Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
urmaas [27.01.20]: Kādi pajoļi tika savēlēti tādi arī diriģē.
Gribēji teikt: kādi pajoļi vēlēja, tādus arī tie ievēlēja.
:DDDD
27.janvāris 2020, 19:48 | links
 
krūmujozi atkal bur drāmu kur viņas vispār nav,neko neviens netaisās aizliegt
27.janvāris 2020, 19:28 | links
 
urmaas [27.01.20]: Kādi pajoļi tika savēlēti tādi arī diriģē.
Kur gudrus ņemt, visi šeit, siltās vietās.
:)
27.janvāris 2020, 19:17 | links
 
Kādi pajoļi tika savēlēti tādi arī diriģē.
27.janvāris 2020, 18:43 | links
 
Var tikai brīnīties un brīnīties kādā idiotismā var aiziet tie varneši.
Palasīju treknā Pūča izteikumus par malkas krāšņu lidvidāciju, un pilnīgi sasmējos. ''Zaļā'' siltumenerģija centrāapkures trubā - jautrāk vairs nav iespējams.
Ar telti uz copi braucot - arī ņemsim ''zaļo'' siltumu trubā līdzi?
Laikam jau tomēr šoreiz valdībā lielākā daļa vien palīgskolas ir beiguši.

Ja jau tā, tad viszaļāk būtu arī autotransportā atgriezties pie 1950 - 1960. gadu malkas gāzģeneratoriem - gan traktoriem, gan smagajiem auto. Vot tad gan būtu zaļa dzīve, ja tādus uzliks arī vieglajiem auto!
Prieks kur tu rodies! Tas tik ir nummurs, kad iedomājies, kas mūs vada ''attīstībā''...
27.janvāris 2020, 18:39 | links
 
Bračiņ,nesadomā uz Ķīnu braukt...
https://youtu.be/wUFGjVX4-XQ?t=4
27.janvāris 2020, 18:21 | links
 
udens2 [26.01.20]: nils mācēja tomēr pareizi sakārtot lietas
Tu gan tāds skaudīgs!
:DDDD
26.janvāris 2020, 22:05 | links
 
nils mācēja tomēr pareizi sakārtot lietas
26.janvāris 2020, 21:02 | links
 
iirs [25.01.20]: Malgomajfisk [37m]: Ir vērts aizdomāties,kāpēc vakar reģistrējies..)Ir vērts aizdomāties kādēļ reģistrējies 22. Jūlijā..

Ko nu?
Uz šo varētu smidzis noteikti atbildēt!
:DDDD

Bet dzīve turpinās un labāk nez vai dzīvo tauta.
25.janvāris 2020, 20:56 | links
 
Malgomajfisk [25.01.20]: Ir vērts aizdomāties,kāpēc vakar reģistrējies..)
Ir vērts aizdomāties kādēļ reģistrējies 22. Jūlijā..

Ko nu?
25.janvāris 2020, 20:32 | links
 
Ir vērts aizdomāties,kāpēc vakar reģistrējies..)
25.janvāris 2020, 20:18 | links
 
Vērts aizdomāties, kādēļ ar tevi neviens nerunā
25.janvāris 2020, 19:49 | links
 
Ir vērts aizdomāties...
https://youtu.be/J7x7YB1K9vs?t=5I
25.janvāris 2020, 19:39 | links
 
https://youtu.be/UrmCfRQ1M1U?t=16
Veltījums jaunatnei...
25.janvāris 2020, 18:50 | links
 
Veltījums jaunatnei...
25.janvāris 2020, 18:48 | links
 
Cik pieslēgumi ST ir aizgāju#i gar degunu. Cilvēki būtu maksāju#i par patēētajiem kW. Būtu tak sr nopelnījis. Bet nē, krupītis smacē. Gribās uzreiz ar lielo šķipeli grābt.

urmaas, 24.janvāris 2020, 22:14


Šī situācija arī daudzus, nākotnē nopietnus, biznesus patrieca no Latvijas.
Sāka ar nelielas jaudas pieslēgumu, tad auga vajadzības - un še tev, sāc nu attīstīt, toreiz Latvenergo.
Bija kas nospļāvās un prom, kāds jau kādu laiku arī pazaga, ja bija tāda iespēja. Kad to nogrieza - atkal prom.
Tāda tā "attīstība" arī tagad, nepārtraukti konsolidējot, gribi vai nē, nekas jau vairāk nerodas, tikai paliek mazāk un mazāk.
Ja esi bijis biznesā, tad šito melošanu ir grūti pieņemt, kur nu vēl saprast
24.janvāris 2020, 22:27 | links
 
Cik pieslēgumi ST ir aizgāju#i gar degunu. Cilvēki būtu maksāju#i par patēētajiem kW. Būtu tak sr nopelnījis. Bet nē, krupītis smacē. Gribās uzreiz ar lielo šķipeli grābt.
24.janvāris 2020, 22:14 | links
 
Tad bija tā, ka tas trafs pārgāja Latvenergo īpašumā uzreiz pēc uzstādīšanas, pieslēgums - pēc pēdējā rēķina nomaksas.
24.janvāris 2020, 22:08 | links
 
Jozis2 [24.01.20]: Kāda tur labā griba? Taisni otrādi - Latvenergo un Co metode kā neiztērēt savus resursus sava biznesa nodrošināšanai, un uzturēt augstu peļņu.
Un bija taču lērums cilvēku, kuri dažādu apstākļu spiesti arī maksāja.
Mana brāļa uzņēmums arī nopirka priekš Latvenergo transformātoru apakšstaciju par vairāk kā 70 000 latu, jo bija ieķēpājies biznesā ar Eirofondu naudu, un tur atkāpes nebija.
Tā ir tieši tāda pati cūcība kā tagad OIK.
Vienīgā iespēja kaut ko mainīt ir - ignorēt šos un nemeklēt pieslēgumus, vismaz tur, kur ir iespējams izrīkoties citādāk, piemēram, nelielas lauku saimniecības, vēl sastopamās dārzu mājiņas, un citi sīkumi.
Kur jau ir vajadzīgas lielas jaudas, tur bez HES-iem neiztiksi.
Un pēc 5 gadiem tas trafiņš pāriet ST īpa#umā!
24.janvāris 2020, 22:03 | links
 
Kāda tur labā griba? Taisni otrādi - Latvenergo un Co metode kā neiztērēt savus resursus sava biznesa nodrošināšanai, un uzturēt augstu peļņu.
Un bija taču lērums cilvēku, kuri dažādu apstākļu spiesti arī maksāja.
Mana brāļa uzņēmums arī nopirka priekš Latvenergo transformātoru apakšstaciju par vairāk kā 70 000 latu, jo bija ieķēpājies biznesā ar Eirofondu naudu, un tur atkāpes nebija.
Tā ir tieši tāda pati cūcība kā tagad OIK.
Vienīgā iespēja kaut ko mainīt ir - ignorēt šos un nemeklēt pieslēgumus, vismaz tur, kur ir iespējams izrīkoties citādāk, piemēram, nelielas lauku saimniecības, vēl sastopamās dārzu mājiņas, un citi sīkumi.
Kur jau ir vajadzīgas lielas jaudas, tur bez HES-iem neiztiksi.
24.janvāris 2020, 22:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager