Lab, padomāju, palasīju. Tā jau ir, ja ilgtermiņā "Made in Japan" ir izveidojies kā tāds "Zaļās karotītes" zīmols, tad, protams, gadu gaitā uzradīsies knariņi, kas šo uzrakstu izmantos neķītrā veidā. Taču, vai tas attiecās uz makšķerēm un spolēm? Tur nekāds "pēciegādes serviss" īsti nesanāk (atšķirībā no autiņiem). Tad, kurā brīdī tie amerikāņi ir vīlušies japāņu produkcijā? Un, kur Šimano ir nozūmējis 78 miljardus jēnu, jo tirgus dati rāda apgrozījumu 322 miljardus jēnu?
geos, 30.jūnijs 2017, 02:07
Redzi, tu sāc piekasīties pie cipariem, bet tas ir ārpus diskusijas, un kalpo kā ilustratīvs piemērs, par tirgus sadalījumu, ja esi tik sīkumains, var visu konkrēti apreķināt, sākot ar valūtas kursu 2016.g, un apgrozījumu pa kvartaliem. Tāpat ir vieglāk noapaļot, ja to izmanto kā ilustratīvu piemēru, tu vēl piekasies man, par to, kad copju aprīkojuma apgrozījums ir aprēķināts pēc šodienas kursa, ne 2016(kaut vidējā, man pofig).
Un kopš kura laika ''Made in Japan'' ir kā ''Zaļās karotītes'' brends, to man gribētos zināt !? No kurienes tas nāk ? No Krievu compaņiem ? No kāda LV veikalnieka ? Ja kompānija gribētu savas spoles brendod, kā zaļo karotīti zem vārda ''Made in Japan'' viņa to jau sen darītu, bet kāpēc viņa to nedara, un pārceļ labāko rūpnīcu uz malaiziju ?
Kādreiz lielie Japānas ražotāja visu ražoja Japānā (es runāju par elektrotehniku), un problēma sākās, kad ļoti liels skaits % sāka failot, industrijas standarts tiek uzskatīs 2-3% ierīču nofailo, bet Japāņiem tas cipars bija drausmīgi liels. Tamdēļ amerikosiem ir trauma no Japāņiem, tā teikt sliktas atmiņas kuras ļoti grūti pārbrendot.