Laivas un to motori

Ir kādas atsauksmes par Aviks laivām?

Fretka, 4.novembris 2017, 11:07


normāla laiva
4.novembris 2017, 11:16 | links
 
Ir kādas atsauksmes par Aviks laivām? Esmu noskatījis šo http://aviksboats.com/lv/item.php?id=22
4.novembris 2017, 11:07 | links
 
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.

zaraks, 3.novembris 2017, 18:54



Sveiks, pats nedēļu atpakaļ pasūtīju laivu nu ko lai saka visu par Tavu naudu aptuveni tā tas skan.
3.novembris 2017, 21:30 | links
 
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.

zaraks, 3.novembris 2017, 18:54

es braucu ar amber430 kurai pec pasutijuma bij taisits lai videjais sols ir iznjemams.un no ta,borta stipriba nemainas.bet ka ar kastem sanos,gruti pateikt cik lielu parbu vinji veic. 100% to tev pateiks pasi razjotaji.
3.novembris 2017, 21:14 | links
 
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.
3.novembris 2017, 18:54 | links
 
GNP var lietot tikai tādus dzinējus kuriem ir kompresors vai turbīna, ekoloģija ...
https://www.youtube.com/watch?v=eMUJvXJnX9Y

gahans,
08:42
tiesi ta,Ungura lidz 5zirgi un citos Cesu raj,ezeros un Gauja,tikai e-motori.tapec ari velos iegataties e-motoru.tapets ludzu cilvaku padomu par e-motoriem,kadi + kadi - . no ka atskiras impuls akjis no dziljizlades vai vienkarsi akja kas domats dizeljauto?

gahans, 2.novembris 2017, 18:38

Nezinu, kurā pusē Tu esi, bet Cēsu rajona ungura pusē, elektro un iekšdedzes nevar izmanto GNP teritorijā, Ungurā vajag minēto atļauju, pārējos nav specifiski noteikumi.

Azverins, 2.novembris 2017, 20:48
3.novembris 2017, 16:32 | links
 
MartinsSi [01.11.17]: gahans,

Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
Tak nestrīdaties un neklausiet to sviestu ko viņš nezinot te cenšas iestāstīt. :) Jau politikas sadaļā visus uzjautrina.Viņam tak vate tikai galvā.
Protams ka ar elekto ka atļauja drīkst.
2.novembris 2017, 21:06 | links
 
gahans,
08:42
tiesi ta,Ungura lidz 5zirgi un citos Cesu raj,ezeros un Gauja,tikai e-motori.tapec ari velos iegataties e-motoru.tapets ludzu cilvaku padomu par e-motoriem,kadi + kadi - . no ka atskiras impuls akjis no dziljizlades vai vienkarsi akja kas domats dizeljauto?

gahans, 2.novembris 2017, 18:38


Nezinu, kurā pusē Tu esi, bet Cēsu rajona ungura pusē, elektro un iekšdedzes nevar izmanto GNP teritorijā, Ungurā vajag minēto atļauju, pārējos nav specifiski noteikumi.
2.novembris 2017, 20:48 | links
 
gahans,

Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.

MartinsSi, 1.novembris 2017, 19:22

Šis nebūs patiesi, elektro un iekšdedzes dzinēji līdz 5zs ir atļauti, tikai nianse, ka jāizņem speciāla atļauja Vidzemes dabas aizsardzības pārvaldē, atļauja derīga 2 gadus, visu var izdarīt neatejot no datora, ja ir ID karte ar eparakstu.

Azverins, 2.novembris 2017, 08:42

tiesi ta,Ungura lidz 5zirgi un citos Cesu raj,ezeros un Gauja,tikai e-motori.tapec ari velos iegataties e-motoru.tapets ludzu cilvaku padomu par e-motoriem,kadi + kadi - . no ka atskiras impuls akjis no dziljizlades vai vienkarsi akja kas domats dizeljauto?
2.novembris 2017, 18:38 | links
 
gahans,

Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.

MartinsSi, 1.novembris 2017, 19:22


Šis nebūs patiesi, elektro un iekšdedzes dzinēji līdz 5zs ir atļauti, tikai nianse, ka jāizņem speciāla atļauja Vidzemes dabas aizsardzības pārvaldē, atļauja derīga 2 gadus, visu var izdarīt neatejot no datora, ja ir ID karte ar eparakstu.
2.novembris 2017, 08:42 | links
 
gahans,

Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
1.novembris 2017, 19:22 | links
 
Vēl no prakses, par akumulatoriem.

Ja jūs esat iedomājies, ka gadījumā, pilnīgas izlādes gadījumā jūs nenokausiet akumulatoru, pat ja akmulatora ražotājs uz tā ir uzrakstījis heavy duty, deep cycle un ko tik vēl nē, tad jūs kļūdāties.

Jā, šie akumulatori ir daudz izturīgāki. Bet dažas pilnas izlādes - un no iepriekšējās kapacitātes tur ir palicis tikai nosaukums.

Man bija Monbat dziļizlādes akumulatori. Smagi, speciāli paredzēti šādām lietām, ar mazu starta strāvu, toties biezām platēm, kuras tik ātri nesabirst. Un tomēŗ, pēc 4 gadu intensīvas lietošanas, neviens no viņiem vairs neturēja.

Lietoju tikai impulsu lādētāju. Pierēķiniet arī to pie izmaksām, jo labs impulsnieks vēl maksās savus 70 eiro!

MartinsSi, 31.oktobris 2017, 22:32

Un šinī brīdī diskusija kļuva reti saturīga un argmentēta :) (tas bija domāts nopietni, bez sarkasma). Akumulatori protams būs jāmaina, un bez visa augstāk minētā vēl vienmēr savlaicīgi jāuzlādē, ja gribam, lai tie kalpotu. Paskriet ar viņu jebkurā gadījumā nevarēs, ar to jārēķinās uzreiz (Es pat teiktu, ka Martina sauktie cipari ir absolūts maksimums, vairumā gadījumu nebūs pat tik daudz). Tāpēc arī mierīgi čučinam 4.robā nevis 5. un rēķinamies, ka pārbraucieni tāpat prasīs laiku (toties airēt bonusā nevajadzēs). Rezultātā vienīgais ieguvums - airu vicināšanu varēs apmainīt pret akumulatoru stiepšanu.

Ja ezerā ļauts braukt ar benzīnu, lūdzu, netērējiet līdzekļus tai parodijai. Nav vērts.

Šim jau lielos vilcienos var piekrist, tikai starta uzstādījums jau bija nevis lielā Pella (kurai 34lb pēc ražotāja definīcijas ir pamaz) un liels ezers, bet gumijniece (domājams maza) un benzīnu nevar (nu labi, šis parādījās diskusijā, bet tomēr).

Krishs_KG, 31.oktobris 2017, 23:09

Cesu puse ta ari ir ka benzinieks der tikai Ungura ezera.un doma ir braukt ar 3.00m gumijnieci pa maziem ezerinjiem.
1.novembris 2017, 18:33 | links
 
350 eirīši.
1.novembris 2017, 12:45 | links
 
Ja nu kādam interesē, uz tirdziņu 5zs yamaha 2taktu. Ražota ap 2000 gadu. Rauj un brauc. Komplektā lielā bāka. Motors tiek lietots. Skaidu var noņemt Ķīšezerā.
1.novembris 2017, 12:45 | links
 
Manas 3 kapeikas. Mazais benzīnmotors, protams, ir viegls, bet Jums tiešām patīk iemainīt to pļurkšķi pret copi pilnīgā klusumā ar elektro? Es uz ko velku - vajag abus. Elektro nav domāts gariem pārbraucieniem - ja ir savas "bedres" un tās ir netālu, tad der, ja ne, tad bendžu.

abrakadabra, 1.novembris 2017, 11:25

Nevaru nepiekrist. Es savos ~8 puslīdz aktīvās copes gados esmu nonācis pie šāda komplekta:
1. Elektromotors vietām, kur ar benzīnnieku nelaiž.
2. Mazais benzīnnieks vietām/reizēm, kur/kad jāizmanto nomas laivas.
3. Sava laiva ar normālu benzīnnieku (manā gadījumā 40hp) visiem pārējiem gadījumiem. Perspektīvā pieaudzēt klāt ipilot un citus pričendāļus, bet tā cita tēma.
1.novembris 2017, 11:36 | links
 
Manas 3 kapeikas. Mazais benzīnmotors, protams, ir viegls, bet Jums tiešām patīk iemainīt to pļurkšķi pret copi pilnīgā klusumā ar elektro? Es uz ko velku - vajag abus. Elektro nav domāts gariem pārbraucieniem - ja ir savas "bedres" un tās ir netālu, tad der, ja ne, tad bendžu.
1.novembris 2017, 11:25 | links
 
Vēl viens prikšnoteikums,lai akumulātors ilgi kalpotu ir tada svarīga lieta kā lādēšānas ierīces uzlādes strāva.
Ja būs nepietiekama,teiksim lādējat 100Ah ak. ar 6A strāvas ierīci,tad neko labu arī negaidiet.
Uz lādētāja ir arī jābūt ampērmetram.
Visi Maintenance free ak. ir labi,nekas nav jādara,bet diemžēl ir domāti direktoriem,kas neko nesaprot......
Ir vietas,kur elektromotors der labāk,bet ir kur tas galīgi neder.
1.novembris 2017, 11:06 | links
 
Varu padalīties ar savām 5 kapeikām.
Pāris sezonas nocīnījos ar ķīniešu Fushida 55lb elektromotoru. Principā, ja neskait to, ka visai švaki nobalansēts un kratās kā veca maratonista kule, tad nekādas citas vainas nav - strādā, laivu uz priekšu/atpakaļu dzen normāli. Akumulatora indikators diez ko precīzi nerāda - kad rādīja 5/10, tad aķis jau bija praktiski tukšs.
Sezonas laikā ar to nokāvu puslīdz jaunu 100Ah parasto aķi - nepatīk parastajiem dziļās izlādes.
Tagad motors mētajas garažā, reizēm izmantoju ja makšķerēju Kaņierī vai citur, kur ar benzīnnieku nelaiž.
Pārējās vietās uz nomas laivām izmantoju suzuki 2,5hp benzīnnieku - iet kā pulkstenis, ēd neko, nest vieglāk nekā elektromotoru+aķus.
1.novembris 2017, 10:58 | links
 
Ir braukts ar visādiem akumulātoriem.
Laikos,kad par dziļizlādes neko vēl nezinājām,braucām ar starta auto ak,protams lielakas kapacitātes.
Akumulatoram jau no seniem laikiem ir tikai 2 gadu garantija.Ja pareizi veic apkopi,tie ir gajuši pa 6 pat 8 gadiem.
Pats galvenais ir uzturēt vajadzīgo līmeni,parbaudīt arī ar areometru.
Bet pats svarīgākais ir uzreiz pēc makšķerēšanas beigām(kad pārbrauc mājās) uzlikt uz lādēšānu.
Censties nepirkt Maintenance free akumulātoru.
1.novembris 2017, 10:42 | links
 
Vecīt, lielākā daļa gumijs laivas sver vairāk vai tik pat cik stiklašķiedras pella. 4 metru Pellu es varēju viens pats busā iekraut. A tagadējo 3.90 metru outlandu - aizmirsti.

Pella elektromotoram būs labāks risinājums, nekā par metru īsāka gumijene. Kura lētajā variāntā kā likums, vēl būs bez ķīļa, kas savukārt braukšanu pret vēju padarīs par mocībām.

MartinsSi, 31.oktobris 2017, 23:23


Piekrītu
1.novembris 2017, 00:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager