nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?
20.jūnijs 2018, 18:58 | links
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
ivog, 20.jūnijs 2018, 08:44
microp [20.06.18]: Labdien,Sveiki! Man ir Zebec 290Seabon. Varu teikt tikai visu to labako pat Dienvidkorejas razhojuma laivu. Baloni lielaki neka citu razhotaju lidziga izmera laivam.pi. Pielaujama motora jauda ar lielaka neka lidzigiem konkurentu razhojumiem.
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!
KasparsZ [20.06.18]: microp [7:34]: Labdien,Neapšaubāmi. Tāpēc arī jautājums vai neieniršu zem viļņa lielā vējā.
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
microp [20.06.18]: Labdien,6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!
ivog [20.06.18]: Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.Ar noteikumu 20hp motoru. Tiesības ir.
Vēlos aprīkot laivu ar Motorguide Xi3. Kas jāńem vērā lai izvēlētais modelis būtu piemērots laivai?
agnisk, 14.jūnijs 2018, 07:05
Motors ar S kāju, viss kā pienākas. Problēma tāda ka motora antikavitācijas plāksne sanāk par dziļu ūdenī( sliktākas gaitas īpašības). Protams nedaudz pieliekot roku to visu var atrisināt. Citādi ar laivu esmu ļoti apmierināts.
Trancis par zemu prieks 6hp suzuka. Lai pietiekoši paceltu motoru,jāpaaugstina trancis .
gizmonds, 11.jūnijs 2018, 22:35
Kā tas iespējams? Gribi teikt, ka laivai ir nestandarta tranča augstums? Vai arī suzuks tev nejauši gadījies ar L kāju nevis S.
ivog, 12.jūnijs 2018, 09:49
gizmonds, 13.jūnijs 2018, 22:31
Trancis par zemu prieks 6hp suzuka. Lai pietiekoši paceltu motoru,jāpaaugstina trancis .
gizmonds, 11.jūnijs 2018, 22:35
Kā tas iespējams? Gribi teikt, ka laivai ir nestandarta tranča augstums? Vai arī suzuks tev nejauši gadījies ar L kāju nevis S.
ivog, 12.jūnijs 2018, 09:49
viennozīmīgi ieteica ņemt Yamaha.
AndrisCopee, 13.jūnijs 2018, 12:30
Neviens nestrīdās par to, ka Yamaha labāks. Ja vajag ikdienas braukšanai un smagiem apstākļiem (sāls utt.), tad droši vien ir pamats izdot gandrīz 2x vairāk nekā par līdzvērtīgu Suzu/Toha/Merc/Honda. Bet ja vajag copei iekšējos ūdeņos 10 dienas gadā, tad diez vai ir jēga pārmaksāt. P.S. Baltijas jūru praktiski var uzskatīt par saldūdeni.
ivog, 13.jūnijs 2018, 13:18