Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
kura gada Tev mashiins?
23.oktobris 2014, 15:05 | links
 
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !

bushmans, 23.oktobris 2014, 14:53

Šitāda sīkuma dēļ var būt tādas problēmas?
23.oktobris 2014, 15:02 | links
 
Benzīna motoram 1.6, cik sapratu Opelis, ja jauns termostats ļoti labi un ātri jāuzsilst, varbūt temperatūras el.devējs spidometrā melo!? Ja motors nesilst,tad jau jābūt arī diezgan lielam degvielas patēriņam!? Bet par salona krāsiņas silšanu var būt ļoti daudz variantu...!? Salona filtrs nevar būt netīrs?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 13:13

Ja temperatūras el.devējs spidometrā melotu, vai tad tāpēc motors nesiltu... Nu benzīna patēriņš man jau liekas, ka nav lielāks. Salona un motora gaisa filtrs arī jauni. Vairs jau nezinu, ko mainīt... bet problēma nerisinās. Tikko izbraucu ārpus pilsētas un norāvu apmēram 15km ar ātrumu 90-100km/h. Pēc piektā km temperatūras rādītājs tikai izkustējās no vietas un vairāk par 85-87 grādi tā arī neparādīja... Pirms braukšanas aukstam motoram atskrūvēju bačoka vāciņu, tur bija spiediens iekšā, pat nedaudz antifrīzu pa vītni izspieda, vai tā ir jābūt?
23.oktobris 2014, 14:59 | links
 
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !
23.oktobris 2014, 14:53 | links
 
manam ecotekam tas bij piemeties,elektriķis nomainija,kkādu releju !
23.oktobris 2014, 14:39 | links
 
Ieslēdzas pie auksta. Kā dabina, tā šis sāk griezties...
23.oktobris 2014, 14:35 | links
 
.. tas noteikti nav normáli. Jo, ventilatoram,būtu jaslēdzas tikai tad ,ja dzesešanas šķiruma temperatura ir tuvu kritiskai robežai! Tātad ne motora virsma, ne pečka vairs nepaspēj atdzesēt!
23.oktobris 2014, 14:27 | links
 
Auto aprīkotiem ar kondicionieri /AC/ vai klimatkontroli, elektriskais ventilators ieslēdzas ne tikai motora dzesēšanai, bet, ik pa laikam, neatkarīgi no motora temperatūras, arī ieslēdzas kondicioniera /AC/ radiatora dzesēšanai, arī uz auksta motora!?
23.oktobris 2014, 14:25 | links
 
Auto, kuri aprīkoti ar AC elektriskais ventelātors ieslēdzas neatkarīgi no motora temperatūras, gan vasarā, gan ziemā...!?
23.oktobris 2014, 11:14
Kas ir tas AC? man tantei ir WV Tauran un vislaik ventilators slēdzas- domāju ka kaut kas beigts. Sanāk, ka tam tā jābūt?
23.oktobris 2014, 14:09 | links
 
Opelim 1.6 termostatam jāsāk vērties vaļā pie 92C grādi, vislabāk pačekot temperatūru ar Lāzera termometru, kaut kur pie motora galvas pirms termostata, vai labāk patēmēt uz kādu motor galvas, vai bloka korķi, ja var piekļūt!? Parasti rāda nedaudz zemāku temperatūru, bet ja sāk silt radiātors pie zemākas temperatūras, kā 90C tad termostats ir beigts, ja nemaldos Ecotekam, termostats mainās ar visu korpusu, līdz ar to maksā arī nedaudz dārgāk!?
23.oktobris 2014, 13:46 | links
 
nav viņam tempertūras pulksteņa uz paneļa, ká Tu zini, ka vinš neuzsilst ?
23.oktobris 2014, 13:24 | links
 
Benzīna motoram 1.6, cik sapratu Opelis, ja jauns termostats ļoti labi un ātri jāuzsilst, varbūt temperatūras el.devējs spidometrā melo!? Ja motors nesilst,tad jau jābūt arī diezgan lielam degvielas patēriņam!? Bet par salona krāsiņas silšanu var būt ļoti daudz variantu...!? Salona filtrs nevar būt netīrs?
23.oktobris 2014, 13:13 | links
 
Motora sliktu uzsilšanu parasti ietekmē tikai termostats, vai dīzeļdzinēju specifika!? Bet, ja motors uzsilst, un slikti silda salona "krāsniņa" tad jau gan ir daudz varianti!? Sākot ar to, ka ar gadiem aizsērē krāsniņa, kāda klimatkontroles žalūzija vairs nefunkcionē, dzesēšanas sistēmā aizsērējums, vai gaisa "korķis" sistēmā dēļ bojātas motora galvas blīves, vai motora galvas plaisas..., utt...!?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 11:29

Tur tā lieta, ka man tieši motors slikti uzsilst. Motors ir 1.6 ecotec benzīns. Un termostats jauns nomainīts, un meistars pateica, ka viņš atveras/strādā...
23.oktobris 2014, 13:03 | links
 
Štrunts par riņķiem, svarīgāk nelietot pīto auklu, vakar, droši, ka pēdējo reizi šosezon to izmēģināju...!?
23.oktobris 2014, 12:39 | links
 
ko juus darat lai neveidojas ledus uz rinkiem, spoles?
23.oktobris 2014, 12:32 | links
 
Motora sliktu uzsilšanu parasti ietekmē tikai termostats, vai dīzeļdzinēju specifika!? Bet, ja motors uzsilst, un slikti silda salona "krāsniņa" tad jau gan ir daudz varianti!? Sākot ar to, ka ar gadiem aizsērē krāsniņa, kāda klimatkontroles žalūzija vairs nefunkcionē, dzesēšanas sistēmā aizsērējums, vai gaisa "korķis" sistēmā dēļ bojātas motora galvas blīves, vai motora galvas plaisas..., utt...!?
23.oktobris 2014, 11:29 | links
 
Ar to arī jāsāk, bet pirkt vajag kādu Colorstat, Behr, vai Vernet, ko uzstāda rūpnīca!
23.oktobris 2014, 11:19 | links
 
Termostats, tā pat, ik pa četri gadi jāmaina, bet dieselis jau tikai braucot reāli uzsilst, no centra līdz Berģiem, ja bez sastrēgumiem, tā arī varētu būt!?

23.oktobris 2014, 11:01 | citēt | links

Braucu vakar agri no rīta, diezgan raiti tiku līdz berģiem bez sastrēgumiem. Kā tiek uz šosejas un apgriezieniem, šķiet uzsilst samērā ātri. Bet kuļoties tikai pa Rīgu pie lielākiem mīnusiem darba temp. sasniegt nereāli. Nomainīšu gan jau būs labi, ceru.
23.oktobris 2014, 11:14 | links
 
Ja beigts ūdens sūknis bija jāpārkarst motoram, vienīgi, ja sūknim sūce, ko parasti sākumā var ievērot tikai uz auksta neiedarbināta motora, motoram silstot sūce pazūd...!?
Auto, kuri aprīkoti ar AC elektriskais ventelātors ieslēdzas neatkarīgi no motora temperatūras, gan vasarā, gan ziemā...!?
23.oktobris 2014, 11:14 | links
 
Sveiki visiem!
Jautājums auto spečiem vai kādam, kam ir bijusi līdzīga problēma.
Kādu laiku atpakaļ pamanīju, ka manam Opel Zafira sāk pazust antifrīzs. It kā nekur netek, bet pēc kāda laika akal jālej klāt. Tā kā autiņš vajadzīgs katru dienu, servisam nav laika... pieleju klāt un braucu tālāk... Nu, bet pienāca brīdis, kad apnika un arī palika vēsāks... Nu jau apmēram divas nedēļas netieku gudrs, kas notiek ar motora dzesēšanas sistēmu... Antifrīzs sūcās salonā iekšā caur manžetēm, kur pievienojas krāsns radiators. Tās servisā nomainīja un pateica ka viss būs ok... bet ok nav, jo motors silst ļoti lēni, temperatūra knapi uzsilst līdz 80 grādiem līdz ar to arī pečka silda ļoti sūdīgi... Aizbraucu atpakaļ. Meistari saka, ka pie vainas termostats – nomainījām... Siltā boksā uzsildīja līdz 90grādiem... Bet, kad mājās autiņš atdzisa, akal viss no jauna... silst ļoti, ļoti lēni. Aizbraucu uz citu servisu. Tur pateica, ka gaisa burbulis iekšā, tāpēc arī nesilda. Paņēmās atgaisot... Ņēmās ilgi... rezultāts tas pats. Saka, ka iespējams motorā kaut kādi kanāli ciet, tāpēc arī nav cirkulācijas, nesilst motors, ilgi silst pečka... Bet pārliecināti nav... Man pašam šādās lietās sajēgas nav... Ko darīt??? Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija – ĻOTI ILGI CEĻAS MOTORA TEMPERATŪRA!
Sarakstīju daudz, bet gribēju lai vieglāk saprast...
p.s. Rēzeknieši, varbūt varat ieteikt kādu meistaru, kas varētu atrisināt šo problēmu.

Cegls, 23.oktobris 2014, 10:14


Es pasen VW Pasatam mocījos ar siltumu - man beigās pēc x2 termostatu maiņas nomainīja ūdens sūkni un viss bija OK, kāda tur sakarība nesapratu.
Opel Vektrai bija šaize ka pa daudz ātri slēdzās iekšā ventilātors, dzesētājs un neslēdzās ārā kamēr nenoslāpē, pēc tam pēc kāda laika atkal ieslēdzās, motors līdz 90 faktiski nekad neuzsila.
23.oktobris 2014, 11:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager