Laivas un to motori

Sveiki, kādam ir bijusi pieredze ar šādiem motoriem? https://m.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/jdmme.html

Jurgizz, 30.oktobris 2018, 16:02


jā - katru reizi redzot idiotu uz udens ar viņu braucam un taisot troksni kā karalaukā gribas iešķilt ar airi....
30.oktobris 2018, 16:11 | links
 
Sveiki, kādam ir bijusi pieredze ar šādiem motoriem? https://m.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/jdmme.html
30.oktobris 2018, 16:02 | links
 
Es speciāli Dulkanā pasūtīju baltu jo čoms Spānijā tumši zilo uzspridzināja pusdienas saulē jo bija izvilcis krastā lai papusdienot.
Ar tīrīšanu nav tik traki, mazliet šķidro ziepju un ūdens, ar trauku švammīti tīri labi notīrās.
Noslauka ar sausu dvieli un viss.
Tas viss aizņem 10-15 minūtes bet laiva neuzkarst saulē necik.
Daudz vairāk laika prasa motora tīrīšana no kaļķakmens kas mūsu ūdeņos ir lielā koncentrācijā.
Protams var visu to arī nedarīt. :))
29.oktobris 2018, 20:10 | links
 
Man kā reizi tāda asociācija ar baltu laivu - skaista laiva paradīzes pludmalē ar zilu ūdeni skaisti izskatās, tur kā reizi Tavs agruments par noturību temperatūrai apstiprina šīs laivas piemērotību tādiem apstākļiem. Bet esmu redzējis arī skaistas baltas rib un piepūšamās laivas tepat lv pedantisku saimnieku rokās. Bet nu baigi jākopj mūsu laikapstākļos.

Diemžēl man nav pieredzes ar tādām. Daži paziņas tādas ir izmantojuši, bet neesmu taujājis par to cik labas, vai sliktas, jo kad pats sev pirku neizskatīju viņas dēļ augstās cenas - izvēlējos LV produktu, otrs faktors, kāpēc gāju ar līkumu ir baltā krāsa vairumam pieejamo Honda un Suzumar laivām, nu baigi šmucējās tie baltie un gaiši pelēkie sektori uz tām laivām ar visu ko - uzkāpjot ar kāju uz borta, sienot ar štropēm pie treilera u.t.t., nu nesanāk man kaut kā tā sterili lietot un aktīvi kopt pēc katra brauciena.
mix-master, 29.oktobris 2018, 14:14

Mix-master, augstā cena pa daļai sastāv no vārda un pa daļai no kvalitātes, pārdomātības, baltā krāsa = borts nesakarst kā panna, rīts/vakars nemainās spiediens pūslī. Attiecībā uz zābaku vai stropju nospiedumiem, nav tik traki, saprotams, ja vēlas 10 gadus saglabāt kā jaunu un airiem plēvi neņem nost, tad gan būs bēda. Ir arī savi feileri, bet tas tā.

dr.laiva, 29.oktobris 2018, 18:45
29.oktobris 2018, 19:28 | links
 
Diemžēl man nav pieredzes ar tādām. Daži paziņas tādas ir izmantojuši, bet neesmu taujājis par to cik labas, vai sliktas, jo kad pats sev pirku neizskatīju viņas dēļ augstās cenas - izvēlējos LV produktu, otrs faktors, kāpēc gāju ar līkumu ir baltā krāsa vairumam pieejamo Honda un Suzumar laivām, nu baigi šmucējās tie baltie un gaiši pelēkie sektori uz tām laivām ar visu ko - uzkāpjot ar kāju uz borta, sienot ar štropēm pie treilera u.t.t., nu nesanāk man kaut kā tā sterili lietot un aktīvi kopt pēc katra brauciena.
mix-master, 29.oktobris 2018, 14:14


Mix-master, augstā cena pa daļai sastāv no vārda un pa daļai no kvalitātes, pārdomātības, baltā krāsa = borts nesakarst kā panna, rīts/vakars nemainās spiediens pūslī. Attiecībā uz zābaku vai stropju nospiedumiem, nav tik traki, saprotams, ja vēlas 10 gadus saglabāt kā jaunu un airiem plēvi neņem nost, tad gan būs bēda. Ir arī savi feileri, bet tas tā.
29.oktobris 2018, 18:45 | links
 
No pieredzes varu teikt, ka ķīnieši tiešām ražo ļoti daudz firmas preču. Vajag skatīties: ja uz preces stāv rakstīts ''Made in China'' - tā ir licencēta prece un viņi paši tur neko nevar mainīt. Jāievēro firmu tehnoloģijas. Pats lietoju jau otro Honda laivu un nekādu pretenziju. Pirmo eholoti man atveda no ASV (made in USA), otro no Kanādas (made in Chine) abas Humminbard. Intereses pēc atskrūvēju ķīnieti - iekšā firma. Pāri par 40-it gadiem remontēju elektroniku un labi zinu kāda izskatās ķīniešu manta :))
29.oktobris 2018, 16:57 | links
 
..kur muļķības, kas ir pretrunā ar * ķīnietis uzražos, ko prasīsi* ???
Kīnieši taisa, gan djišeno, gan dārgo, labo GALU !
29.oktobris 2018, 16:29 | links
 
Jon-Hill [29.10.18]: .. kā teica viens vieds cilvēks : maz, gaužām maz, ir palicis brendu, kuru skursteņi nekūp Ķīnā !
Muļķības, ķīnietis uzražos kā prasīsi. Viss maksā tik cik maksā. Haļavas nav.
29.oktobris 2018, 15:30 | links
 
.. kā teica viens vieds cilvēks : maz, gaužām maz, ir palicis brendu, kuru skursteņi nekūp Ķīnā !
29.oktobris 2018, 15:15 | links
 
Diemžēl man nav pieredzes ar tādām. Daži paziņas tādas ir izmantojuši, bet neesmu taujājis par to cik labas, vai sliktas, jo kad pats sev pirku neizskatīju viņas dēļ augstās cenas - izvēlējos LV produktu, otrs faktors, kāpēc gāju ar līkumu ir baltā krāsa vairumam pieejamo Honda un Suzumar laivām, nu baigi šmucējās tie baltie un gaiši pelēkie sektori uz tām laivām ar visu ko - uzkāpjot ar kāju uz borta, sienot ar štropēm pie treilera u.t.t., nu nesanāk man kaut kā tā sterili lietot un aktīvi kopt pēc katra brauciena.

mix-master, kā ir ar tām piepūšamām laivām kuras visticamāk no Ķīniešu materiāliem turpat Ķīnā vai Korejā raži priekš Honda, Suzuki un Yamaha?

Kur šīs laivas ierindojas? Pie Bush, Dulkan, Steno vai kaimiņu brīnumiem?

dr.laiva, 29.oktobris 2018, 13:50
29.oktobris 2018, 14:14 | links
 
Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html

amatieris2, 29.oktobris 2018, 10:44


Ieteiktu šai laivai ar degvielas dzinēju netuvoties, jo laivai ir motora stiprinājums, nevis trancis.

Attiecībā uz elektromotoru, pie šādas izvēles jājautā kāds ir budžets, motoram, lādētājam un aķim, ... tad jautādīgāko par to naudu, kas paliek pēc aķa un lēdētāja iegādes. Vai jāskatās lietota laiva un dzinējs vai jākrāj.
29.oktobris 2018, 14:02 | links
 
mix-master, kā ir ar tām piepūšamām laivām kuras visticamāk no Ķīniešu materiāliem turpat Ķīnā vai Korejā raži priekš Honda, Suzuki un Yamaha?

Kur šīs laivas ierindojas? Pie Bush, Dulkan, Steno vai kaimiņu brīnumiem?
29.oktobris 2018, 13:50 | links
 
Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html

amatieris2, 29.oktobris 2018, 10:44

Saku tieši to pašu ko kkas, uz Gaujas viennozīmīgi elektromotors. Vēl tukšgaitā ir iespējams pabraukt,bet iedodot gāzi sākas problēmas,pirmkārt laiva nedaudz ļurcīga ,smags motors tur pakaļā lēkā ,laiva ir bez ķīļa pie lielāka ātruma vadāmība ir kā ir un ja vēl vējš uspūš un vilnis parādās..
29.oktobris 2018, 13:08 | links
 
amatieris2 [29.10.18]: Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html
Motors labs. Braucu jau gadus 4. Bet nu uz šādas laivas viņš nav paredzēts. Esmu licis tieši uz šādas. Bezjēdzīgi. Izplēsīs bortu. Gaujai tikai elektro.
29.oktobris 2018, 11:39 | links
 
arvis_an [29.10.18]: Jebkurš jauns motors no Suzuki, Honda, Tohatsu, Mercury, Yamaha būs OK. Kādas atsauksmes tieši Tu gribi dzirdēt?
Ja copē pārsvarā vietās, kur iekšdedzes dzinēji ir atļauti, tad viennozīmīgi benzīnnieks, nevis elektro.
Ja copē pārsvarā vietās, kur iekšdedzes dzinēji ir atļauti, tad viennozīmīgi benzīnnieks, nevis elektro.
Tas nebija ienācis prātā..
Elektriskajam nepatīk tas smagais aķis..
29.oktobris 2018, 11:22 | links
 
No mazajiem viennozīmīgi rekomendēju tieši šo Suzuki. Pats lietoju tādu savulaik apmēram 3 gadus un nekādu problēmu nebija, stāvēja uz Dulkan 2,9m laivas, max. ātrums bija 10 km/h, varēja forši velcēt. Pielej pilnu bāku (1,5 L), to izbrauc apmēram 5 stundās velcē, paņem līdzi vēl 1,5 l mangaļa pudelē benžu un pietiek ko visu dienu braukāt.

Ir bijis arī 5 zs Suzukis - arī labs.

Suzuki ir viens liels pluss - lēts, pieejams un sakarīgs serviss.

Man ir bijusi arī īsu brīdi Yamaha - tur servisā trīs ādas gatavi noplēst: eļļu maiņa, karburatora tīrīšana izmaksāja ap 200 EUR.

Ja būtu iespēja pirkt nullīti pirktu Suzuki, tomēr pēdējos 3 gadus sagadīšanās pēc braucu ar Hondām, nu jau otro - kā dzelzis labi, ne gramu sliktāki par Suziki, daudzos testos un forumos tieši dēļ uzticības slavē tieši šīs, bet ar servisu viņām viss ir galīgi slikti. Krasta ielā vairs neņem, jāremontē Dārzciema ielā pie motociklistiem, tur rinda uz divām nedēļām, attieksme tāda, ka vemt gribas, sajūta tāda, ka viņi vispār nevienu negrib remontēt. Sanāk remontēties pie privātajiem.

Vēl no tautas aparātiem ir Tohatsu un Mercury, ar šiem nav bijusi pieredze.

Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html

amatieris2, 29.oktobris 2018, 10:44
29.oktobris 2018, 11:20 | links
 
Jebkurš jauns motors no Suzuki, Honda, Tohatsu, Mercury, Yamaha būs OK. Kādas atsauksmes tieši Tu gribi dzirdēt?
Ja copē pārsvarā vietās, kur iekšdedzes dzinēji ir atļauti, tad viennozīmīgi benzīnnieks, nevis elektro.
29.oktobris 2018, 10:47 | links
 
Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html
29.oktobris 2018, 10:44 | links
 
Normāli uztaisīta laiva ir tāda, kurā ir izmantots normāls, eiropā ražots un eiropas standartiem atbilstošs, nevis ķīniešu materiāls, viss ir pārdomāts un ir uzbūvēts ar kvalificēta darba spēka rokām.

Darījums ar ukraini ir tas pats darījums ar leiti. Ukrainis paņem ķīnas materiālu, par lēto ukraiņu darba spēku uzbūvē laivu un pa lēto nogrūž uz eiropu.

Es tādu nepirktu! Esmu stāvējis blakām, izskatās pēc sūda, neviens no paziņām nelieto, visiem no piepūšamo/rib klases ir BUSH/Dulkan/Steno un nečakarē sev prātu un nesūdzas.

Mix master-Kas ir normāli uztaisīta laiva?
Pēc kādiem parametriem, Tu spried, ka Aviks ir sūds attiecībā pret DULKAN? Paskaidro dižais "speciālist", kurš gaisa spiedienu, PVH laivas bolonā mēra ar barometru.

Norris, 28.oktobris 2018, 17:07
28.oktobris 2018, 18:54 | links
 
Es jau to visu zinu. Tikai dažs labs te iedomājas, ka ir baigais speciālists, nepaskaidrojot praktiski neko.
Dulkan materiāls ir 1200 gr. uz kvadrātmetru,
Aviks 1100 gr uzkvadrātmetru. Atšķirība ir 100 grami uz kvadrātmetru. Būtikākais šeit ir tas, kā īpašnieks lieto, un rūpējas par savu laivu. Un ja upmalā uzdursi uz armatūru, tad materiāli biezums tā pat nepalīdzēs.
28.oktobris 2018, 17:49 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager