Gāzes cena pie mums un gāzes cena kaimiņos?
? =?
? =?
31.oktobris 2019, 13:38 | links
Mūsu valdībā pārsvarā sēž klauni, kuri par rubeli gatavi atdoties jebkuram kurš maksā! Tāpēc arī visas direktīvas tiek uzspiestas ar prieku, lai lielais laimes lācis tik nesabārtu!tapēc pašlaik kalvītis bīda projektus lai krievu dabasgāze būtu zaļais kurināmais,ja izbīdīs tad valsts sektori sāks braukt ar to gāzi un mūsu naudiņa ripos pie putina
urmaas, 31.oktobris 2019, 13:31
El.bīlis it kā zaļš ekspluatācijā, tik neviens nerunā par elektroenerģiju uzlādei. Tā arī no gaisa nekrīt.bruni,tieši par to mēs runājam,ja EV ladē ar oglēm iegūtu eletrību tad viņš nemaz tik zaļš nav,bet nākotnē viss mainīsies,un arvien vairāk eletrību sāks iegūt zaļos veidos
Otrs jājamzirdziņš- biodegviela. Saka, lai saražotu litru biodegvielas jāpatērē litrs dīzeļa.
Par Grētu, mana samaitātā fantāzija saka, ka aiz visa tā stāv onkuļi un tantes, lai šim stāstam piešķirtu nevainību, nedaudz ticamību un savos ierakumos ievilinātu jaunos, nenobriedušos prātus.
BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:18
Ko tur zaļi cepties, ja Latvijā gandrīz puse elektrības tiek ražota hesos brauksim ar elektromobiļiem kuri nezaļi ražoti dajebkur.
usis, 31.oktobris 2019, 13:22
Jā,un vēl par pētījumu,tur viss kardināli mainijās EV par labu ja viņus sāk lādēt ar sauli,vai vēju.Pašlaik pasaulē ar atjaunojamo enerģiju saražo tikpat daudz elektrību cik visas atomelektrostacijas kopā,un tāda tendence ļoti strauji aug.Tā kā virziens ir uzņemts pareizs
udens2, 31.oktobris 2019, 12:57
Vispār, jebrura pētījuma rezultāts ir atkarīgs no tā, kurš ir pasūtījis pētījumu :) Vēl jāierēķina lādēšanas infrastruktūras izbūve, benzīntanku utilizācija, jaudas pieslēgumu izbūve( elektroauto uzlāde dotajā brīdī var notikt ar 150 kW līdzstrāvas jaudu 1,5 h) stādās priekšā apakšstaciju skaitu un kabeļu resnumu. nav mazsvarīgs jautājums, cik zaļi iegūst to elektrību. Rīgā tak vēl TEC darbojas kā galvenais trolejbusu izpūtējs.tas bij apjomīgs pētījums,tur bij ietverti zudumi elektrolīnijās,bateriju efektivitātē utt..degvielas auto bij ierēķināta naftas pumpēšana,vešana,pārstrāde utt.tad sanāca ka 3-4 gadus lietojot nebij starpības īpašas,bet pēc tiem gadiem sākas EV ieguvums izmešos.Vidējais auto mūžš laikam bij rēķināts 7 gadi,un sanāca ka tajos 3 gados EV ieguva lielu pārsvaru
Vigulis, 31.oktobris 2019, 12:48
ņekā jūs no ekonomikas nesaprotat...CO2 daudzums, kas no lapām nonāk atmosfērā ir pilnīgi vienāds vai Jozis tās sadedzina, vai tās sapūst izgāztuvē.sapūstot izdalās metāns kuru UV starojums sašķeļ,tā ka hvz kas ir labāk:DDpareizi būtu kur nokrita tur sapuva,dabīgs process
Tomēr dedzinot lapas Jozis viens pats rokas uzsilda, savukārt vedot uz izgāztuvi uzsildās gan vedēji, gan izgāztuve, gan vēl kāds... Ja par to pašu CO2 var dabūt vairāk siltuma, tad tā ir jādara :)
daddy_j, 31.oktobris 2019, 12:16