Laivas un to motori

kkas [21.05.20]: Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.
Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.
21.maijs 2020, 20:59 | links
 
Sveiki copmaņi, vai kāds nepārdod laivu Kazanka? Laikam baigais deficīts. Ja ir kāda informācija , padod ziņu. Paldies.
21.maijs 2020, 20:57 | links
 
Sveiki vīri,ir doma pirkt gumijas laivu,bet pats nēsmu liels lietpretējs,varbūt kāds var ieteikt kādu variantu,ap 300e!? Paldies jau iepriekš!
21.maijs 2020, 18:06 | links
 
Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.

kkas, 21.maijs 2020, 17:14


jā, protams. Viena no pašām dārgākajām lietām jebkurā tehnoloģiskajā ražošanā ir kvalitātes kontrole un standartu atbilstības, sertifikācijas utt. Ja pēc standarta teoŗetiski identiskas detaļas pielaide, , teorētsikam piemēram ir 0.001mm a pēc cita standarta tai pašai detaļai 0.01mm, tad kā domājiet kuras detaļas versijas pašizmaksa būs augstāka - kam nepieciēsama precīzāka aparatūra, precizāka un biežāka kalibrācija, mezglu nomaiņa, kam lielāks atbiruma (kas maksā naudu) procents (kurš ir jebkurā mehānikā, neatkarīgi no ražotāja krutuma)?
Otra lieta, kas ļoti būtiski ietekmē cenu ir garantijas terminš un nosacījumi.
21.maijs 2020, 17:38 | links
 
Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.
21.maijs 2020, 17:14 | links
 
Tas jau vēl nav tralākais, ka ražo vienādas lietas zm dāzādiem zīmoliem un par dazādu ciparu. Trakāk man liekas, ka azināti ražo vienu produktu bet pēc tam to "sagraiza" un sadala n-modeļos cenās.
Jebkuram ražotājam vienkāršak un lētāk ir uztaisīt 1 labu un pārbaudītu modeli, nevis 10, ražošanas unifikācija - viens materiāls detaļas, aparatūra, kalibrācija utt.
Bet sākas problēmas ar klientu dažadību - viens grib lētāko, cits noetiktā budžetā līdz x, cits pašu krutāko, cits price/performance, vēl kādam vienalga, ka tik labāk kā kaimiņam utt. Vot i taisa kosmētiskas un dizainiskas izvirtības, apzināti liek ierobežotājus un atslēdzējus uz jau pamatā esošam funkcijām utt.

Nu piemēram IT dželžos viena modeļa ietvaros cietie diski rūpnīcā ir pilnīgi vienādi - to vai tas būs 500 vai 2TB nosaka vienīgi uz cik sākotnēji noformatē. Liekas neloģiski, kāda vella pēc neuztaisīt uz stabilu maksimumu, nenoteikt vienu adekvātu un loģisku cenu un viss. A ne vella, ar cipariem pierādīts, ka bez produktu dispersijas/sortimenta un cenu diversifikācijas sausajā atlikumā nopelna būtiski, pat vairākas reizes, mazāk. A kāpēc nopelnīt mazāk, ja, biki pačakarējoties, var vairāk? nu nav tak idioti...

Un tādu piemēru visās nozarēs kaudzēm...

zaraza, 21.maijs 2020, 16:03

+++
21.maijs 2020, 17:03 | links
 
Tas jau vēl nav tralākais, ka ražo vienādas lietas zm dāzādiem zīmoliem un par dazādu ciparu. Trakāk man liekas, ka azināti ražo vienu produktu bet pēc tam to "sagraiza" un sadala n-modeļos cenās.
Jebkuram ražotājam vienkāršak un lētāk ir uztaisīt 1 labu un pārbaudītu modeli, nevis 10, ražošanas unifikācija - viens materiāls detaļas, aparatūra, kalibrācija utt.
Bet sākas problēmas ar klientu dažadību - viens grib lētāko, cits noetiktā budžetā līdz x, cits pašu krutāko, cits price/performance, vēl kādam vienalga, ka tik labāk kā kaimiņam utt. Vot i taisa kosmētiskas un dizainiskas izvirtības, apzināti liek ierobežotājus un atslēdzējus uz jau pamatā esošam funkcijām utt.

Nu piemēram IT dželžos viena modeļa ietvaros cietie diski rūpnīcā ir pilnīgi vienādi - to vai tas būs 500 vai 2TB nosaka vienīgi uz cik sākotnēji noformatē. Liekas neloģiski, kāda vella pēc neuztaisīt uz stabilu maksimumu, nenoteikt vienu adekvātu un loģisku cenu un viss. A ne vella, ar cipariem pierādīts, ka bez produktu dispersijas/sortimenta un cenu diversifikācijas sausajā atlikumā nopelna būtiski, pat vairākas reizes, mazāk. A kāpēc nopelnīt mazāk, ja, biki pačakarējoties, var vairāk? nu nav tak idioti...

Un tādu piemēru visās nozarēs kaudzēm...
21.maijs 2020, 16:03 | links
 
tieši tā

SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.

tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23
21.maijs 2020, 15:51 | links
 
Audi, Šķoda, SEAT, VW ir vieni un tie paši agregāti, atšķiras kuzavu dizains in interjera apdare.

Stāstu vēlreiz,,,, SELVA 9,9 (2c cilindru) - 300 ZS netiek ražoti Itālijā, netiek montēti Itālijā un arī netiek speciāli ražoti priekš Itāļiem. Atstūta YAMAHAS motorus (kuri tik pat labi varēja nokļūt kādā YAMAHA dīlercentrā), tiem tiek pārkrāsots kapots un ir dzimusi SELVA 9,9 - 300 ZS.
Es personīgi pazīstu SELVAS ( tas ir cilvēku uzvārds ) abas paaudzes, esmu ar viņiem kopā ēdis picu un esmu izstaigājis visu fabriku un redzējis kā tur viss notiek.
Nju nju... tas tas pats, kas skaidrot pārliecinātajiem, ka Audi un Škoda ir vienādi autiņi...
Par vobleriem ticu, bet sarežģītās štellēs kā motori, brends savā brendā liek to labāko, bet ne-brendā iepriekšējo paaudzi.

VilnisL, 21.maijs 2020, 13:10
21.maijs 2020, 15:50 | links
 
zaraza [21.05.20]: tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23



Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...

No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.
Vienīgi pašlaik Illex un Jackall vienā cenā ir, bet modeļi tiešām vienādi.
21.maijs 2020, 13:11 | links
 
Nju nju... tas tas pats, kas skaidrot pārliecinātajiem, ka Audi un Škoda ir vienādi autiņi...
Par vobleriem ticu, bet sarežģītās štellēs kā motori, brends savā brendā liek to labāko, bet ne-brendā iepriekšējo paaudzi.
21.maijs 2020, 13:10 | links
 
zaraza [21.05.20]: tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23



Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...

No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.
Skaidrs. Paldies par skaidrojumu
21.maijs 2020, 13:08 | links
 
tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23




Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...

No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.
21.maijs 2020, 13:00 | links
 
SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.

tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?
21.maijs 2020, 12:23 | links
 
blitkotajs [21.05.20]: Kādas ir normāla ejoša piecu zirgu motoriņa cenas. Skatos sludinājumos cenu amplitūda ievērojama. Skatos uz lietotiem. jauni pārāk dārgi.
500-600€
21.maijs 2020, 12:04 | links
 
Kādas ir normāla ejoša piecu zirgu motoriņa cenas. Skatos sludinājumos cenu amplitūda ievērojama. Skatos uz lietotiem. jauni pārāk dārgi.
21.maijs 2020, 11:52 | links
 
Tāk, lai visiem būtu skaidrs par SELVU.

1. uzņēmums atrodas Itālijā, kalnos, Tirano pilsētiņā, netālu no Stelvio ceļa.
2. daļa SELVAS pieder YAMAHA i
3. SELVAS 2,5 ZS ir pašu Itāļu izstrādāts motors kuru ražo SELVAS rūpnīcā Ķīnā.
4. SELVA 4 - 9,9 ( Piranha ) tiek ražoti Itālijā. VIņi paši lej blokus, reduktorus, taisa zobratus un protams kā jau visur daļa komponenšu pienāk no citiem piegādātājiem.
5. SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.

6.Ar detaļām priekš SELVAS nav nekādu problēmu.
Garantijas motoriem detaļas pienāk 3 dienu laikā.





Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)

Ards888, 19.maijs 2020, 15:51

Selva pa lielam ir Yamahas sub-zīmols, motoru detaļas utt. viss tiek taisīts Yamahas rūpnicā kā OEM, pēc tam sborka Itālijā. Made in Japan kotējas augstāk un maksā vairāk, protams. Bet vairāk drizāk atšķirība ne uzbūvē vai detaļu kvalitātē, bet kvalitātes kontrolē, itāļi lieli raspizģaji :) Ta vispār vaiŗak cenas jautājums. Ja var paņemt no lielā sešinieka Yamaha,Honda,Mercury (Mariner), Suzuki, Tohatsu, Evinrude(Johnson) , tad parasti Selva utml. neizskata, bet ja cipars baigi atšķiras, tad var domāt. Katrā gadījumā par visādiem ķīniešu brīnumiem a ļa Parsun, Hidea, Neptune utt. točņo daudz stabilāka kvalitāte.

zaraza, 19.maijs 2020, 16:15
20.maijs 2020, 22:44 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Droši! Reģistrēt nevajag, tiesības nevajag, doķus ne viens neprasīs! Tik aprīko to laivu atbilstoši tam, kam jābūt airu laivai!
20.maijs 2020, 21:22 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Izmantojot laivu dzinējus līdz 3,7kw(5zirgi), tie nav jāreģistrē. Un tiesības arī nevajag.
20.maijs 2020, 21:07 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Liekas, ka nevajag neko!ja laiva reģistrēta,varbūt noņemt no uzskaites!
20.maijs 2020, 21:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager