Laivas un to motori

Kādi varētu būt dzinēju plusi, mīnusi, salīdzinot vienas jaudas motorus, kuriem atšķiras cilindru skaits. Konkrēti 4taktu 50 zs dzinēji mēdz būt ar 3 un ar 4 cilindriem. Kā viens cilindrs klāt, tā + ~15kg klāt - tas skaidrs. Vai ir vēl kas interesants?
15.septembris 2017, 20:34 | links
 
trollingers [04.09.17]: dzinējs bez trokšņa un degvielas patēriņa

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/oars/U38MGEtjSVk=.html?1504458683

coplietdraug, 3.septembris 2017, 20:17


Cena iespārda:)
A ko-titāna kāja un platīna skrūve.Es pat teiktu"po božeski"
4.septembris 2017, 21:13 | links
 
dzinējs bez trokšņa un degvielas patēriņa

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/oars/U38MGEtjSVk=.html?1504458683

coplietdraug, 3.septembris 2017, 20:17



Cena iespārda:)
4.septembris 2017, 20:32 | links
 
BUKS [02.09.17]: jankaribak [1.sep]: ?Kāpēc nevar? Man Motorguide jau no dzimšanas tāda ir virsū. Pārdevējs teica, ka ar trijiem ir jaudīgāka. Uzliku pamēģināt ar diviem spārniem, bet jūtamu atšķirību nejutu.
Ātrums jau nemainīsies īpaši, būs vieglāk pret vēju braukt tas arii viss.
4.septembris 2017, 19:55 | links
 
coplietdraug [Vakar]: dzinējs bez trokšņa un degvielas patēriņa

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/oars/U38MGEtjSVk=.html?1504458683Šis jau liekas vēl labāks par Dēmoniem....

davidsonsd, 3.septembris 2017, 22:05
kad straume noenkorujas var piekombinat generatoru:DD
4.septembris 2017, 12:33 | links
 
coplietdraug [03.09.17]: dzinējs bez trokšņa un degvielas patēriņa

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/oars/U38MGEtjSVk=.html?1504458683
Šis jau liekas vēl labāks par Dēmoniem....
3.septembris 2017, 22:05 | links
 
dzinējs bez trokšņa un degvielas patēriņa

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/oars/U38MGEtjSVk=.html?1504458683
3.septembris 2017, 20:17 | links
 
jankaribak [01.09.17]: ?
Kāpēc nevar? Man Motorguide jau no dzimšanas tāda ir virsū. Pārdevējs teica, ka ar trijiem ir jaudīgāka. Uzliku pamēģināt ar diviem spārniem, bet jūtamu atšķirību nejutu.
2.septembris 2017, 14:37 | links
 
?
1.septembris 2017, 20:07 | links
 
Elektromotoram var likt trisspārnu dzenskrūvi
C2-30 minn kota
1.septembris 2017, 20:06 | links
 
Paldies par padomu.
1.septembris 2017, 17:22 | links
 
Redzi,Urmass pareizi saka....
1.septembris 2017, 14:00 | links
 
Redzi,Urmass pareizi saka....
1.septembris 2017, 14:00 | links
 
4zs motorīti kavitātes plate tikai bremzēs. Tam tā jau jaudas nav! Liec priekšā smilšu maisu-i lētāk, i labuma vairāk!
1.septembris 2017, 13:32 | links
 
Labums bús no tás pláksnes tikai tad,ja uzliksi pareizo.HP paredzéto.
Ir arí pareizi jápieliek,citádi vari iegút efektu pavisam pretéjo,ne to ko gribéji.
Apskati Youtube filmiñas,pirms kaut ko dari.
Patrennéjies vispirms ar sniega lápstu.Ir tádi iepriekßéjie posti.
Ja sapratísi,ka Tev tádu vajag,vari atstát to paßu lápstu,bús léták.....
1.septembris 2017, 12:30 | links
 
Vai kads var pateikt,bus tolks no aktivacijas plates vai ka vinju tur sauc ? Motors Merkurs 4 zirgu un 4 taktu,plastikata laiva 3,6metri gara.
1.septembris 2017, 11:28 | links
 
Vienīgi, ja tas 20 HP ar rumpeli un īso kāju, tad nederēs, jo tur vajag motoru ar stūres vadību un parasti šādām laivām prasās motors ar garo kāju.
Domāju, ka 430 versiju arī 20HP izcels pavisam normāli.
zobrats, 1.septembris 2017, 08:34
1.septembris 2017, 10:50 | links
 
Domāju, ka 430 versiju arī 20HP izcels pavisam normāli, jo uzrādītais laivas svars nav nemaz tik liels. Ātruma rekordus jau neuzstādīsi, bet braukšana būs gana komfortabla. Mazākajā laivas verisjā noteikti vietas būs par maz.
1.septembris 2017, 08:34 | links
 
Papēti cik tajā ribā ir lietderīgais laukums. Pēc tam vari sev atbildēt-vai vēlies tik maz vietas pie tik , salīdzinoši, lieliem tēriņiem!

urmaas, 30.augusts 2017, 20:56


A ko tad izvēlēties?

Uz šo biju metis aci: http://www.eurolodzie.com/uk_galeria434.htm

355 vai 430 versiju. Bet nezinu tad ko ar jauno 20HP Suzuku darīt. Ja ņemt 430, tad 20 HP par īsu, laikam. Un atkal jāņem jauns motors + laiva + vecā Respo piekabe vairs neder.

Ja 355 versiju, tad vai turēs Daugavas vilni?
31.augusts 2017, 17:29 | links
 
Sapņoju par i-pilotu, bet neredzu jēgu montēt to uz sava Bush krabja 360 (20hp Suzuki). Investēt Finvalos pagaidām nav prioritātēs, bet gribas kaut ko, kas neliek justies kā rodeo, kad brauc pa Daugavu nelielā vilnītī.
Skatos uz kādu RIBu 420. Kā domājat, ja vidējs vilnīts Daugavā (lejtece), vai ar Ribu būs daudz komfortablāk un vai varēs sasniegt ~35 km/h ar 20HP, 2 copmaņi (ne sumo)?

perpendikuls, 30.augusts 2017, 18:37


Ribs manā skatījumā ir viss stabilākā laiva. Esmu ārdījies ar laikam 5.2m laivu un 70Hp2t motoru pa labiem viļņiem, tā laiva nolīdzina tos viļņus ļoti gludi. Tiesa gan kā jau minēja ka vietas tur nav daudz. Ja neņem liekus štrumus tad diviem ir ok. Ribs salīdzinot ar parasto pūsli skrien ātrāk pie vienādiem parametriem. Tāpat saimieks teica par to i-pilotu ka stiprākā vējā ar tiem baloniem tas ātri piebeidzot akumulātoru, bet pie knapa vēja ir labi. Vēl stāvot uz deguna podesta līdz ūdenim ir patālu, tas tā neomulīgi man likās un ļoti jūtas šūpošanās tur stāvot. Kad radīsies iespēja es ar ceru iepirkt 5+ m riblaivu, man tāda patīk.
31.augusts 2017, 00:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager