Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Pie mums Latvijā ja ir valsts mēroga projekts pilnīgi jebkurš ,pirmkārt uzreiz automātiski pieslēdzas visi kam ir sakari un sāk shēmot nevis domāt kā būtu labāk Valstij un tās Tautai un ŠĪ ir mūsu lielākā BĒDA....
2.marts 2018, 19:00 | links
 
Pie mums jau parasta lieta ja grib tikt pie naudas tad uztaisa grandiozu projektu un aiziet jo kā parasti realizācijas procesā tas vēl sadārdzinās x2 jo pusratā tak nevar atstāt.....
2.marts 2018, 17:03 | links
 
un nepiekrītu Andreiko ka mums tāds dzelzceļš nav vajadzīgs. Ir vajadzīgs. Kauns skatoties uz mūsu lēngaitas bānīšiem,kur nu vēl izbraukt ar viņiem. Ir tak 21 gadsimts. Ķīnā vizinājos visu laiku ar vilcieniem - 250 - 350 km/h . Super.tas pats normālā Eiropā (bišku lēnāki) ,bet forši. Ir 2 varianti - vai ieejam 21 gadsimtā vai nu atgriežamies pie Gulbenes - Alūksnes bānīša varianta - būs vismaz eksotika tūristiem. Mani piemēram besi ka 50 km jābrauc ilgāk par stundu . Akmens laikmets.
2.marts 2018, 17:00 | links
 
Piekrītu Andreiko. Tieši Leiši un Igauņi bij ierosinātāji lai atlaiž to mammi jo viņa bij par lieliem ļimoniem kaut kādus ciparus sazīmējusi. Protams presse to tā pieklājīgi pasniedza.
2.marts 2018, 16:54 | links
 
Man liekas ka neviens jau nesaka ka nevjaga bet problēma ir tur ka Igaunijā un Lietuvā korupcijas līmenis ir krietni zemāks kā Latvijā un tāpēc nevar vienoties jo šejienes fraijeri grib kārtējo reizi atraut kārtīgu kumosu....

valdiszarins, 2.marts 2018, 10:43

Es sapratu, ka šūmēšanās ap Rubesu bija tieši lietuviešu braļuku iniciēta, kas gribēja pie sevis atraut kumosu.
Bet jebkurā gadījumā, reģionam Rail Baltica būs tikai ieguvums, it sevišķi, kad to savienos ar Helsinkiem, Varšavu un Berlīni.

shmidzis, 2.marts 2018, 10:52


Tur tā viena problēma ir tā, ka Latvijai tajā RBaltic prodžektā pašai ir jāiegrūž daudzi simti miljonu auro. Bet mums pašiem tā īsti tas RB nav vajadzīgs. Paskaidrošu, kāpēc. Pirmkārt, biļetes būs pamatīgi dārgas, daudz dārgākas nekā autobusu satiksmei un, domāju, arī dārgākas par lēta gala avio. Uz Berlīni vai Varšavu neviens no mums ikdienā netraucas, nav tādas īpašas nepieciešamības, un, ja rodas, tad ir busi, avio vai personiskais vāģītis. Treškārt, būs (ir) pamatīgs apgrūtinājums daudziem simtiem un pat tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju. Domāju, ja neviens no jums abiem (Valdi un Šmidzi) nevēlētos, lai pārsimt vai pat pārdesmit metru attālumā no jūsu īpašuma atrastos ātrgaitas dzelzceļa līnija. Un kāda tur ātrgaitas, paskatieties, ar kādiem "ātrumiem" tur plānots braukt! Tā, salīdzinoši ar Eiropas augsto galu (par japošku 350 km/h pat nerunāju), būs lēngaitas dz līnija. Nekādu dižu ekonomisku ieguvumu Latvijai neredzu. Tranzīta kravas netiks pārvadātas, izdevumi no budžeta - drausmīgi, ieguvēji būs somu, zviedru un vācu tūristi (pensīši), kas brauks no viena punkta uz otru, Latvijā savu pengu īpaši neatstājot. Plus vēl (cik saprotu) - poļi vēl savu galējo piekrišanu nav devuši, viss var palikt pusratā un potjomkina sādžas līmenī.Gribētos dzirdēt Zarāzija ekonomisko viedokli.

P.S. Tiem, kas te aizstāv Rubesu, derētu atcerēties, kā šī madāma bija gatava iesaistīties Maximas sabiedriskās izmeklēšanas komisijas vadībā. Un pat uzreiz nosauca, ciparus. Uzreiz momentāli tikai darbības uzsākšanai komisijai (paši sarēķināja) vajadzēja vairāk nekā 200 štukas pakaļas beņķiem, papīra smalcinātājiem un havajas atsvaidzinātājiem. Plus algu gandrīz kā tagad RB. Uzskatu viņu par pamatīgu un resnu maitu liju.
2.marts 2018, 16:24 | links
 
Nu braļuki tur troksni ap iepirkumiem taisīja, tas nu ir fakts
2.marts 2018, 15:15 | links
 
Nu pilnīgs sviests mūsu valstī.... pie Dombura kārtējais ierēdnis Augsti stāvošs ... Mēs visu zinām,visu saprotam,visu daram... bet neko nesaprotam .... Domburs visu ar karotīti iebarokā mazam bērnam....
2.marts 2018, 13:49 | links
 
Nāk pavasaris,sniedziņš sāks kust un visi mēsli sāks uzpeldēt,kas jau notiek pasaulīgā mērogā... DDDD
2.marts 2018, 11:17 | links
 
Man liekas ka neviens jau nesaka ka nevjaga bet problēma ir tur ka Igaunijā un Lietuvā korupcijas līmenis ir krietni zemāks kā Latvijā un tāpēc nevar vienoties jo šejienes fraijeri grib kārtējo reizi atraut kārtīgu kumosu....

valdiszarins, 2.marts 2018, 10:43


Es sapratu, ka šūmēšanās ap Rubesu bija tieši lietuviešu braļuku iniciēta, kas gribēja pie sevis atraut kumosu.
Bet jebkurā gadījumā, reģionam Rail Baltica būs tikai ieguvums, it sevišķi, kad to savienos ar Helsinkiem, Varšavu un Berlīni.
2.marts 2018, 10:52 | links
 
Man liekas ka neviens jau nesaka ka nevjaga bet problēma ir tur ka Igaunijā un Lietuvā korupcijas līmenis ir krietni zemāks kā Latvijā un tāpēc nevar vienoties jo šejienes fraijeri grib kārtējo reizi atraut kārtīgu kumosu....
2.marts 2018, 10:43 | links
 
Domaataajs [Vakar]: Bet tas gēns ir lipīgs pēc vella, ne? :)Jā mūsu ierēdņiem tas ir ļoti lipīgs:
http://m.nra.lv/latvija/kriminalzinas/238515-rubesas-skalie-izteikumi-kluvusi-par-pamatu-ekonomikas-policijas-parbaudei.htm?utm_campaign=inboxlvNews&;;utm_medium=button&utm_source=inboxlv

Docents, 1.marts 2018, 23:55

Labs rīts!
Man gan liekas ka Rail Baltic ir līdzvērtīgs-Mēs ir rakt Daugav?Mēs ir būvēt ātrgait dzelzceļ,mēs ir labākā valsts pasaul,mums ir lielākā izaugsm,labākā attīstīb,stbilākā finanš sistēm,caurspīdīgāka politik un vispār mēs ir būt labak par citām valstīm!

willijs, 2.marts 2018, 08:03


Vaimanologiem atkal slikti. :):)
Visā Eiropā ir attīstīts ātrgaitas dzelzceļs, bet pie mums redz nevajagot, it sevišķi, ja lielu daļu celtniecības izmaksu sedz ES.
2.marts 2018, 10:30 | links
 
2.marts 2018, 10:12 | links
 
Nupat izskatās visām rebēm sākuši pamati ļodzīties....nez ar ko tas būtu saistīts DDDD
2.marts 2018, 09:55 | links
 
Domaataajs [Vakar]: Bet tas gēns ir lipīgs pēc vella, ne? :)Jā mūsu ierēdņiem tas ir ļoti lipīgs:
http://m.nra.lv/latvija/kriminalzinas/238515-rubesas-skalie-izteikumi-kluvusi-par-pamatu-ekonomikas-policijas-parbaudei.htm?utm_campaign=inboxlvNews&;utm_medium=button&utm_source=inboxlv

Docents, 1.marts 2018, 23:55


Labs rīts!
Man gan liekas ka Rail Baltic ir līdzvērtīgs-Mēs ir rakt Daugav?Mēs ir būvēt ātrgait dzelzceļ,mēs ir labākā valsts pasaul,mums ir lielākā izaugsm,labākā attīstīb,stbilākā finanš sistēm,caurspīdīgāka politik un vispār mēs ir būt labak par citām valstīm!
2.marts 2018, 08:03 | links
 
Domaataajs [01.03.18]: Bet tas gēns ir lipīgs pēc vella, ne? :)
Jā mūsu ierēdņiem tas ir ļoti lipīgs:
http://m.nra.lv/latvija/kriminalzinas/238515-rubesas-skalie-izteikumi-kluvusi-par-pamatu-ekonomikas-policijas-parbaudei.htm?utm_campaign=inboxlvNews&utm_medium=button&utm_source=inboxlv
1.marts 2018, 23:55 | links
 
Bet tas gēns ir lipīgs pēc vella, ne? :)
1.marts 2018, 23:18 | links
 
Viņiem tas zagšanas un korupcijas gēns no revolūcijas ir tik stipri pielipis ka tas jau arī viņus nobeigs

valdiszarins, 1.marts 2018, 23:08


Nūūūūūūūū :))
Palasi kaut vai Tolstoja Pēteri Pirmo.
Tur jau tas process rit pilnā sparā. Pat pirms Ivana Bargā jau. Viss notiek no neatminamiem laikiem vienkārši sakot.
1.marts 2018, 23:17 | links
 
Viņiem tas zagšanas un korupcijas gēns no revolūcijas ir tik stipri pielipis ka tas jau arī viņus nobeigs
1.marts 2018, 23:08 | links
 
Nupat jau paši arī sāk saprast ka uz to velk...
1.marts 2018, 23:05 | links
 
šodien lasīju par to, ka karakuģi stāv remonta dokos, daži jau vairāk kā 10 gadus, gaida modernizāciju. Jaunus taisīt nevarot atļauties.
Laikam 8 atomzemūdenes, visām vajadzīgs remonts.
Bet zin, ar krievu jau nekad neko nevar zināt, tā alternatīvā jeb netradicionālā domāšana visu laiku šokē pasauli, bet paši viņi ar to lepojas.
Etu stranu ņepobeģitj!
(Ona sama sebja razrušit) - to gan ne krievi saka.
1.marts 2018, 23:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager