Laivas un to motori

Sveiki gribēju pajautāt pieredzi. Lieta tāda laiva 365 stiklašķiedras ar 5hp dzinēju braucot diezgan liela vibrācija pa visu laivas korpusu pat airi duļos kratās. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija un kā to vibrāciju varētu mazināt. Bija doma uz tranča varbūt kādu gumiju uzklāt.
1.jūnijs 2020, 11:14 | links
 
Sveiki ir doma iegādāties Neptun2 ar honda 30 hp kāds lieto sādu laivu??
1.jūnijs 2020, 01:23 | links
 
Sveiki,vīri!Varbūt kādam entuziastam-kolekcionāram interese PSRS laika Neptūna korpusi ar kājām vai Vihrs30?Jo tiek mesti ārā.
29.maijs 2020, 12:23 | links
 
1 parasti sāk ar termostata pārbaudi, ja termostats būs ieklemmējis atvērtā pozīcijā, tad motors neuzkarsīs un veidosies kondensāts
2. galvas blīve
3. izkorodējusi sienija blokā - gilzā
4. defektīvs starpgabals ( addaptor plate ) starp motoru un deidvudu - plaisa izpūtējā, izpuvušas sieniņas starp kanāliem

Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?

zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04
28.maijs 2020, 10:23 | links
 
Izlasiet taču līdz galam! Motorā nevis reduktorā.
28.maijs 2020, 09:54 | links
 
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.

nelietotaajs, 28.maijs 2020, 07:09

Noņem dzenskrūvi,varbūt uztita aukla uz ass!
28.maijs 2020, 09:17 | links
 
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.

nelietotaajs, 28.maijs 2020, 07:09

Eļļa būtu jamaina rudeni,jo ja reduktora rodas udens,ziemā var aizsalt un saplest reduktoru!
28.maijs 2020, 09:14 | links
 
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.
28.maijs 2020, 07:09 | links
 
jenots13 [28.05.20]: Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?

zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04
Kad bija man suzuki 2,5hp, ar reiz notika tāda šaize. Suzuki servisā teica ka pie vainas kondensāts. Motors karsts, ieliek vēsā garāžā un rodas kondensāts.
Teica ka nekas traks, tik samainija ellu un brauc tālāk.
Man arī suziki 2.5,a kad pamanīja eļļu, vairs nebija tā pat
28.maijs 2020, 06:58 | links
 
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?

zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04

Kad bija man suzuki 2,5hp, ar reiz notika tāda šaize. Suzuki servisā teica ka pie vainas kondensāts. Motors karsts, ieliek vēsā garāžā un rodas kondensāts.
Teica ka nekas traks, tik samainija ellu un brauc tālāk.
28.maijs 2020, 06:39 | links
 
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
28.maijs 2020, 06:04 | links
 
Ļoti pateizs viedoklis Jozis2! +++
27.maijs 2020, 17:53 | links
 
Ļoti pareizs viedoklis zarazam! +++
27.maijs 2020, 17:51 | links
 
Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis, 26.maijs 2020, 13:17


Praktiskā pieredze dažādās nozarēs rāda, ka visi oficiālie distribūcijas līgumi utt. pēkšņi mēdz piemirsties, kad reālam pircējam rokās parādās kušķītis ar zaļiem Amerikas prezidentiem. Principiāli izņēmumi, protams, arī ir, bet tādu maz, nu vismaz postpadomju telpā ļoti maz.
26.maijs 2020, 13:55 | links
 
Nav nemaz tik traki ar to laivas iegādi iekš Krievzemes. Es ar interesējos par alumīnija laivas iegādi, ziemā tur bija ļoti patīkama atlaide. CE marķējums nāk no rūpnīcas. Ja laiva pametot valsti tad var saņemt atlaidu PVN apmērā - cik tas ir oficiāli nezinu. Pēc pārdevēja teiktā esot jau veduši gan uz Lietuvu, gan uz Poliju un viss ir ok. Piedāvāja pat uz Pskovu pārmest laivu, jo tur līdz Rīgai jau esot pavisam tuvu, pats varot vest. Tā kā ja ir vēlme tad var, tikai būs jāpačakarējas un garantijas nav.
26.maijs 2020, 13:51 | links
 
ZobensArnis [26.05.20]: Ja kaut viena šī ražotāja laiva ir piereģistrēta EU, tad problēmām ar to vairs nevajadzētu būt. Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis [9:07]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?

svens76, 26.maijs 2020, 09:27
Pēc šī es vēlreiz pārlasīju savu saraksti ar laivas ražotāju, un varbūt biju sapratis nepareizi.
Varbūt tas bija domāts tā kā Arnis saka, kad dīleri līgumiski nedrīkst pārdot tādu laivu uz eiropu, jo ražotājam tur jau ir citi dīleri, kuri tās laiviņas saņem ar EU sertifikātu, līdz ar to ganjau nes arī lielāku peļņu.
26.maijs 2020, 13:27 | links
 
Ja kaut viena šī ražotāja laiva ir piereģistrēta EU, tad problēmām ar to vairs nevajadzētu būt. Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis [9:07]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?

svens76, 26.maijs 2020, 09:27
26.maijs 2020, 13:17 | links
 
Labdien!Jautājums ir par Bush vai līdzīgu laivu materiāla kopšanu.Laiva ilgāku laiku nav lietota un,lai materiāls nepārkalst ar ko varētu to it kā ievaskotPaldies
26.maijs 2020, 12:52 | links
 
Pvn pats par sevi būs jāmaksā. Tā kā droši pie krievijas cenas ap 23-24 % var pierēķināt, tad vēl transportu, ēšanu. Beigās ietaupījums ir tā vērts?

kkas, 26.maijs 2020, 11:10

Tieši tā. Vienu laivu vest, nebūs nekāda ekonomija. Bet ja sarodās 3-5 domu biedri, tad jau šis pasākums kļūst tīri interesants. Pluss ir 101 nianse kā ar pvn tā ar ievedmuitu un loģistiku. (Bet tas jau pm)
26.maijs 2020, 11:51 | links
 
Pvn pats par sevi būs jāmaksā. Tā kā droši pie krievijas cenas ap 23-24 % var pierēķināt, tad vēl transportu, ēšanu. Beigās ietaupījums ir tā vērts?
26.maijs 2020, 11:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager