Laivas un to motori

Laivai/motoram piemērotāko skrūves soli nosaka tā - (vajag tahometru) Braucot pilnā ručkā motora abarotiem jābūt no 5700 - 6000rpm.(vairumam motoru, ja ražotājs nav noteicis savādāk) Ja apgriezieni ir lielāki 6100, 6200 tad vajag augstāku soli, ja apgriezieni zemāki 5500, 5600...tad zemāku. Viens solis ir apmēram 150rpm. Piemēram - Ja motors griež 5450rpm skruvi ar 13soli, tad optimālais būtu 11solis - divi soļi 150x2=300+5450=5750rpm.
Kkā tā...
21.jūnijs 2018, 08:49 | links
 
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?

Ri4i20, 20.jūnijs 2018, 18:58


Dulkan mājas lapā ir atrodams viņu telefons. Vai nav vienkāršāk piezvanīt un pajautāt nekā prasīt šeit?
21.jūnijs 2018, 08:10 | links
 
Par lāpstiņu skaitu mana pieredze tāda, ka Honda 10z/s ar 4 lāpstām daudz vieglāk izceļ no ūdens smagāk piekrautu laivu, un braukšana ir "komfortablāka". Tad tā atšķirība labi jūtama. Ar 3 lāpstām ātrums ir nedaudz lielāks, labi ja 2~3 km/h. Esmu mēģinānijis arī visādus soļus, bet oriģinālā skrūve manam gadījumam ir vispiemērotākā
21.jūnijs 2018, 08:00 | links
 
multiplikators [20.06.18]: Pēc manas pieredzes četri lāpstu dzenskrūves neko labāku nedod. Honda 10zs kurai tika uzlika Yamaha skrūve ar trim iet pat labāk.
Bij brīvs brīdis un nedaudz pastudēju šo jomu. Jā, tā arī ir ka lielāko ātrumu dod 3lāpstiņu skruves. 4lāpstiņu ir labākas vidējiem motora apgriezieniem un smagākiem apstākļiem - viļņiem, piekrautai laivai...
20.jūnijs 2018, 23:42 | links
 
Pēc manas pieredzes četri lāpstu dzenskrūves neko labāku nedod. Honda 10zs kurai tika uzlika Yamaha skrūve ar trim iet pat labāk.
20.jūnijs 2018, 22:06 | links
 
Ir 2007. gadā pirkta Zebec Seabon 320. Pēc 10 gadu lietošanas (ne pārāk intensīvas) joprojām kalpo labi. Zinu vēl 2 ap to laiku pirktas Zebec laivas, arī nekādu problēmu nav bijis.
20.jūnijs 2018, 21:47 | links
 
+
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?

Ri4i20, 20.jūnijs 2018, 18:58


Pirku Dulkanā 2gadi apakaļam. Krēsls+kāja ar amortizāciju un grozīkli 360grādi +montāža ap 150 euro sanāca.
20.jūnijs 2018, 21:33 | links
 
http://motorka.org/motory/grebnie_vinty/861-zachem-nuzhen-chetyrexlopastnoj-grebnoj-vint.html

quote=534150]Sveiki. Kāds zinošāks var apstarot ar info k4o dod/kas mainās no dzenskūvēm ar trīs vai četrām lāpstiņām?

Ezs87, 19.jūnijs 2018, 23:50[/quote]
20.jūnijs 2018, 20:13 | links
 
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?
20.jūnijs 2018, 18:58 | links
 
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.

ivog, 20.jūnijs 2018, 08:44


Līdz šim domāju, ka ZBEC ir Dienvidkorejas izstrādājums. Vispār cik dzirdēts, tad atsauksmes labas. Man ar bija doma par ZEBEC ARMADA. Paliku pie BUSH. Apmierināts.
20.jūnijs 2018, 12:32 | links
 
Jo lielāks pūslis, jo baloni lielāki. Ar mazajiem baloniem neieteiktu jemt. Jo tad pūslis ir ļurīgs-kā bez satura.
Pašam ir 4,2m pūslis ar lielajiem baloniem. Viss OK. Otra laiva ir KRIM. Tā iet nedaudz labāk, bet paskaļa.
Katrai lavai ir savi plusi un mīnusi.
20.jūnijs 2018, 11:16 | links
 
microp [20.06.18]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
Sveiki! Man ir Zebec 290Seabon. Varu teikt tikai visu to labako pat Dienvidkorejas razhojuma laivu. Baloni lielaki neka citu razhotaju lidziga izmera laivam.pi. Pielaujama motora jauda ar lielaka neka lidzigiem konkurentu razhojumiem.
20.jūnijs 2018, 10:08 | links
 
Vēl ieteikums padomāt par cietkorpusa laivu kā alternatīvu. Protams, sanāks nedaudz dārgāk, bet laiva noteikti kalpos ilgāk, gaitas īpašības būs nesalīdzināmi labākas un vilni arī turēs daudz labāk. Pašam ir doma savu Dulkan 400 mainīt pret cietkorpusa laivu.
20.jūnijs 2018, 09:39 | links
 
KasparsZ [20.06.18]: microp [7:34]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
Neapšaubāmi. Tāpēc arī jautājums vai neieniršu zem viļņa lielā vējā.
Lai gan ar 370 Dulkanu (20hp) ir būts visādos laika apstākļos. Tā ka krītot no viļņa sānos ūdens sienas nesasniedzamā augstumā.... neprasījās lielāks balons.
20.jūnijs 2018, 09:28 | links
 
microp [20.06.18]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
20.jūnijs 2018, 09:15 | links
 
ivog [20.06.18]: Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
Ar noteikumu 20hp motoru. Tiesības ir.
Ražo D-Korejā. Kantorim, kurš piedāvā laivu, pašam ir savs serviss, darbnīca.

Interesē vairāk lietošana ilgtermiņā un gaitas īpašības.

Paldies!
20.jūnijs 2018, 09:07 | links
 
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
20.jūnijs 2018, 08:44 | links
 
Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
20.jūnijs 2018, 07:34 | links
 
Sveiki. Kāds zinošāks var apstarot ar info ko dod/kas mainās no dzenskūvēm ar trīs vai četrām lāpstiņām?
19.jūnijs 2018, 23:50 | links
 
skiperis

Paldies !
19.jūnijs 2018, 09:30 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager