mjuniors [10.06.20]: Un Madara Cosmetics sāka no nulles, savukārt Dzinataram jau viss nepieciešamais bija. Tikai tas ka tam iesīkstējušam sovokam Gerčikovam nebija nekāda sajēga, no mārketinga un kā radīt pircējam pievilcīgus produktus, kurus varētu veiksmīgi pārdot.Tad jau Spodrība, Aldaris un visi mazie uzņēmumi, pat Krāslavā ar doļā, ka tik ātri sāka štancēt :)
Shm_didzis, 10.jūnijs 2020, 19:19
Par Madaru Cosmetic, man pēc šitās krīzes tā vien liekas, ka arī tur ir stipra politiskā aizmugure. Kā sākās covids šie sāka momentā ražot dezinfekcijas līdzekļus. Tik īsā laikā var darīt tikai tie kam ir pazīšanās. Un tiem veiksmes stāstiem kopsaucēju var sazīmēt. Zīmols ir, bet kas zem viņa veiksmes sēž!?
Hm, mans pasakām vairs tik ļoti netic.
Nebija jau Dzintaram tik labs tas produkts. Ūdens izturīgie saules krēmi bija parodija. Kkāds 35 punktīgais pat neejot peldēties pa stundām trijām normāli mani apsvilināja. Pat patriotiski pirku jaunu un mēģināju vēlreiz, mazums vecs pa ziemu palicis. Uzsmērē Loreal un visu dienu ar peldēšanos ir ok.
11.jūnijs 2020, 00:23 | links