Par motora ekspluatāciju.
Tālā 2008.g. rudenī iegādājos jaunu Mercury4t 4 zs motorīti. No sākuma apzinājos, ka apkopes Rīgā man garām - ceļš no D-pils vien kas ir un galvenais laiks.
Pa šo laiku novērotais un labotais:
1. Degvielas šļutenes ir kaka - kamēr benža iekšā viss ok, pēc ziemas stāvēšanas tukšā paliek cietas, noņemtas vispār pārvēršas plastmasā, iekš tā dabūju daļu samainīt, jo sāka dot sūci savienojumos. Problemas bij ar diametru, jo klasiskās auto ir citāda diametra, starpība pārs mm.
2. Bij noplīsis iekšējās bākas degvielas snīpis. Tā kā ir vibrācija un materiāls kaut kāds ne plastmasa, tad tas sagādāja problēmas līmēšanā... Nu bet ārējā bāka vienmēr var tikt pieslēgta :)
3. Šaize pārs reizes bij ar degvielas sūkni - tukšu bāku izbraucot, pa jaunu uzpildoties nu nekādi nelec. Jaucu, pētīju un ieteikums - nelieniet tur, ja filtri visi vietās, nēk tur neatradīsiet - variants - atmest aizspriedumu un sausām lūpām esot iepūst BĀKĀ! Tālāk viss štokos.
4. Iesaku pievērst uzmanību tranča leņķa regulēšanas stieņa gala fiksatoram, konstrukcija bez uzticības, drošībai iestūmu tērauda drātiņu, dubults neplīst.
5. Pēc labas piebraukšas (3.gads) brīziem slāpa brīvgaitas velcē - izlīdzējos ar droseļa stāvokļa regulēšanu, vintiks viegli atrodams un skrūvējams. Kvalitātes skrūve, vai īstās reg. skrūve atrodas pakaļā totālā un regulēšana iespējama noņemot iekšējo bāku vai super lokanu skrūvgriezi.
Pārējais ir neaiztikts. To ko vajadzētu veikt - vārstu bīdekļa starpas kontrole, bet diez vai to kāds vispār piedāvā/veic pie garantijas apkopēm. Apgriezienu tukšgaitas regulēšana - ja neslāpst un neraustās tad jau OK, savukārt max. apgriezienu regulēšana un kontrole nepieciešama tējkannām kas mauc pilnā ruckā un tik un tā ilgtermiņā nelīdzēs - nokaus to dzinēju tā vai tā. Nominālās jaudas (slodze ilgāku laiku) apgriezieni kudi mazāki.
23.maijs 2014, 13:11 |
links