Toni, man virsos degviela litra izmaksa tik pat cik mineralisa pudele. Un kodolenergija ir ar laika degli. Viss mainas ik gadu. Tas pats udens ar katru gadu paliek deficits.
3.maijs 2018, 20:19 | links
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto
Tonis, 3.maijs 2018, 20:10
Junior.litrs benzīna ir neekanomiskāks kā 1 grams kodoldegvielas?Tevi plēsīgais sakodis???
Puiķi,jāsaprot ir to,ka viss mūsu visums ir viens enerģētikas avots un nav tā deficīta.Deficītu uztur mākslīgi,lai kāds gūtu no tā labumu..
Tonis, 3.maijs 2018, 20:01
Toni, litru ūdens Tejkana ar 2000w ir neekonomiskaka kā Tejkanna ar 1500w? :)
mjuniors, 3.maijs 2018, 19:55
Zaraza, uldenam taisnība. Kāda jēga tērēt elektrību ūdens molekulu dalīšanai ja iegūtās enerģijas daudzums ir mazāks par patērēto enerģiju? Griez uzreiz riteņus ar elektrību. Jēga zaudēt daļu enerģijas ir tikai tad, ja pārveidojot vienu enerģijas avotu citā to citu var vieglāk, kompaktāk, ērtāk uzglabāt vai ja nav citu variantu.
AndrisABC, 3.maijs 2018, 19:36
Un vēl Uldiņ,par kādiem enerģētikas nezūdamības likumiem tu runā, ja salīdzinoši sadedzina pagali malkas,litru benzīna,vai kilogramu urāna...)nesapratu jautājumu
Tonis, 3.maijs 2018, 19:46
Kas smagāks, kilograms vate, vai kilograms svins!? :)uzmet uz kājas tad redzēsi:DDD
urmaas, 3.maijs 2018, 19:49
Uldiņ,tas tiesa,ka neesmu fizikas zinātņu kandidāts,bet arī man loham ir kopumā skaidrs,ka akumulātors nepatērē tik daudz enerģijas lai varetu autiņu bīdīt.Respektīvi,ja akumulators var iedot impulsu kādām ķīmiskām reakcijām,kas vēlāk rada tālāku procesu kā rezultātā sadalās ūdens molekulas,kas savukārt pārvēršas par gāzi kuru var izmantot iekšdedzes dzinējos,tad man tas ir saprotams.Pie kam inetā var daudz piemēru saskatīt un salasīt,kur vienkārši puišeļi ar ūdeni savus mocīšus baro .
Neesi redzējis?,parakņājies ,tas nav nekas slepens un nezināms...
Tonis, 3.maijs 2018, 19:36