Protams, ka citi, ko arī stāstījuma sākumā uzsvēru.
27.janvāris 2020, 16:47 | links
A kniedētās laivas nav no cita materiāla, ko nemaz nevar sametināt. Un laikam arī daudz plānāks, pati laiva vieglāka. Korozijas noturība var būt ar cita.
spiningists, 27.janvāris 2020, 15:31
Tur jau tas stāsts. Vismaz padomijā būvētās ražotas no aviācijas sakausējuma ļumīnija un kā blakusprodukts aviācijas rūpnīcās. Starpcitu, pat ne pie saudzīgas lietošanas, kalpo bez sūcēm vēl šo baltu dien. Protams, nav basene utt. . Mans stāsts par Progres 4, kuru lietoju 40+ gadus. Bija laiks, kad vadāju uz Peipi, tad gadus 20 tur arī glabāju. Vienu ziemu pat iesaldētu līdz pavasarim. Vietējie rudenī ielaiduši un nav uzlikuši atpakaļ uz steķim. Domāju kirdik. Nekāda vaina. Vēl tagad šļūkāju pa Burtnieku.
BrunoL, 27.janvāris 2020, 16:01
A kniedētās laivas nav no cita materiāla, ko nemaz nevar sametināt. Un laikam arī daudz plānāks, pati laiva vieglāka. Korozijas noturība var būt ar cita.
spiningists, 27.janvāris 2020, 15:31
Izvēloties laivu ilgākam laika peridam būtu vērts padomāt - vai ir vērts riskēt ar kniedētām laivām. Viens neveiksmīgs uzstiens var ievērojami apgrūtināt atlikušo dzīvi. Otrais - kniedētas laivas ilgstoši vizināt pa mūsu celīem uz piekabes - man būtu bail.
eholotes.lv, 27.janvāris 2020, 10:16
Iesakiet, kur aizvest saremontēt laivai motoru. Mercury, 60hp - laikam iet ūdens eļļā un slāpst nost uz maziem apgiezieniem....
pokis, 27.janvāris 2020, 14:56
Pašlaik gan metināšana, gan kniedēšana tehnoloģijas ir pietiekoši kvalitatīvas un drošas, tomēr tiešām visos reāli kritiskajos objektos joprojām izmanto tikai kniedēšanu. Kniedes tupa drošākas pēc risku diversifikācijas - kritisko punktu (kniežu) vairāk, taču ja augstas slodzes un vibrācijas apstāļos, piemēram gaisā, pa kāju aiziet kniede, tad tomēr lielāka iespēja, ka pārējās n-tās kniedes saturēs konstrukciju kopā, a vot ja ieplīst metināšanas šuve, tad tā neizbēgami plīsīs tālāk , variantu nav.
Brt nu te mēs runājam par sadzīves klases laivām, ne lidmašinām vai balistiskajām raķetēm, slodzes ir daudz zemākas un ieliktās izturības rezerves milzīgas, tā kā praksē nekādas atšķirības no drošības viedokļa, metinājums sanāk optimālāks tā kā nav to daudzo vājo punktu kniežu veidā.
zaraza, 27.janvāris 2020, 14:34
Cik zinu, tad kniedēšanu mēdz izmantot tu, kur gaidāma pastiprināta vibrācija - gan lidmašīnām, gan tiltu balstiem u.c. konstrukcijām.
Protams, ka var sakniedēt slikti (tāpat kā sametināt slikti).
Domāju, ka vairāk būtu jāvērtē built quality kā tādu, atsauksmes un tā.
irganviens, 27.janvāris 2020, 11:54
:)protams ,nezinu visas nianses un tehnoloģijas,bet reiz pa iluminatoru redzēju,ka lidmašīnas arī ir kniedētas!!!:)
kurjers6, 27.janvāris 2020, 10:28
Samērā nekorekts salīdzinājums. Vai lidmašīnu korpusi mēdz saskarties ar piekabes dēļiem? Roļikiem? Akmeņiem?
eholotes.lv, 27.janvāris 2020, 10:39
:)protams ,nezinu visas nianses un tehnoloģijas,bet reiz pa iluminatoru redzēju,ka lidmašīnas arī ir kniedētas!!!:)
kurjers6, 27.janvāris 2020, 10:28
Izvēloties laivu ilgākam laika peridam būtu vērts padomāt - vai ir vērts riskēt ar kniedētām laivām. Viens neveiksmīgs uzstiens var ievērojami apgrūtināt atlikušo dzīvi. Otrais - kniedētas laivas ilgstoši vizināt pa mūsu celīem uz piekabes - man būtu bail.
eholotes.lv, 27.janvāris 2020, 10:16
Ieteikums ir beigu tekstā,ja lasi uzmanīgi.
Spaiņus velcētāji lieto gan.Arī klapes uz motoriem,bet tas jau ir cita tēma.
DSV, 25.janvāris 2020, 21:10
Blj,tā jau padomāju,ka var atrasties tāds gudrinieks.....
Runa iet par to,ka nevajag tik dārgu pirkt.
Tālak varat domat paši.Pirkt kruto,pirkt lēto,pirkt lietotu vai šūt pats
DSV, 25.janvāris 2020, 20:43