Laivas un to motori

Doks, paldies par info, es ar neesmu no švakajiem. Vēl intresē, kā šis motors uzvedas velcejot? Vai var nobraukt uz 4km/h? Negurst nost, ja kadas 6st mauc uz maziem apgriezieniem?Doma ir uz nakamo sezonu ņemt tieši suzuki 20zs. Viņš ir visvieglakais, un cena ar labaka no visiem 20zs motoriem.

jenots13, 30.jūlijs 2017, 18:25


Izcelt un iecelt - lietoju abrocīgo pieeju. Noliek zemē un nes aiz roktura. Eholots rāda zemāko ātrumu 3,6 km/h. Vispār velcei labs, jo ir arī kluss+degviela velcējot 5-6 stundas aizies 2-3l max. Suzuka centrā ieteica, braucot velces režīmā, ik pa laikam iedot ručkā. Bet pāris stundas no vietas -var (aukstā ūdenī biežāk). Pagaidām nekādas problēmas nav bijušas. Es šodien gan ņemtu ar elektronisku aizdedzi (tādu pašu). Velcei ir doma pielikt elektromotoru, jo 3,6 ar dažbrīd ir par šerpu.
Iesaku nobraukt uz Suzuki centru Deglava ielā un apčamdīt. Tur ar visas nianses nostāstīs.
30.jūlijs 2017, 20:53 | links
 
Palielam jau baigā staipīšana nav, no mašīnas līdz laivai ir 20m. Jautajums cik erti viņu paņemt :)

jenots13, 30.jūlijs 2017, 16:50


Aiz roktura ir ērti, bet tas attiecas uz nešanu. Jautrāk ir iecelt un izcelt no bagāžnieka, iesaku padomāt par mugurkaula skriemeļiem vai braukt copēt divatā! Pāris reizes savu 20zs Yamahu iecēlu un izcēlu no bagāžnieka- mugura sajūsmā nebija.
30.jūlijs 2017, 18:46 | links
 
Doks, paldies par info, es ar neesmu no švakajiem. Vēl intresē, kā šis motors uzvedas velcejot? Vai var nobraukt uz 4km/h? Negurst nost, ja kadas 6st mauc uz maziem apgriezieniem?Doma ir uz nakamo sezonu ņemt tieši suzuki 20zs. Viņš ir visvieglakais, un cena ar labaka no visiem 20zs motoriem.
30.jūlijs 2017, 18:25 | links
 
Sveiki vīri, lenam briest doma par lielaku motoru. Bet nav laivas piekabes, jo laiva stāv laivu baze,tapec doma ir vest motoru mašinas bagāžniekā. Doma ir par suzuki 20zs 44kg.nav baigi smags, bet nav arī pūciņa. Kāds vispār dara tā, vai nav prāta darbs staipīt viņu.Varētu būt ka nav ērti satvert un nest. Pats svars mani it ka baigi nebaida.

jenots13, 30.jūlijs 2017, 16:24


Man šis ir otro gadu. Stāv uz laivas, laiva uz piekabes. Bet vajadzības gadījumā varu viens panest. Satvert var aiz nešanas roktura. Nesu ar vienu roku. Diezgan ērti. Man gan ir super smagā svara kategorija ... nu bišķi vairāk.
30.jūlijs 2017, 17:47 | links
 
Levis, man tiesi tads pat motors jau gadus 5 u silts lec no pus raviena,bet auksts no kadiem 5,kamer uzsuc degvielu jo censos izbraukt degvielu no karbuza. Siltam coku nelietoju.
30.jūlijs 2017, 17:28 | links
 
Palielam jau baigā staipīšana nav, no mašīnas līdz laivai ir 20m. Jautajums cik erti viņu paņemt :)
30.jūlijs 2017, 16:50 | links
 
jenots13 [30.07.17]: Sveiki vīri, lenam briest doma par lielaku motoru. Bet nav laivas piekabes, jo laiva stāv laivu baze,tapec doma ir vest motoru mašinas bagāžniekā. Doma ir par suzuki 20zs 44kg.nav baigi smags, bet nav arī pūciņa. Kāds vispār dara tā, vai nav prāta darbs staipīt viņu.Varētu būt ka nav ērti satvert un nest. Pats svars mani it ka baigi nebaida.
Būs sūdīgi. Pēc reizēm desmit domāsi par piekabi. Daži sūkstās, ka 5zs jau vairāk jāpastaipa. Es arī par lielāku domāju, bet man tad arī par laivu jādomā. Dulkanam man max 5zs, bet kazanku uz piekabes nevadās. Staipīt gan nevēlos.
30.jūlijs 2017, 16:40 | links
 
Sveiki vīri, lenam briest doma par lielaku motoru. Bet nav laivas piekabes, jo laiva stāv laivu baze,tapec doma ir vest motoru mašinas bagāžniekā. Doma ir par suzuki 20zs 44kg.nav baigi smags, bet nav arī pūciņa. Kāds vispār dara tā, vai nav prāta darbs staipīt viņu.Varētu būt ka nav ērti satvert un nest. Pats svars mani it ka baigi nebaida.
30.jūlijs 2017, 16:24 | links
 
arvis_an [26.07.17]: Tam noteikti tā nav jābūt. Čoku verot vaļā/ciet nekas nemainās? Un kas tas ir par servisu, kas saka, ka tas ir normāli? Siltam motoram jālec ar pirmo rāvienu, kad "ātrums" noregulēts restart režīmā.
Ar čoku nosprauslo un vairak nekaa, degviela tik jutama gaisaa. Varbut kads var ieteikt kadu spečuku kurs varetu paskatit, Jekabpils, Daugavpils apkaimē?
26.jūlijs 2017, 14:05 | links
 
Tam noteikti tā nav jābūt. Čoku verot vaļā/ciet nekas nemainās? Un kas tas ir par servisu, kas saka, ka tas ir normāli? Siltam motoram jālec ar pirmo rāvienu, kad "ātrums" noregulēts restart režīmā.
26.jūlijs 2017, 12:46 | links
 
Sveiki. Pamekleju foruma neatradu sev intresejošo jautajumu. Varbut kads var palidzet. Lieta tada, motors mercury 4taktu, 4 z, jauns, nobrauktas ~40 stundas. Siltu iespajams piedarbinat tikai pie pilnas gāzes un vairakkartigi raustot. Pec razotāja noradem pielaist vispar nav iespejams, tikai sprauslo un viss. Biju servisā, veica apkopi, teica ka tas ir normali. Vai tiesam tā ir jabut?
26.jūlijs 2017, 12:39 | links
 
to aldisaldens
Pieredze ar yamaha 2,5 velcējot līdzīga-arī ilgi ejot bez slodzes sāka slāpt.Vienu sakarību gan ievēroju.Lēju 95 bendžu-viss bija ok,sāku liet 95ultima-sāka slāpt.Pārgāju uz 98-atkal viss ok,sāka tirgot 98miles-motors atkal slāpst.Laikam motoram,ja to darbina bez slodzes, nepatīk tās piedevas.Būs atkal jāmeklē bendža bez miles piedevām.
25.jūlijs 2017, 22:23 | links
 
addd [25.07.17]: sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu

aldisaldens, 24.jūlijs 2017, 22:05

Labdien!
Mūžīgā problēma, ja meistars nevar iztaisīt, tad pašam nāksies ko štukot.
Meistari taisa acīmredzamas problēmas, kurām nav jāvelta ilgs laiks, kā klients Jūs būsiet neinteresants zaudētā laika dēļ.
No sevis varu ieteikt kur varētu būt problēma. Pie lieliem apgriezieniem sveces attīrās, velcējot pārklājās ar kvēpiem un rezultāts kāds nu ir.
1. Obligāti jānomaina sveces ar noregulētiem elektrodiem.
2. Noņemt dzenskrūvi, jāpārbauda vai nav kas uztīts, tieši pie maziem apgriezieniem rada problēmas.
3. Termostats, var izrādīties pusatvērtā stāvoklī, mazos apgriezienos dzinējs auksts.
4. Pēdējais pie kā ķerties, ir karburators, paskatieties manās bildēs, liekas viens pret vienu ar manu Suzuki. Ko darīt apraksts arī ir tur.

Ar cieņu.
Ir ari ta kad auksts ilgi jastarte kamer pielec
25.jūlijs 2017, 20:02 | links
 
To Aldisaldeens
Vēl ir taida lietā kā dzenskrūves solis. Vienam tam pašam var nākt +/-, pats saskāros uzliekot M4 lielāku soli (+1), velcei jātur tukšgaitu un ta pa ātru, līdz ar to motoram slodze un stiepjas nosprāgt, kas laika izteiksmē progresē. 15Zs ir kudi jaudīgāks, bet tā šaize var līdzdarboties ar. Nebūšu eksperts, bet loģiski būtu dzinēja apgriezieni pie velcēšanas lielāki kā tukšgaitā.
25.jūlijs 2017, 14:57 | links
 
sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu

aldisaldens, 24.jūlijs 2017, 22:05


Labdien!
Mūžīgā problēma, ja meistars nevar iztaisīt, tad pašam nāksies ko štukot.
Meistari taisa acīmredzamas problēmas, kurām nav jāvelta ilgs laiks, kā klients Jūs būsiet neinteresants zaudētā laika dēļ.
No sevis varu ieteikt kur varētu būt problēma. Pie lieliem apgriezieniem sveces attīrās, velcējot pārklājās ar kvēpiem un rezultāts kāds nu ir.
1. Obligāti jānomaina sveces ar noregulētiem elektrodiem.
2. Noņemt dzenskrūvi, jāpārbauda vai nav kas uztīts, tieši pie maziem apgriezieniem rada problēmas.
3. Termostats, var izrādīties pusatvērtā stāvoklī, mazos apgriezienos dzinējs auksts.
4. Pēdējais pie kā ķerties, ir karburators, paskatieties manās bildēs, liekas viens pret vienu ar manu Suzuki. Ko darīt apraksts arī ir tur.

Ar cieņu.
25.jūlijs 2017, 14:10 | links
 
Ieteiktu pievērst uzmanību degvielas sūknim un degvielas filtram.
24.jūlijs 2017, 22:27 | links
 
sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu
24.jūlijs 2017, 22:05 | links
 
Te iet runa par principu - liec skrūvi ar mazāku soli vai diametru - būs lielāki apgriezieni pie tās pašas jaudas. Nezinu kā ar tām plastmasenēm (neuzticos elektromotoriem), bet zinu, ka metāla dzenskrūves var arī asināt un pulēt, lai iegūtu lielākus apgriezienus.
24.jūlijs 2017, 21:56 | links
 
:) Glise manam oranžajam brīnumam varētu būt pēdējais piedzīvojums mūžā :D

Es tiešām par zemākā līmeņa mikseriem runāju.
24.jūlijs 2017, 21:19 | links
 
No zālēm Tevi var glābt tikai riņķis ap dzenskrūvi, bet,domāju, tas nav reāli elektromotoram - pārāk liels diametrs. Piekrītu kutim - katram motoram ir optimizēta dzenskrūve atkarībā no jaudas. Teorētiski jau Tava doma ir pareiza, bet praktiski lielāka diametra vai soļa dzenskrūve samazinās apgriezienus, palielinās patērēto enerģiju. Pārbaudīts arī praksē, vēl vakar eksperimentējām ar kutera skrūvi - 15-tās vietā uzlikām 17-to. Ar 15-to četrus vīrus izcēla glisē, bet ar 17-to pat divus nevarēja pacelt.
24.jūlijs 2017, 20:50 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager