Laivas un to motori

sigi
Depo ir visādi lukturi, arī 360 grādu. Paredzēti laikam dārziem utt...tādu uz kkā uzkarini un lieta darīta.
15.oktobris 2018, 10:05 | links
 
Kas tā par Minn Kotu kurai ir smadzenes un neitrālais, kaut kāds jauns modelis, vecie bija vienkāršāki par cirvi. Parasti juka augšā kontakti,, apakšā laicīgi nenomainītas oglītes...
15.oktobris 2018, 09:52 | links
 
Vai te kāds varētu ko ieteikt par pielāgojamu un mobilu 360 grādu apgaismojumu nomas laivai, lai copētu tumsā?

Zinu, ka laivu īpašnieki stiprina tubusus pie bortiem, kur liek apgaismojumu un slēdz pie akumulatora. Bet vai ir kāds risinājums, ja laivas pārsvarā sanāk nomāt?

Respektīvi apgaismojums, kurš strādā uz baterijām un ievietojams kaut kādā turētājā -viegli uzliekamā un noņemamā pie dažādu laivu bortiem?

Paldies!
15.oktobris 2018, 09:44 | links
 
Šeit ir lietotājs Bums, uzraksti viņam.
15.oktobris 2018, 08:17 | links
 
usis [14.10.18]: Indioz [Vakar]: Pēdējā copē novēroju, ka sāk niķoties Minn Kota elektromotors, kur aizvest pārbaidīt un salabot? Kas ar tādām lietām nodarbojas?vispirms dzenskrūvi noņem, apskaties vai nav kāda aukla uz ass.
No smadzenēm nāca dīvainas skaņas, neitrālajā dzenskrūve griezās, tā kā domāju ka problēma nav mehāniska rakstura
15.oktobris 2018, 07:49 | links
 
Indioz [14.10.18]: Pēdējā copē novēroju, ka sāk niķoties Minn Kota elektromotors, kur aizvest pārbaidīt un salabot? Kas ar tādām lietām nodarbojas?
vispirms dzenskrūvi noņem, apskaties vai nav kāda aukla uz ass.
14.oktobris 2018, 22:38 | links
 
Pēdējā copē novēroju, ka sāk niķoties Minn Kota elektromotors, kur aizvest pārbaidīt un salabot? Kas ar tādām lietām nodarbojas?
14.oktobris 2018, 22:36 | links
 
Tādēļ jau teicu, ka galvu noņemot var redzēt cik traks tas skats tur iekšā ir. Ja nav slīcis tad rullīšiem nevajadzētu ierūsēt.
1.oktobris 2018, 20:41 | links
 
Iespējams, ka problēmas ir ar kloķenes gultņiem, ūdens ticis iekšā un gultņi ierūsējuši(kirdik). Reāli domajot visdrīzāk, jo ja gredzeni iedeguši vai ierūsējuši, ar starteri kaut kā izgriezt varētu.
1.oktobris 2018, 19:47 | links
 
Man Veteroks nostāvēja gadus 10, bet tādu problēmu nebija. Iepirkās rezerves daļās Evinrude - slīkonis, tur gan bija bezceris, jo bija ļoti ilgi stāvējis sarūsējis. Kautkā jau izkustināju, tikai jēga nekāda - cilindru spoguļi beigti. Kutis Tev pareizi pastāstīja, ja nebūs pārāk pieķerts cilindrs - dzīvos. Sliktākajā variantā būs jāmaina galvas blīve, jo jāņem galva nost, lai saprastu, kas īsti vainas. Veiksmi!
1.oktobris 2018, 19:34 | links
 
Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.

snitraM, 24.septembris 2018, 21:28
1.oktobris 2018, 18:40 | links
 
Krievu laikos darīja tā, ja ierusūsējuši, vai iedeguši gredzeni. Ņema acetonoun lēja pa sveces caurumu iekšā, ik pa brīdim papildinot, vienu, divas dienas. Pēc tam bez sveces ( bez fanātisma)lēnām mēģināja iekustināt. Kad iekustināsi tad nomaini eļļu (ja četrtakteris) un spridzini kāt. Ja būs tikai iedeguši vai iestāvējušies būs okey. Ja ierūsējuši, tad nav labi,var būt problēmas ar kompresiju.
1.oktobris 2018, 18:34 | links
 
Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.

snitraM, 24.septembris 2018, 21:28
1.oktobris 2018, 18:27 | links
 
Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.

snitraM, 24.septembris 2018, 21:28
1.oktobris 2018, 18:27 | links
 

Sveiki vīri! Griežos ar infu par laivas līmēšanu. Kā bildē redzams, vajadzīga līmēšana:), bet liekas, ka bez meistara palīdzības neiztikt. Laiva Magellan 3000 krievu ar cieto grīdu un vietu motoram, galīgi gribas dabūt uz ūdens. Kur griezties, lai varētu novērst šādu skādi?
1.oktobris 2018, 18:03 | links
 
Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.

snitraM, 24.septembris 2018, 21:28

Ja nebija cilindrā ielieta eļļa tad visdrīzāk no kondensāta ir radusies rūsa un gredzeni ķīlē. Izskrūvē sveci un mēģini dabūt virzuli lejā tad ielej pa sveces caurumu motoreļļu gramus 50 un mēģini aiz mahovika lēnām izšūpot turot sveču caurumu uz augšu. Ja izgriežas tad apgriez caurumu uz leju un izspiež to eļļu laukā un vēl reizi atkārto ar tīru.
Bet var būt arī cita vaina, no malas grūti spriest.
25.septembris 2018, 10:42 | links
 
Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.
24.septembris 2018, 21:28 | links
 
Parastu 80w90 viskozitātes eļļu no neparastas atšķir tikai mērķa piedevas. Mazliet neparasta transmisijas eļļa, kas būtu lejama Torsena diferenciālī maksā 115 eur/l. Viss ir ļoti relatīvi. Manai Yamahai reduktorā pildās 75ml. Speciālā 0,225 l iepakojuma pietiek 3 reizēm, neredzu jēgu kopoties ar kapeiku.
21.septembris 2018, 16:29 | links
 
x10 reizes dārgāk nav,
specialais pumpis un litrs eļļas 27 EUR
http://latrexlaivas.lv/index.php?route=checkout/cart

Es leju 80w90 transmisijas eļļu. Maksā ~4 eur litrā. Var pirkt specializēto "80w90 marine", kas sanāk 10x dārgāk, bet tur ir speciālais trauciņš ar kuru amatieris var eļlu iespiest reduktorā.

Ņemot vērā, ka tā eļļa katru gadu jāmaina, lai pamanītu bojātos blīvslēgus, tad uz kaut kādu specilaizēto nav vērts iespringt. Ir starpība vai izgāž ārā eļļu pa 10 vai pa 1 eiro.

daddy_j, 20.septembris 2018, 14:21
21.septembris 2018, 15:47 | links
 
Es arī izmantoju parasto 80W90 un nekādu problēmu nav bijis. Kad motors stāvēja aukstajā garāžā, tad mainīju rudenī. Tagad siltā garāžā pēc izjūtām, jo tas maksā kapeikas.
21.septembris 2018, 12:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager