usi, man nav Parsuna, švaki ticams, ka kādreiz būs un nevienam to ieteikt netaisos... man vienkārši teorētiksi interesanti, ko reāli iespējams salaist dēli nelielas jaudas četrtaktu karburatora motorā? Tur pacensties vajag...
Mož kāds ir jaucis, pētījis...
zaraza, 21.aprīlis 2019, 09:52[/quote]
Lieta jau samērā vienkārša, šajās rūpnīcās klibo kvalitātes kontrole ražošanas procesā,kas ražošanā ir ļoti dārga.Man paziņam arī bija Parsuns čakarējās ar garantijas remontiem kamēr apnika , pēc tam pats visu izjauca un salika pa jaunam,pieregulēja ,pārblīvēja ,jo arī eļļas noplūdes bija,pēc tam gāja tā nekas,bet viņš pats dzīvē daudz motoru bija jaucis un saprata ko dara.Kā stāstija tad galvenā problēma ka vietām skrūves pārvilktas ,citur nepieskrūvētas,regulācija ne šāda ne tāda.Vienalga tagad cits motors un parsuns mētājas stūrī,jo tomēr viņam vibrācija un troksnis daudz pamatīgāks. Tas tāpat ja tu nopirktu dārgu spininga blanku un labākos gredzenus un viņus kaut kur šķībi greizi vai vaļīgi pietītu ,nesanāks tev spinings ar kvalitāti par vairākiem simtiem.
23.aprīlis 2019, 15:40 |
links