Laivas un to motori

irseejs...

Tu nonāc ekonomiskā pretrunā. Vienkorpusa stiklasķiedras čaumaliņas parasti kā reiz ir lētākas, nekā pat PSRS alumīnijs, tā kā ne jau naudā ir lieta. Vienkārši, ja gribas MOTORLAIVU (ne airu laivu, kam var uzkarināt motoru) ar noteiktas jaudas motoru, tad mazais vienkorpuss nerullē, pilnīgi noteikti atpalielk pēc iespējamās jaudas, drošības utt. A nopietna stiklašķiedra, atiecīgu dimensiju un specializēta motoram jau maksās būtiski dārgāk un tad jau ir cita izvēles dilemma vai ņemt plastiku vai jau normālu modernu alumīniju. Es jebkurā gadījumā par alumīniju :)
17.jūlijs 2019, 00:57 | links
 
dr.laiva [21m]: Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51

Droši vien smagi, ka vienīgais kaut ko no dzīves saproti, bet pārējie .....Ko nozīme vienīgais saprotu. Vienīgais ko es saprotu ir tas, ka mums ir nabadzīga tauta, ja jau ir spiesta "novertēt" šitos padomjlaiku šedevrus. Lielākais vairums lieto šo vesturi, jo nespēj atļauties sakarīgu laivu. Tad ir jāņem kas sanāk. A sanāk krims, kazanka. Vārdu sakot tas, ko kāds gribēja nodot lūžņos. :)

irseejs, 17.jūlijs 2019, 00:06


Visādi laivu izstrādājumi no plastmasas vai pvc ir pieejami tādā apjomā un cenu diapazonā, ka "šitos padomjlaiku šedevru" novērtēšanas piespiedu kārtas vai nabadzības izraisīta fenomena apgalvojums neiztur nekādu kritiku.

Arī pārējie apgalvojumi liecina tikai un vienīgi par kādu citu blakus apstākli, kas rada šādus apgalvojumus, un ar laivām, to pārbūvi tam nav pilnīgi nekādas saistības

Lūžnos cilvēki nodot to, ko ir jānodod lūžņos, domāju ka tur ātrāk nonāks Tavs auto, nekā vidēji saglabāta 60' gados ražota laiva.
17.jūlijs 2019, 00:38 | links
 
dr.laiva [16.07.19]: Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51

Droši vien smagi, ka vienīgais kaut ko no dzīves saproti, bet pārējie .....
Ko nozīme vienīgais saprotu. Vienīgais ko es saprotu ir tas, ka mums ir nabadzīga tauta, ja jau ir spiesta "novertēt" šitos padomjlaiku šedevrus. Lielākais vairums lieto šo vesturi, jo nespēj atļauties sakarīgu laivu. Tad ir jāņem kas sanāk. A sanāk krims, kazanka. Vārdu sakot tas, ko kāds gribēja nodot lūžņos. :)
17.jūlijs 2019, 00:06 | links
 
Zaraza, protams ka es pārspīlēju. :)
Kāda tur izturība, lielākā daļa tās krievu bleķenes ir ar plaisām, lāpītas, sapļepinātas, sabuktētas un nogurušas.
Un ja ir pa kādam dimantam tajā sūdu čupā, tad tā ir cūcene mēmākā.

Tie kas grib, lai lieto. Bet es nevienam neieteikšu.
Pietika izmēģināt vienkorpusa stikleni ar 30hp motoru pēc kazankas un visa vēlme uz padomju eksotiku pārgāja.
17.jūlijs 2019, 00:02 | links
 
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51


Droši vien smagi, ka vienīgais kaut ko no dzīves saproti, bet pārējie .....
16.jūlijs 2019, 23:46 | links
 
nu, tas kas ar pellu glīsēt var,tam rieksti ar lielāki ,uzmanīgi ar mazo vilnīti
16.jūlijs 2019, 22:39 | links
 
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51


nu te tu biki pārspīlē...
jebkurai laivai ir jāliek tāds motors kāds tai paredzēts... un tam ir stipra saistība ar masu... Manā uztverē stikla škiedras laivai JEBKURĀ gadījumā ir tikai viena vienīga priekšrocība - cena. Visā pārējā "bleķis" ir pārāks. Stiklaškiedra ir viegla tikai vienkorpusa variantā, kas , manā uztverē, par nopietnu motorlaivu nav uzskatāms, divkorpusa pie vienādām dimensijām parasti būs smagāka nekā aviācijas alumīnijs. Par izturību un ilgmūžību pat nav ko salīdzināt, nebūs viegli atrast 1978. gadā ražotu plastikāta laivu normālā stāvoklī (manam Krim tāds ražošanas gads virsū stāv) normālā lietojamā stāvoklī, a alumīnijam pofig, ja paši nav idiotiski sasipuši rūpnīcas aizsarggrunti (vot to krievi taisīt mācēja) .
16.jūlijs 2019, 22:35 | links
 
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)
16.jūlijs 2019, 21:51 | links
 
Es ar savu krim pārbūvi esmu apmierināts vairāk kā.Izgriezu visu iekšējo daļu,atstājot tikai bortus priekšai uzliku platformu.grīda pa visu vienā līmenī.Plaša stabila,gaita ar 5z motorīti laba .Izmaksas smieklīgi mazas.Ja salīdzina ar šķiedrenēm,daudz labāka.
16.jūlijs 2019, 17:57 | links
 
Principā, Zaraza +/- uzrakstīja to, pie kā nonāks katrs, kurš nopietni pieies jautājumam, kas saucas CCCP laika “alumīnija” laivu pārbūvēšana makšķerēšanai.

Ja kāds ir centies no Kazankas uzražot Alumacraft un beigās secinājis, ka nekas tuvu līdzīgs nav sanācis un lētāk būtu bijis uzreiz nopirkt Alumacraft vai vispārīgi teoritizē no dīvāna poziīcijām, tad nevajag rakstīt, ka CCCP laika laivas nav izmantojamas un nekam neder.
16.jūlijs 2019, 17:11 | links
 
cupix [16.07.19]: Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?

Sams122, 16.jūlijs 2019, 15:22

Dieva dēļ nekad , nekad dzīvē neapsver šādu motoru!
:)
16.jūlijs 2019, 17:00 | links
 
Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?

Sams122, 16.jūlijs 2019, 15:22


Dieva dēļ nekad , nekad dzīvē neapsver šādu motoru!
16.jūlijs 2019, 16:58 | links
 
Ja pļaut mauriņu, tad derēs! Uz ūdens ar tiem vajadzētu aizkiegt ar likumu rādīties!

Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?

Sams122, 16.jūlijs 2019, 15:22
16.jūlijs 2019, 16:07 | links
 
viksviks [5:05]: Labdien. Sakiet lūdzu. Kadas atsauksmes? Bush crab 360 un dulkan 360360

viksviks, 16.jūlijs 2019, 05:05

Šogad paņēmu Dulkan 370 DZ. Jaunu.
Pagaidām nekādu problēmu nav, esmu apmierināts.
Paziņai 360 ir, jau vairākas sezonas lieto, it kā viss ok, neko sliktu nav teicis.
16.jūlijs 2019, 15:51 | links
 
2,5hp tiem draņķiem ies garām kā formula :)
cik esmu tos redzējis, liekas, ka airēt pūsli var tikpat ātri :) toties kas par troksni..
kaut kad jau te esmu rakstījis, ka reiz tādu joku rūcam klausījos, klausījos, līdz pēc stundas vai vārāk ieraudzīju un vēl pēc tikpat viņš bij ticis līdz manīm.. tad klausījos, līdz pazudīs... bet ilgi nepazuda :)
Gribi, lai visi apkārtējie copmaņi te ļoti "iemīl" vai skatās ar līdzjūtību, ķer ciet. citādi - Tev to nevajag :D

martins_, 26.jūnijs 2017, 15:03


Šis laikam bija spilgtākais apraksts (skat.citēto daļu)
16.jūlijs 2019, 15:47 | links
 
Vispār jau lapai augšējā labajā stūrī ir funkcija meklēt. ieraksti tur "Demon motori" un tad varēsi izlasīt visus iemeslus kāpēc viņu nevajag pirkt. Šis jau nu ir no tiem, par ko jautā ar apskaužamu regularitāti.
16.jūlijs 2019, 15:45 | links
 
Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?
16.jūlijs 2019, 15:22 | links
 
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?

dr.laiva, 16.jūlijs 2019, 07:49

Savu "Krim" (bildes var albumā apskatīt) radikāli uztjūnēju tālajā 2013. gadā , tas bija viens no pirmajiem tādiem projektiem LV. Lietots tiek vēl šobaldien un savu funkciju pilda. Toreiz taisīju pa smuko, priekš sevis, piķi nežēloju un principā dabūju to ko gribēju. BET pilnīgi piekritīšu viedoklim, ka šādam projektam, pie pašreizējās laivu izvēles gan jaunu, gan sekundārā tirgū nav jēgas no ekonomiskā viedokļa, pārāk daudz līdzekļu un laika tas prasa un gala rezultāts jebkurā gadījumā reāli zaudē patiešām labām modernām copes laivām. Nu neviena no PSRS laika laivām nav optimizēta copei, lielākā daļa ir par šauru, salona izvietojums nepiemērots, mantu glabātuves bezjēdzīgas un vispār pludlīnijas, gaitas īpašības utt. zaudē.
Nu nevar paņemt Progresu un uztaisīt no tā Finval, Alumcraft, Lund vtml.
Ja pret tjūningu attiecas kā pret hobiju ar vēlmi uztaisīt unikālu dizaina projektu, tad jā, var darīt.
A ja vajag panākt ekonomisko effektivitāti, tad nopietna pārbūve neatmaksājas. Tas gan nenozīmē, ka nevar paņemt PSRS laika laivu un ar to copēt, paša korpusa materiāla kvalitāte, ja saprātīgi saglabāta, ir laba.
Ja neveic radikālu pārbūvi ar jaukšanos konstrukcijā bet tikai "obvesku" (nu tur benķi, stūres vadība, kātu turētāji u.c. sīkumi kas neskar pašu laivas konstrukciju), tad sanāk laiva ar ko copēt normāli var un arī lētāk sanāks. Bet ieviest tādu laivu ar domu, ka nu tūlīt uztaisīšu īstu baseni par limonādes cenu gan ir naivi.

zaraza, 16.jūlijs 2019, 14:52



+++
16.jūlijs 2019, 14:59 | links
 
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?

dr.laiva, 16.jūlijs 2019, 07:49


Savu "Krim" (bildes var albumā apskatīt) radikāli uztjūnēju tālajā 2013. gadā , tas bija viens no pirmajiem tādiem projektiem LV. Lietots tiek vēl šobaldien un savu funkciju pilda. Toreiz taisīju pa smuko, priekš sevis, piķi nežēloju un principā dabūju to ko gribēju. BET pilnīgi piekritīšu viedoklim, ka šādam projektam, pie pašreizējās laivu izvēles gan jaunu, gan sekundārā tirgū nav jēgas no ekonomiskā viedokļa, pārāk daudz līdzekļu un laika tas prasa un gala rezultāts jebkurā gadījumā reāli zaudē patiešām labām modernām copes laivām. Nu neviena no PSRS laika laivām nav optimizēta copei, lielākā daļa ir par šauru, salona izvietojums nepiemērots, mantu glabātuves bezjēdzīgas un vispār pludlīnijas, gaitas īpašības utt. zaudē.
Nu nevar paņemt Progresu un uztaisīt no tā Finval, Alumcraft, Lund vtml.
Ja pret tjūningu attiecas kā pret hobiju ar vēlmi uztaisīt unikālu dizaina projektu, tad jā, var darīt.
A ja vajag panākt ekonomisko effektivitāti, tad nopietna pārbūve neatmaksājas. Tas gan nenozīmē, ka nevar paņemt PSRS laika laivu un ar to copēt, paša korpusa materiāla kvalitāte, ja saprātīgi saglabāta, ir laba.
Ja neveic radikālu pārbūvi ar jaukšanos konstrukcijā bet tikai "obvesku" (nu tur benķi, stūres vadība, kātu turētāji u.c. sīkumi kas neskar pašu laivas konstrukciju), tad sanāk laiva ar ko copēt normāli var un arī lētāk sanāks. Bet ieviest tādu laivu ar domu, ka nu tūlīt uztaisīšu īstu baseni par limonādes cenu gan ir naivi.
16.jūlijs 2019, 14:52 | links
 
Doma pirkt laivas motoru. Neko lielu ko pielikt pie parastas “zaļās” laivas. Der ari lietoti bet gatavi darbam jau nakošaja dienā!
16.jūlijs 2019, 12:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager