Laivas un to motori

Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
20.maijs 2020, 20:54 | links
 
Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)

Ards888, 19.maijs 2020, 15:51

Selva pa lielam ir Yamahas sub-zīmols, motoru detaļas utt. viss tiek taisīts Yamahas rūpnicā kā OEM, pēc tam sborka Itālijā. Made in Japan kotējas augstāk un maksā vairāk, protams. Bet vairāk drizāk atšķirība ne uzbūvē vai detaļu kvalitātē, bet kvalitātes kontrolē, itāļi lieli raspizģaji :) Ta vispār vaiŗak cenas jautājums. Ja var paņemt no lielā sešinieka Yamaha,Honda,Mercury (Mariner), Suzuki, Tohatsu, Evinrude(Johnson) , tad parasti Selva utml. neizskata, bet ja cipars baigi atšķiras, tad var domāt. Katrā gadījumā par visādiem ķīniešu brīnumiem a ļa Parsun, Hidea, Neptune utt. točņo daudz stabilāka kvalitāte.

zaraza, 19.maijs 2020, 16:15


Ne gluži visas Selvas ir Jamaha, manējā 5hp ir vairāk Itāļu mopēda un Ķīnas rūpnieku ideja, kas realizēta saliekot 4t un 2t motorus vienā, lai zaļie cilvēciņi būtu laimīgi. Motors viegls, karterī eļļas nav, 2t eļļa atsevišķā bākā - kas ļauj motoru pārvadāt kā gribas. Tāpat motors salīdzinoši viegls priekš 4t motora. Benzīnu ēd maz, to 2t eļļu ar ēd pa pilienam, pie maziem apgriezieniem neēd gandrīz nemaz - tāpēc pēc servisa meistara rekomendācijas pieleju nedaudz to pašu 2t eļļu benzīnam (pareizā eļļa dārga). Tikai škrobe kad bija jāremontē tad detaļas pēf fakta nav nekur, pat blīves nevar nopirkt cilvēciski, nākas pasūtīt - ilgi gaidīt un dārgi maksāt, pretēji tam pašam Parsunam viss ir nopērkams gan te gan aļikā.
20.maijs 2020, 10:55 | links
 
nelietotaajs [19.05.20]: Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35


Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?
2 taktnieks
20.maijs 2020, 10:04 | links
 
Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)

Ards888, 19.maijs 2020, 15:51


Selva pa lielam ir Yamahas sub-zīmols, motoru detaļas utt. viss tiek taisīts Yamahas rūpnicā kā OEM, pēc tam sborka Itālijā. Made in Japan kotējas augstāk un maksā vairāk, protams. Bet vairāk drizāk atšķirība ne uzbūvē vai detaļu kvalitātē, bet kvalitātes kontrolē, itāļi lieli raspizģaji :) Ta vispār vaiŗak cenas jautājums. Ja var paņemt no lielā sešinieka Yamaha,Honda,Mercury (Mariner), Suzuki, Tohatsu, Evinrude(Johnson) , tad parasti Selva utml. neizskata, bet ja cipars baigi atšķiras, tad var domāt. Katrā gadījumā par visādiem ķīniešu brīnumiem a ļa Parsun, Hidea, Neptune utt. točņo daudz stabilāka kvalitāte.
19.maijs 2020, 16:15 | links
 
Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)
19.maijs 2020, 15:51 | links
 
Skatoties kur pirkts, Latvijā nevar reģistrēt un, šķiet,ka arī netirgo. Ja nopirki Latvijā, tad 4-takteris un ar eļļu benzīnā aizaudzēsi vārstus. Izlasi instrukciju!
19.maijs 2020, 15:40 | links
 
Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?Parsunam man liekas nav divtakteru. Pie mums tie populārākie Parsuņi ir ķìnuešu kopijas 4t yamahām, ja nemaldos.

Ezs87, 19.maijs 2020, 12:20[/quote]

Ir Parsunam 2T dzinēji -
https://parsunpower.en.made-in-china.com/product-group/gqcndmevbRhu/2-stroke-petrol-outboard-catalog-1.html
19.maijs 2020, 14:37 | links
 
ok kādreiz tie parsuni bija lētāki - tagad maksā tikai nedaudz lētāk kā brendi- jēga ņemt jaunu..bet nu ja paņemts..tad jau neko
19.maijs 2020, 13:50 | links
 
Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35

Pamatā ,tas ka nopirki Parsunu, esmu diezgan drošs ,ka viņiem ir 4t,nevis 2t, un eļlu nevajag, tikai benzīnu. Man paziņam bija Parsuns, bieži pārlēja, slāpa, arī eļļas pleķis parasti paceļot motoru palika, divas reizes veda pie dīlera regulēt ,nedaudz labāk palika , kad apnika ,pats izjauca, pārlasīja, normāli visu noblīvēja un saskrūvēja,palika daudz labāk ,bet vienalga apnika čakarēties un pēc 3gadi nopirka Merkuru. Ar šiem motoriem ir diezgan loterija -kā paveicas, un pašam jāpiestrādā.
19.maijs 2020, 13:41 | links
 
dr.laiva. Es neteicu,ka 2012 gada noteikumi ir zaudējuši spēku. Vienkārši mūsu ''gudrās galvas'' Satiksmes ministrijā definējuši iekšējo ūdeņu jēdzienu, neizlasot iepriekšējo definīciju. Igauņiem ir 5 jūras jūdzes, leišiem (varu kļūdīties, bet tas no leišu copmaņa vārdiem) 12 jj.
19.maijs 2020, 13:26 | links
 
nelietotaajs [46m]: Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35


Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?Parsunam man liekas nav divtakteru. Pie mums tie populārākie Parsuņi ir ķìnuešu kopijas 4t yamahām, ja nemaldos.

Ezs87, 19.maijs 2020, 12:20


Ja tas ir tā, kā Tu saki, tad seko nākamais jautājums..jau pa tēmu! Kā dēļ 4t dzinējam benzīns tiek jaukts ar eļļu, kā to apraksta artuss,?!
19.maijs 2020, 12:47 | links
 
Ko tur daudz domāt, ja ir garantija, dodies pie pārdevēja.
19.maijs 2020, 12:40 | links
 
nelietotaajs [19.05.20]: Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35


Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?
Parsunam man liekas nav divtakteru. Pie mums tie populārākie Parsuņi ir ķìnuešu kopijas 4t yamahām, ja nemaldos.
19.maijs 2020, 12:20 | links
 
Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35



Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?
19.maijs 2020, 11:59 | links
 
Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?
19.maijs 2020, 11:35 | links
 
kas regulē airu laivu, ūdens velosipēdu, vēja dēļu, peldmatraču un līdzīgu izstrādājumu atrašana ārpus iekšējiem ūdeņiem?

dr.laiva, 19.maijs 2020, 10:48


acīmredzot to regulē dabiskā izlase... :D
vēji, vilņi, sēkļi, roņi, haizivis un krasta apsardzes ložmetēji&torpēdas :D
19.maijs 2020, 11:02 | links
 
Viss ir pareizi, visu laiku pieturējāmies pie šiem 2012. gada noteikumiem Nr. 619, bet runa ir par jaunāku (2016. gada) versiju, kurā par 3000 metriem nav ne vārda.
skiperis, 17.maijs 2020, 12:11

Tie kas mainījās ir Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos – spēkā esoši, pasaka to, ka noteikumi attiecas uz Latvijas iekšējiem ūdeņiem no jūras krasta līnijas uz sauszemes pusi (piemēram, upes, ezeri) un ostu akvatorijām (turpmāk – iekšējie ūdeņi).

Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju – spēkā esoši, pasaka to ka motorizēto atpūtas kuģu vadītājus, ja atpūtas kuģa garums nepārsniedz 12 metrus, kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā sertificē CSDD.

Ja vadītājs ir sertificēts kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā, kāpēc lai viņš tur nebrauktu?

dr.laiva, 17.maijs 2020, 12:44

zini, kad es liku tiesības, tad spēkā esošie noteikumi atļāva ar tām vadīt līdz 24m laivu, a tagadējie noteikumi ļauj līdz 12m. kā domā, ja es tagad ar 24m vālēšu ar argumentu, ka es tak uz to tiku "sertificēts", tad tiesa to ņems vērā? A bija tak pat vēl vecākas tiesības, kur uz pašām tiesībām bija rakstīts, ka atļauts 10km jūrā :)

nu ir tur sviests un pretrunas, ne pirmais ne pēdējais normatīvais akts, kur tā ir...

bet nu, baidos, ka pie gribēšanas interpretēs pēc jaunākā un "nīgrākā"...

zaraza, 17.maijs 2020, 14:23


Iespējams nevēlos saskatīt kur šie normatīvie akti ir pretrunā vai kāpēc ar viena izdošanu vajadzētu otru uzskatīt par spēkā neesošu.
Dotajā brīdī nav vienkāršotā formā aprakstītas lietas kas attiecas uz 3 km piekrasti, tomēr ir 1972. gada Konvencija par starptautiskiem kuģu sadursmju novēršanas noteikumiem (COLREG) kurā iespējams ir atbildes...

Jebkurā gadījumā ... ir jautājums, kas regulē airu laivu, ūdens velosipēdu, vēja dēļu, peldmatraču un līdzīgu izstrādājumu atrašana ārpus iekšējiem ūdeņiem?
19.maijs 2020, 10:48 | links
 
Prom1tay [18.05.20]: Sveiki biedri :) Jautājums ja 5hp 4takteris sver kadi 25kg kād butu svars 2t? stipri viņi vieglāki par 4t?
Līdz 2010g.ražotā 4 vai 5hp Yamaha 22kg...
18.maijs 2020, 21:13 | links
 
Sveiki biedri :) Jautājums ja 5hp 4takteris sver kadi 25kg kād butu svars 2t? stipri viņi vieglāki par 4t?
18.maijs 2020, 21:06 | links
 
Sveiki,varbut kads ir saskaries ar Yamaha 2t 9.9,škauda izpūtējā,itkā 1 cilindrs švakāk strādā? Aizdedze sareguleta!

jorsiks, 17.maijs 2020, 22:09
Kompresiju mērīji ?

bums, 17.maijs 2020, 22:49

Ne nemeriju,bet jaun tiko obkatka beidzas,pirkts rus,nevar tikt! Varētu būt cdi bloks?
17.maijs 2020, 23:31 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager