Laivas un to motori

Ja tu domā velcēt ar 2,5 HP Mercuru vai Tohatsu tad būs problēmas uz mazajem apgriezieniem. Met ciet sveces. Pa laikam ir jāizgāzē.
28.novembris 2017, 21:10 | links
 
Droši vien tā ir, ar jaunu problēmām nevajadzētu būt. Pašam gadi trīs ir Yamaha 2,5. Iet teicami, velcei ar 0,9 l bāku pietiek visai dienai. Par servisu nav ko teikt, manuālis ir, rokas ir, visu daru pats.
28.novembris 2017, 17:25 | links
 
sanva
pa lielam visi motori no 5nieka - Tohatsu, Mercury, Honda, Suzuki, Yamaha būs ok. Ja jauni tad pilnīgi noteikti. Ar lietotiem visādi var sanākt. Galvenais nepirkt Parsun, Selvas un vēl sazin ko. Pats esmu ilgstoši lietojis gan Mercury gan Tohatsu, tos tad arī rekomendēju.

Es pagājušajā gadā nopirku Suzuki 2,5 zs un varu teikt tikai to labāko!!! Joprojām lec uz pirmo un ātrums ar 4.4 m laivu ir labs. Priekš velces ideāls motors. Degvielu necik neēd un ir viegls. Iesaku!!!!!!!
arvis_an, 28.novembris 2017, 16:25
28.novembris 2017, 16:33 | links
 
Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.

sanva, 28.novembris 2017, 15:53
28.novembris 2017, 16:30 | links
 
sanva
pa lielam visi motori no 5nieka - Tohatsu, Mercury, Honda, Suzuki, Yamaha būs ok. Ja jauni tad pilnīgi noteikti. Ar lietotiem visādi var sanākt. Galvenais nepirkt Parsun, Selvas un vēl sazin ko. Pats esmu ilgstoši lietojis gan Mercury gan Tohatsu, tos tad arī rekomendēju.
28.novembris 2017, 16:25 | links
 
Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
28.novembris 2017, 15:53 | links
 
Man savukārt liekas ka augstāki borti ir pluss.
Nu nezinu? Ļoti daudz jautājumu.

agnisk, 28.novembris 2017, 09:29


Ja borti augsti ...
no vienas puses, jūties droši, ūdens nešļakstās iekšā, nepūš muguru utt.
no otras, pie liekāka vēja rodas visādas grutības, kas saistītas ar laivas noturēšanu uz vietas vai dabūšanu uz piekabes.
28.novembris 2017, 12:56 | links
 
Kam te bija iebildes pret SUZUKI inžektoru? Te svaiga info par
Tohatsu 20HP 2018.g. modeli:
Tohatsu’s newly designed MFS 20hp Electronic Fuel Injection (EFI) is a great choice for a wide variety of boaters.
Tikai cena virs 3100$ USD (tas e-bay, cik vēl pie mums maksās?) pret SUZUKI 2300 eiro veikala cena. Tā kā, ticamākais, ka drīz vien pazudīs pilnībā karburatori arī mazākiem par 30HP motoriem.
Un piedāvātā RUS eksperta klips par to, ka tas ir štrunts 50% degvielas ekonomija inžektoram (domāju, ka bišķi pārspīlē-tik pulka nav), bet tomēr, ja brauc pulkāk, tad pa sezonu, pie šodienas degvielas cenām, sanāks tīri laba ekonomija. Pie tam teksts - pats redzējis neesmu, bet zinu, ka nekas labs nav ... .
28.novembris 2017, 12:04 | links
 
Suzuki 20 var ņemt pilnīgi droši ;) Man tāds ir jau gadus 3laikam, nopirku tikko parādījās... Testēts uz lietots ir visai aktīvi, nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt! Ja nu vienīgi viņš varētu būt vismaz 150zs ahhahahahah bet drusku jāpaciešas vēl. Ja interesē, kas konkrēts, droši jautā! Tiešām ekonomisks, saprāta robežās copējot, pilnu bāku (12l) grūti izbraukt! Ar pilnu bāku var aizbraukt no Carnikavas līdz Rīgai un atpakaļ - Gauja Carnikavā, Rīgas jūras līcis, Daugava ap Akmens tiltu un atpakaļ! Vai Gauja, no Carnikavas, pret straumi, līdz Murjāņu tiltam un atpakaļ! Un tas normāli gāzējot, nevis ekonomiskajā režīmā braucot!
28.novembris 2017, 10:37 | links
 
Man savukārt liekas ka augstāki borti ir pluss.
Nu nezinu? Ļoti daudz jautājumu.
28.novembris 2017, 09:29 | links
 
agnisk
Uz ūdens esmu redzējis ar konsoli. Izstādē arī ar viņiem parunāju un teica, ka tā nav problēma. Tāpēc tik ar iesaku salīdzināt un papētīt. Tai laivai man dikti patīk plašums iekšā un stabilitāte uz ūdens, kā arī zemāki borti kā Astrai, kas no copes viedokļa pašam šķiet ērtāk.

arvis_an, 28.novembris 2017, 08:52
28.novembris 2017, 09:28 | links
 
[quote=506350]Autinš ar tagad ar karburatoru?
doks1959, 28.novembris 2017, 02:38
Ne jau par autiņiem runa, tur viss ir ierasti un pašsaprotami. A šeit neierasti :) Tāpēc jau saku, mož tie ir viekārši tarakāni galvā :)

Urmaas, danke :)

Es par to, ka kādreiz autiņiem ar viss bija pašsaprotami ar karburatoru. Nekas jau nestāv uz vietas. Tagad pašsaprotami ir bez karburatora. Turklāt virs 30HP motoriem jau labu laiku nav karburatoru. Tā kā nekas jau diži jauns tas nav. Jauns vienīgi tas, ka Suzuki pirmie uzlika injection sistēmu 20niekam.
28.novembris 2017, 09:05 | links
 
agnisk
Uz ūdens esmu redzējis ar konsoli. Izstādē arī ar viņiem parunāju un teica, ka tā nav problēma. Tāpēc tik ar iesaku salīdzināt un papētīt. Tai laivai man dikti patīk plašums iekšā un stabilitāte uz ūdens, kā arī zemāki borti kā Astrai, kas no copes viedokļa pašam šķiet ērtāk.
28.novembris 2017, 08:52 | links
 
Autinš ar tagad ar karburatoru?
doks1959, 28.novembris 2017, 02:38

Ne jau par autiņiem runa, tur viss ir ierasti un pašsaprotami. A šeit neierasti :) Tāpēc jau saku, mož tie ir viekārši tarakāni galvā :)

Urmaas, danke :)
28.novembris 2017, 08:06 | links
 
28.novembris 2017, 06:38 | links
 
[youtube]сравнение лодочных моторов 15 л.с[/youtube]
28.novembris 2017, 06:36 | links
 
Tur jau tā lieta, ka līdz šim pieredze ir bijusi ar mercury un tohatsu mazajiem vienpodniekiem. Pa abiem kopā astoņi gadi bez nevienas problēmas. Svara atšķirība pāris kiļos uz piekabes lielu lomu nespēlē. Nezinu, varbūt nepamatoti, bet šitādā tehnikā tehnoloģiskie jauninājumi kaut kā biedē. Visu šito liekot kopā sveros uz karburatora pusi.. pamatoti, vai nē?

martins_, 27.novembris 2017, 21:09


Autinš ar tagad ar karburatoru?
28.novembris 2017, 02:38 | links
 
Tur jau tā lieta, ka līdz šim pieredze ir bijusi ar mercury un tohatsu mazajiem vienpodniekiem. Pa abiem kopā astoņi gadi bez nevienas problēmas. Svara atšķirība pāris kiļos uz piekabes lielu lomu nespēlē. Nezinu, varbūt nepamatoti, bet šitādā tehnikā tehnoloģiskie jauninājumi kaut kā biedē. Visu šito liekot kopā sveros uz karburatora pusi.. pamatoti, vai nē?
27.novembris 2017, 21:09 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!

martins_, 27.novembris 2017, 19:32


2 sezonas lietoju Suzuku 20. Labais -kluss, ekonomisks (pa dienu 4-5l velcē un braucot, max 6l)un vieglākais starp 20HP. Tas ir būtiski, jo var viens pārvietot. Varbūt pat būtiskākais, jo pārējais kādam (es te domāju 5 lielo ražotāju motorus, t.sk. Tohatsu) kaut kas labāks, kaut kas sliktāks. Ir netā tabulas ar parametru salīdzinājumiem. Jā! Cena (bāzes) zemākā. Sliktais - pa 2 sezonām nav ko teikt. Ko teikt, ja pēc ziemas ar otro rāvienu aiziet. Ja svars nav būtisks, tad, domājams, pēc 2 sezonām arī par Tohatsu teiksi to pašu - jauns ir jauns.
27.novembris 2017, 20:43 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!

martins_, 27.novembris 2017, 19:32


Degvielas patēriņš.
Teorētiski, jo mazāk kam plīst, jo lētāk ekspluatācijā. Praktiski ... arī vēlētos uzzināt.
27.novembris 2017, 20:30 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager