Tur taisnība, ka mūsdienu klientam patīk ja precei nāk līdzi stāsts.
14.marts 2018, 01:53 | links
abrakadabra [14.03.18]: Bet man te jautājiens. Vai pēc tās Ēķa filmas palielinājās pieprasījums pēc Nameja gredzeniem vai nē?3x. Bet tas nemaina faktu, ka filma bija lētuma etalons.
mjuniors [14.03.18]: Bankas dzīvs piemērs. Mazpilsētās vairs tik viena banka paliek (likumā noteikts vienai jābūt). Apkalpo bankomati un konsultanti ierodas reizi ned.Ar laukiem viss ir skaidrs- vakars uz ezera. Bet nu Rīga?!
abrakadabra [14.03.18]: - Waaaau, kas tas ir?Sarežģīts formulējuns, bet doma tuva un saprotama. Ja esi štellē ielicis sirdi un dvēseli, turklāt nedomājot, cik ar to nopelnīsi, cilvēki to novērtēs. Bet tādu trako ir labi ja 1%
- Nu, tu pats uztaisīji!
- Ā, baigi labi!
Pašam pauri (kādu laiku) jānes nost no tā, ko esi ieviesi savā bizī.
abrakadabra [14.03.18]: Ļoti vienkārši. "Wow" faktoram jābūt. Gan koncepcijā, gan telpās. Cena, protams, var būt Waau, bet, ja godīgi, tas nav nopietni. Ne koncepcijā, ne telpās.Vai nevarētu, lūdzu, vienkāršu ļaužu( tādu kā es) valodā?
raihs [14.03.18]: Nu nezinu, nezinu... Man nav atbildes. Bet tie tukšie skatlogi centrā izskatās gaužām depresīvi...Dzīvoju un strādāju centrā un redzu katru dienu, kā kaut kas atveras, aizveras nosprāgst vai veğetē, tāpat protams ir arī veiksmīgi restauratori vai veikalnieki. Kāds trāpa straumē, kāds nē...
Ļoti vispārināta atbilde, bračku...
raihs, 14.marts 2018, 00:24
Nu nezinu, nezinu... Man nav atbildes. Bet tie tukšie skatlogi centrā izskatās gaužām depresīvi...
raihs, 14.marts 2018, 00:14
raihs [13.03.18]: shmidzisJa jau tas būtu tik ienesīgi, tad būtu visas telpas aizņemtas...
Latviešiem vienmēr pārmet ambīciju trūkumu- re, jūs te tādi viensētnieki- piparbodnieki bez mērķa uz globāliem tirgiem! Ok, lai būtu tā! Bet izskatās, ka neesam pat piparbodnieki! Cik foršas ir daudzas Eiropas pilsētas ar maziem suvenīru, kruasānu un citu sīkumu veikaliņiem! Tur, redz, globalizācija netraucē!