Pieļauju, ka visiem ķīniešu elektomotoriem patēriņš ir līdzīgs.
Lūk ir Outland 180W motoriņa specene. 230 W motoriņš katram ātrumam tērē bik vairāk.
1. ātr. - strāvas patēriņš: 9A , jauda 80W.
2. ātr. - strāvas patēriņš: 11A, jauda 100W.
3. ātr. - strāvas patēriņš: 15A, jauda 130W.
4. ātr. - strāvas patēriņš: 19A, jauda 150W.
5. ātr. - strāvas patēriņš: 32A, jauda 180W.
Parasti velcē/braukā ar 2-3 ātrumu, kas vidēji 180 - 230W motoriņiem tērē 15 ampērus stundā.
Spečuki saka, ka aķi vajag par 20% ietilpīgāku nekā vēlies vienā reizē notērēt, jo nav labi pilnīgi tukšu izbraukāt.
Tātad ja gribās braukāties 6 h ar 2-3 ātrumu, tad 15A x 6h + 20%, tad vēlams ap 108 ampērstundu ietilpīgs aķītis. Ziņojumu beidzu. :)
Lūk ir Outland 180W motoriņa specene. 230 W motoriņš katram ātrumam tērē bik vairāk.
1. ātr. - strāvas patēriņš: 9A , jauda 80W.
2. ātr. - strāvas patēriņš: 11A, jauda 100W.
3. ātr. - strāvas patēriņš: 15A, jauda 130W.
4. ātr. - strāvas patēriņš: 19A, jauda 150W.
5. ātr. - strāvas patēriņš: 32A, jauda 180W.
Parasti velcē/braukā ar 2-3 ātrumu, kas vidēji 180 - 230W motoriņiem tērē 15 ampērus stundā.
Spečuki saka, ka aķi vajag par 20% ietilpīgāku nekā vēlies vienā reizē notērēt, jo nav labi pilnīgi tukšu izbraukāt.
Tātad ja gribās braukāties 6 h ar 2-3 ātrumu, tad 15A x 6h + 20%, tad vēlams ap 108 ampērstundu ietilpīgs aķītis. Ziņojumu beidzu. :)
25.marts 2015, 15:45 | links