - nelieniet tur, ja filtri visi vietās, nēk tur neatradīsiet - variants - atmest aizspriedumu un sausām lūpām esot iepūst BĀKĀ! Tālāk viss štokos.

4. Iesaku pievērst uzmanību tranča leņķa regulēšanas stieņa gala fiksatoram, konstrukcija bez uzticības, drošībai iestūmu tērauda drātiņu, dubults neplīst.

5. Pēc labas piebraukšas (3.gads) brīziem slāpa brīvgaitas velcē - izlīdzējos ar droseļa stāvokļa regulēšanu, vintiks viegli atrodams un skrūvējams. Kvalitātes skrūve, vai īstās reg. skrūve atrodas pakaļā totālā un regulēšana iespējama noņemot iekšējo bāku vai super lokanu skrūvgriezi.

Pārējais ir neaiztikts. To ko vajadzētu veikt - vārstu bīdekļa starpas kontrole, bet diez vai to kāds vispār piedāvā/veic pie garantijas apkopēm. Apgriezienu tukšgaitas regulēšana - ja neslāpst un neraustās tad jau OK, savukārt max. apgriezienu regulēšana un kontrole nepieciešama tējkannām kas mauc pilnā ruckā un tik un tā ilgtermiņā nelīdzēs - nokaus to dzinēju tā vai tā. Nominālās jaudas (slodze ilgāku laiku) apgriezieni kudi mazāki.
23.maijs 2014, 13:11 | links
 
To Kaspars71
95% nokaušanas gadījumu būs pie vainas lietotājs. Pretējo būs nu ļoti grūti pierādīt.
23.maijs 2014, 12:07 | links
 
yamaha 2.5 zirgu motorītim, apkope 57 EUR(favorīts pie SKY). Pēc apkopes motoriņa apgriezieni pat netiek atregulēti... laikam smērvielām cenas uzlEkušas debesīs!

staff, 22.maijs 2014, 09:20

A varbūt doma ka tur brauc Biezie pēc motoriem.:)
22.maijs 2014, 20:29 | links
 
Nu ja! Pats Strādāju Maleju iela,respektīvi tuvāk būtu remonts Pildas iela,jeb A Deglava 50. Tikai neko konkrētu tur nevar saprast.
22.maijs 2014, 20:27 | links
 
Gaisa gabals!
22.maijs 2014, 20:23 | links
 
Man ari pie Skaya Autofavorita. Nu redzes cik man noplēsis. A nevar iet Deglava iela ja jau tur ari Yamahas centrs. Maksāt piķi un braukt tādu gaisa gabalu:(
22.maijs 2014, 17:55 | links
 
Pirmdien (19.05) biju savu F5 aizvedis uz pirmo apkopi Yamaha centrā (pie Serģa). Eļļa motorā, kājā, 2-vas blīves un karbiķa pieregulēšana pēc opkatkas maksāja 41,50 EUR.

Protams ka to visu var izdarīt pats, bet pirmo apkopi jebkurā gadījuma labāk uzticēt dīlerim lai vēlāk nav jāmeklē kurš pie kā ir vainīgs... autiņu jau arī kad nopērk jaunu garantijas laikā apkopes ir jāveic pie dīlera vai sertificētā servisā.
22.maijs 2014, 10:01 | links
 
yamaha 2.5 zirgu motorītim, apkope 57 EUR(favorīts pie SKY). Pēc apkopes motoriņa apgriezieni pat netiek atregulēti... laikam smērvielām cenas uzlEkušas debesīs!
22.maijs 2014, 09:20 | links
 
Tāds nu tas bizness. Garantija ir spēkā tad, ja ir veiktas apkopes, par ko ir jāmaksā... te nu izvēle...
21.maijs 2014, 23:29 | links
 
Ja pašam rokas līkas lai eļļu nomainītu, tad tik stiep uz apkopi un maksā :D
21.maijs 2014, 23:28 | links
 
Ir nu gan cuciba! Kam tad garantija? Par eļļām tur nekas dārgs nesanāk,bet darbs!

koki, 21.maijs 2014, 21:38


Garantija ir tikai rūpnīcas defektiem kuri gadās labi ja viens uz desmit tūkstošiem, pārējais ir tikai reklāmai lai ietu pie dīlera uz apkopi.
21.maijs 2014, 23:20 | links
 
Ir nu gan cuciba! Kam tad garantija? Par eļļām tur nekas dārgs nesanāk,bet darbs!
21.maijs 2014, 21:38 | links
 
skaidrs ka bezmaksas, maksāsi tikai par darbu un materiāliem:)
intereses pēc pieprasi ražotāja noteikto darbu sarakstu garantijas laikā:)
21.maijs 2014, 21:34 | links
 
Sestdien vedishu savu 4hp motoriti uz pirmo apkopi uz Yamahas centru. Jautājums apkopes ir bezmaksas vai ne? Garantija motoritim 3 gadi.
21.maijs 2014, 21:30 | links
 
Nu par 125 kg nemācēšu pateikt jo man ir mazāk:) bet nedomāju ka nevajadzētu būt problēmas, pacels.
Kad pētīju internetu (pārsvarā jau RU) tad vairāki "būvētāji" minēja ka šī plāksne dod papildus apm. +50 kg ko izceļ glisē.
19.maijs 2014, 15:09 | links
 
Izgatavoju otru antikavitācijas plāksni ar lielākiem izmēriem, nedaudz citas formas un no cita materiāla. Un šis izmērs un spārna forma strādā uz visi 100%. Glisā iziet uz reiz apm. ap pus gāzes nu varbūt nedaudz vairāk... un sēžot aizmugurē pie motora. Nav vairs jāpārvieto svars uz laivas vidu:) Un glisā turas ar daudz mazāku gāzi kā iepriekš. Laivai purngals vairs neiet svecē.


Man ir 125 kg. Vai mani arī pacels glisē?
19.maijs 2014, 13:33 | links
 
Izgatavoju otru antikavitācijas plāksni ar lielākiem izmēriem, nedaudz citas formas un no cita materiāla. Un šis izmērs un spārna forma strādā uz visi 100%. Glisā iziet uz reiz apm. ap pus gāzes nu varbūt nedaudz vairāk... un sēžot aizmugurē pie motora. Nav vairs jāpārvieto svars uz laivas vidu:) Un glisā turas ar daudz mazāku gāzi kā iepriekš. Laivai purngals vairs neiet svecē.

Sīkāk un bildes galerijā:
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/albums/antikavitacijas-plaksne-nr-2/
19.maijs 2014, 11:15 | links
 
Man ir daži jautājumi.
Nopirku Mercury 5. Pagaidām iet vēl apkatka. Esmu nobraucis jau kādas 7 stundas.
1) kāpēc braucot ar 3/4 ručku sākumā ir viss ok, bet dažreiz mainās motora skaņa. Jauda nemainās. Nometu apgriezienus, un atkal viss kārtībā
2) tāpat mainās motora skaņa, izbraucot cauri lēpēm: liekas, ka apgriezieni kāpj, bet motora jauda samazinās.
18.maijs 2014, 23:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager