Jozis2 [10.06.20]: Ja nu kādam interese par Dzintara prod., tad vienīgi aiz tuvējās Austrumu robežas. Un arī niecīga. Vienīgi aptuveni 150 milj. tirgus.
Par to pašu šķiedru. Veselībai kaitīga ražotne. Kā Daimlers pārpirka, viss kaitīgums pazuda.
P.S.
Šķiedrinieki pensionējās 45 gadu vecumā!!!
BrunoL, 10.jūnijs 2020, 17:45
Paskaties uz Madara Cosmetics darbības rādītājiem:
"Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 11,545 miljoni eiro, kas ir par 21,1% vairāk nekā 2018. gadā, bet koncerna peļņa pieaugusi par 4,2% un bija 1,58 miljoni eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga"."
Un Madara Cosmetics sāka no nulles, savukārt Dzinataram jau viss nepieciešamais bija. Tikai tas ka tam iesīkstējušam sovokam Gerčikovam nebija nekāda sajēga, no mārketinga un kā radīt pircējam pievilcīgus produktus, kurus varētu veiksmīgi pārdot.
Shm_didzis, 10.jūnijs 2020, 19:19
Nevajadzētu nu gan tā nolīdzināt ar zemi Gerčikovu.
Dzintaram arī pēdējā laikā bija ļoti labi produkti, īpaši kāju kopšanai. Neviena Madara tiem krēmiem pat tuvumā nevarēja stāvēt.
Taču bija citas lietas, kuras Gerčikovam netika piedotas, un tas tika mērķtiecīgi dzīts bankrotā. Taču ir tā, kā daudzreiz esmu jau teicis - ar valsti azarta spēles nav jāspēlē, zaudēsi vienmēr. Lūk to šis vecais zēns nesaprata, un rezultāts "uz ģīmja".
Jozik, ko nu dirs, Gerčikovs pats sevi bankrotā dzina. It īpaši parfimērijas nozarē, kur konkurence ir nežēlīga, tev ne tikai ir jāmāk saražot kvalitatīvs produkts, bet arī jāmāk to iepakot patērētājam tīkamā izskatā, jāizveido stāsts un jāmāk pārdot, bet Gerčikovs darbojās, kā sovoku laikā - es saražoju, jums jāpērk. Bet mūsdienās tas vairs nestrādā.
Pirmoreiz, kad Dzintaram sākās problēmas, panesās akcija soctīklos: Glābjam Dzintaru, pērkam tā produkciju. Bet neviens smerdelis no Dzintara pat neizbāza galvu pateikt paldies tautai, ka jūs mūs atbalstat.
Rezumējot, Dzintars nosprāga dēļ komunikācijas trūkuma ar patērētājiem un absolūti arhaiskā un nemākulīgā mārketinga un iepakojuma dizaina dēļ....