Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
:) Nevis aukšējo nāves punktu, bet gan aukšējo maiņas punktu. Tā vismaz skolās māca.:)
Dīzelim aizdedzi regulē ari ar aukstspiediena sūkni. Tobiš atskrūvējot divas skrūves un mainot caurumotō "šaibu" savstarpējo novietojumu. Pie vajadzīgā stāvokļa ar divām skrūvēm saskrūvē "šaibas" kopā. Bet tas jau vairāk lieljaudas sovdepa technikai.
27.oktobris 2015, 22:22 | links
 
to plesigais
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)
27.oktobris 2015, 20:38 | links
========================
Kungi, kungi!? Lūk, ko nozīmē, ka skolā neesat mācījušies, bet tikai krustiņus burtnīciņās vilkuši.
Atzīmes ir uz spararata tāpēc, lai to demontējot var pareizi uzlikt atpakaļ, jo tas ir dinamiski līdzsvarots kopā ar kloķvārpstu.
Savukārt, uz kloķvārpstas otra gala, ja tur it škivok, uz tā jābūt atzīmēm, kuras norāda cilindru augšējā nāves punkta stāvokli, un tiek izmantotas aizdedzes momenta apsteiguma regulēšanai, vismaz tad, ja tas ir benzīna dzinējs.
Par sūkni var runāt tikai tad, ja zināms dzinēja tips.
27.oktobris 2015, 22:13 | links
 
[quote=421833]Plēsīgais
Tad apskaties vēl gaisa filtru. Vai nav gadijumā "aizsērējis".
Škivoks uz šlicēm, vai kā?

urmaas, 27.oktobris 2015, 21:55[/qu

Š kivoka nav ,ir spararats 25 kg uz ķīla :-)
27.oktobris 2015, 21:59 | links
 
15 parasti tā nojātu,ka saimniekam jāpiemaksā par utilizāciju!
27.oktobris 2015, 21:55 | links
 
Plēsīgais
Tad apskaties vēl gaisa filtru. Vai nav gadijumā "aizsērējis".
Škivoks uz šlicēm, vai kā?
27.oktobris 2015, 21:55 | links
 
Razmečtalsja...:)
27.oktobris 2015, 21:50 | links
 
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:38

Tev jādabon moments pareizais, nevis daudzums.

guntarskl, 27.oktobris 2015, 20:44

Guntarskl , ja bet ka ? Uz sspararata ir atzīmes bet nav pret ko nolikt ? Un kā panākt iesmidzinasanas nobīdi ? . Vienīga vieta ir papira blives zem sūkņa !

plesigais, 27.oktobris 2015, 21:06

Neskaties uz spararata, jo dampais ir visdrīzāk sadilis un metkas visdrīzāk nesapasēs. Jāgroza sūknis, ja nevar pagriezt tad jāvīlē caurumi ovālāki, lai var pagriezt!!!
Nesaprotu, kas tās par blīvēm, bet sazobe tak no tā nemainās, tev tas sūknis ir jāpagriež pret pulksteni!
Vispār būtu jāredz, kas pa dampi...

guntarskl, 27.oktobris 2015, 21:13


Dampis ļoti vecs .
Suknis nav paredzets grozīt, un darbojas no speciala izcilna uz zobrata ass .
Blives paredzētās lai sūkni izbiditu (vai iebiditu) dziļāk korpusa ar to panāk ka palielinās degvielas daudzums.
27.oktobris 2015, 21:50 | links
 
Guntar,skatos tu ir riktīgs moto specs,a man viens jauns 15 zs Merkurs nokāries ,vai labot ņjemsi?

Tonis, 27.oktobris 2015, 21:21


Es jau to merkūru dikti gribētu sev:)))))
27.oktobris 2015, 21:48 | links
 
Guntar,skatos tu ir riktīgs moto specs,a man viens jauns 15 zs Merkurs nokāries ,vai labot ņjemsi?
27.oktobris 2015, 21:21 | links
 
Man bišk bail, uzrīdīs komunistus:))))
27.oktobris 2015, 21:21 | links
 
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:38

Tev jādabon moments pareizais, nevis daudzums.

guntarskl, 27.oktobris 2015, 20:44

Guntarskl , ja bet ka ? Uz sspararata ir atzīmes bet nav pret ko nolikt ? Un kā panākt iesmidzinasanas nobīdi ? . Vienīga vieta ir papira blives zem sūkņa !

plesigais, 27.oktobris 2015, 21:06

Neskaties uz spararata, jo dampais ir visdrīzāk sadilis un metkas visdrīzāk nesapasēs. Jāgroza sūknis, ja nevar pagriezt tad jāvīlē caurumi ovālāki, lai var pagriezt!!!
Nesaprotu, kas tās par blīvēm, bet sazobe tak no tā nemainās, tev tas sūknis ir jāpagriež pret pulksteni!
Vispār būtu jāredz, kas pa dampi...

guntarskl, 27.oktobris 2015, 21:13


Būs Tev jābrauc pie plēsīgā ciemos .
27.oktobris 2015, 21:18 | links
 
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:38

Tev jādabon moments pareizais, nevis daudzums.

guntarskl, 27.oktobris 2015, 20:44

Guntarskl , ja bet ka ? Uz sspararata ir atzīmes bet nav pret ko nolikt ? Un kā panākt iesmidzinasanas nobīdi ? . Vienīga vieta ir papira blives zem sūkņa !

plesigais, 27.oktobris 2015, 21:06


Neskaties uz spararata, jo dampais ir visdrīzāk sadilis un metkas visdrīzāk nesapasēs. Jāgroza sūknis, ja nevar pagriezt tad jāvīlē caurumi ovālāki, lai var pagriezt!!!
Nesaprotu, kas tās par blīvēm, bet sazobe tak no tā nemainās, tev tas sūknis ir jāpagriež pret pulksteni!
Vispār būtu jāredz, kas pa dampi...
27.oktobris 2015, 21:13 | links
 
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:38

Tev jādabon moments pareizais, nevis daudzums.

guntarskl, 27.oktobris 2015, 20:44


Guntarskl , ja bet ka ? Uz sspararata ir atzīmes bet nav pret ko nolikt ? Un kā panākt iesmidzinasanas nobīdi ? . Vienīga vieta ir papira blives zem sūkņa !
27.oktobris 2015, 21:06 | links
 
Guntar,
prātīgi teikts,laiks padomāt par veselību...
27.oktobris 2015, 20:57 | links
 
Guņčiņ,jūtu ka viens jau ir ribās...:)

Tonis, 27.oktobris 2015, 20:39


Antoha, nedzeru, alkohols ir inde:)
27.oktobris 2015, 20:45 | links
 
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:38


Tev jādabon moments pareizais, nevis daudzums.
27.oktobris 2015, 20:44 | links
 
Guņčiņ,jūtu ka viens jau ir ribās...:)
27.oktobris 2015, 20:39 | links
 
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)
27.oktobris 2015, 20:38 | links
 
Ei Copmani ar lielo burtu, vajadziga palīdzība(padoms) !
Restaureju vecu traktoru (ļoti vecu, pirmskara) dizelis viens cilindrs .savesta kārtība kloķene ,varsti,degvielas sūknis, kompresija itka ir ,griežot parādās stobra(izputeja)balti tvaiki (dizelis).bet neruc.
Ko vel darīt?

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:21


Gribēju teikt griez aizdedzi agrāk.
Čo tas es par to kalvadosu par daudz sadomājos:))))
27.oktobris 2015, 20:30 | links
 
Ei Copmani ar lielo burtu, vajadziga palīdzība(padoms) !
Restaureju vecu traktoru (ļoti vecu, pirmskara) dizelis viens cilindrs .savesta kārtība kloķene ,varsti,degvielas sūknis, kompresija itka ir ,griežot parādās stobra(izputeja)balti tvaiki (dizelis).bet neruc.
Ko vel darīt?

plesigais, 27.oktobris 2015, 20:21


Nav pareizs iesmidzes moments. Regulē "aizdedzi".
27.oktobris 2015, 20:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager