Laivas un to motori

addd [15.11.20]: Jautājums zinātājiem. Vakar nakts copē sanāca klapatas ar Mercury 3.5zs motoru. Sakumā viss gaja ok, bet tad parādījās slāpšana pie maziem apgriezieniem vai stāvot neitralajā. Domaju, mos aukstums pie vainas un motoram auksti. Meginaju pasildīt, bet tad problema nomainijas uz jaunu.. Vareja pabraukt pie maziem apgrieizniem, bet dodot gāzē uzreiz aizrijās un noslāpa. Respektivi bija iespejams pabraukt ar pašu minimālo atrumu tikai. Kas varētu but pie vainas?

sigi, 15.novembris 2020, 13:37

Lobs vokors Sigi.
Svarīgākais moments, pirms rodas nepieciešamība jaukt un tīrīt karburatoru izdariet nelielu mājasdarbu
1. Pārbaudiet sveci, rudens periodā noregulējiet atstarpes uz minimālo ko nosaka ražotājs.
2. Noņemiet dzenskrūvi, zem tās mēdz būt auklas, šņores, zāles kas motoram neļauj ieskrieties..
3. Jums ir iekšējā bāka degvielas netīrumi nosēžas un aizdambē filtru, nomainiet to un iztīriet degvielas vadu no bākas līdz filtram.

Cieņā, lai veicas.
Paldies.. Saksu pirmaja reizē ar servisu, mos lai visu parbauda pie pirmas reizes. Tik tagad domaju vai vest uz ierasto Vimmo, vai ir kads serviss, kas uz Merkuriem specializejas vairak?
15.novembris 2020, 21:22 | links
 
Labdien. Mēģinu izjaukt yamaha 50hp reduktoru.
Varbūt kādam ir instrumenti lai reduktora lielo skrūvi?
Vai varbūt ir kādam laba meistara kontakti?

juraserglis, 15.novembris 2020, 18:56


Apskati filmiņas,ja jau tik tālu esi ticis.
Gan jau kas noderīgs atradīsies:

https://www.youtube.com/watch?v=ct8gsRkKGRw
15.novembris 2020, 20:51 | links
 
Circle K savā auto nekad degvielu nelejot. Neste ir labākais variants, kur ar kvalitāti gandrīz nekad nav problemu un arī Lukoil ir labas piedevas.

Os555, 15.novembris 2020, 18:41[/quote]

Tā arī tas ir ar tām piedevām....taisnība
15.novembris 2020, 20:36 | links
 
Labdien. Mēģinu izjaukt yamaha 50hp reduktoru.
Varbūt kādam ir instrumenti lai reduktora lielo skrūvi?
Vai varbūt ir kādam laba meistara kontakti?
15.novembris 2020, 18:56 | links
 
Jautājums zinātājiem. Vakar nakts copē sanāca klapatas ar Mercury 3.5zs motoru. Sakumā viss gaja ok, bet tad parādījās slāpšana pie maziem apgriezieniem vai stāvot neitralajā. Domaju, mos aukstums pie vainas un motoram auksti. Meginaju pasildīt, bet tad problema nomainijas uz jaunu.. Vareja pabraukt pie maziem apgrieizniem, bet dodot gāzē uzreiz aizrijās un noslāpa. Respektivi bija iespejams pabraukt ar pašu minimālo atrumu tikai. Kas varētu but pie vainas?

sigi, 15.novembris 2020, 13:37


Lobs vokors Sigi.
Svarīgākais moments, pirms rodas nepieciešamība jaukt un tīrīt karburatoru izdariet nelielu mājasdarbu
1. Pārbaudiet sveci, rudens periodā noregulējiet atstarpes uz minimālo ko nosaka ražotājs.
2. Noņemiet dzenskrūvi, zem tās mēdz būt auklas, šņores, zāles kas motoram neļauj ieskrieties..
3. Jums ir iekšējā bāka degvielas netīrumi nosēžas un aizdambē filtru, nomainiet to un iztīriet degvielas vadu no bākas līdz filtram.

Cieņā, lai veicas.
15.novembris 2020, 18:43 | links
 
Par to degvielu stacijās. Ģeoloģijas maģistra studiju laikā biju Šomijā un vietējaais profs stāstīja, ka viņu naftai ir ļoti maz sēra un citu piejaukumu.

Latvijā benzīntankos nonāk degviela pa lielam no 2 vietām - Mažieķiem (krievu nafta) un Neste (skandināvu nafta). viss kas atšķir dagvielu ir kādas piedevas katrs mazumtirgotājs lej klāt tai bāzei ko dabū no rūpnīcas.

EU ir normatīvi kādiem kritērijiem ir jāatbilst degvielai - cik drīkst būt dažādi piejaukumi sērs u.c. Mažeiķos to naftu attīra un viņa atbilst minimālajiem normatīviem. nu respektīvi, būs attīrīta tik daudz, lai izietu kvalitātes kontroli, bet kaut kādi piejaukumi, kas atļauti paliks. Lejot nestē ir liela iespēja dabūt degvielu, kas ir kvalitatīvāka nekā normatīvos prasīts.

Mans draugs strādāja kādu brīdi Būvniecības valsts kontoles birojā, institūcijā, kas ņem paraugus gan no DUS, gan arī stacijās pirms piedevām un testē atbilstību normatīviem. Ko viņš teica- Circle K savā auto nekad degvielu nelejot. Neste ir labākais variants, kur ar kvalitāti gandrīz nekad nav problemu un arī Lukoil ir labas piedevas.
15.novembris 2020, 18:41 | links
 
amerikāņiem ir daudz filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=88kSJvZgZ7s

gan jau būsi skatijies
15.novembris 2020, 18:26 | links
 
Devēja plāksni stiprināju pie aluminija korpusa.
15.novembris 2020, 18:16 | links
 
ka vajag 3M Marine Adhesive Sealant 5200. LV ir iespēja tādu dabūt kāds nezin? no amazon.com bail, ka +npdokļi - dārgi sanāks. un vai to plāksni var vienkārši līmēt bez nevienas skrūves klāt pie laivas?

jaazeps, 15.novembris 2020, 18:10[/quote]


Teiksim USA viss ir smalki.
Nopērc kpl un liec tik klāt.
Es pieliku mitrumizturīgu finieri(zāģējuma malas aizkrāsojot),laikam bija kādi 15mm.
Uz Zhidkije gvozdji,hi,hi.
Pavasarī.
Turas vēl tagad.Ir pat foto.
15.novembris 2020, 18:15 | links
 
Sveiki tovarišči. amberlat 430 laivai gribu pielikt plastmasas vai mitrumizturīgā finiera plāksni, eholotes devēja nostiprināšanai. lasot gudrības netā sapratu, ka vajag 3M Marine Adhesive Sealant 5200. LV ir iespēja tādu dabūt kāds nezin? no amazon.com bail, ka +npdokļi - dārgi sanāks. un vai to plāksni var vienkārši līmēt bez nevienas skrūves klāt pie laivas?
15.novembris 2020, 18:10 | links
 
Varētu padomāt ka ruslandē inomarkām ir citas DUS!
Negāžiet savos autiņos kurināmo un kuģu ļargu. Tad tādas problēmas samazināsies līdz minimumam.
15.novembris 2020, 17:21 | links
 
Protams,ka piekrītu par to paveikšanos.
Lielakajai daļai tomēr paveicas.Ir taisnība.
Es pieminēju gadījumu,kur nepaveicās.
Ta nebija anekdote,jo pats strādāju līdzīgā jomā,kur izmantojam dīzeļdegvielu.
15.novembris 2020, 16:33 | links
 
DSV [15.11.20]: Man bija viens pazīstams taksists,kas skraidija ar kannām riņķī,ekonomijai.
Brauca ar Mercedes diesel.
Pēc gada pateica,ka jaunie Mercedes esot sūdi,D
Brauca ua LT pakaļ jaunam augstspiedien sūknim.
Samaksāja tikai 1000Ls.
Daudzi maldās ar diesel degvielu,ka palīdzot separātors.
Varu pačukstēt,ka nekāds separātors nepalīdzēs,jo tam ir tikai 2 funkcijas.
Tas kā paveicās...es 20gadus braucu tikai ar meršiem,jaunāks par 4gadi gan nav bijis...leju krievu,baltkrievu utt..soļarku no fūrām!nekad nav bijis problēmu!Eļļu motoram gan tikai labu sintētiku!:)
15.novembris 2020, 16:28 | links
 
Man bija tāda šaize pasen atpakaļ arī jūrā.
Laiks bija kā spogulis.
Instrumenti bija līdzi.
Draugs teica,ka nevajag....bet turpinat makšķerēt ta gribējās.
Izmetu enkuru un lēnām visu izjaucu un saliku atpakaļ.Braucām tālāk it kā nekas nebūtu bijis.
Bija gumijas gabaliņš iekšā.No kurienes tika,var tikai minēt.....
15.novembris 2020, 16:23 | links
 
Taisnība būs Bumam. Man tieši tāda šaize gadījās patālu jūrā. Nācās līdz krastam čunčināt ar maziem apgriezieniem. Kad izjaucu karbuli, galvenājā dīzē bija ieķēries kautkāds štrunts. Iztīrīju un viss štokos.
15.novembris 2020, 16:05 | links
 
Man bija viens pazīstams taksists,kas skraidija ar kannām riņķī,ekonomijai.
Brauca ar Mercedes diesel.
Pēc gada pateica,ka jaunie Mercedes esot sūdi,D
Brauca ua LT pakaļ jaunam augstspiedien sūknim.
Samaksāja tikai 1000Ls.
Daudzi maldās ar diesel degvielu,ka palīdzot separātors.
Varu pačukstēt,ka nekāds separātors nepalīdzēs,jo tam ir tikai 2 funkcijas.
15.novembris 2020, 15:04 | links
 
sigi [15.11.20]: Man jau liekas, ka Circle K, Viadas utt. Visi nem no vienas cisternas bendzu.. Bet Nestei ir savs. Ari autinos cik zinams, parsvara visi censtas Nestes degvielu nemt, ipasi ja jaunaks autins.
Tur ar cik šoferu,tik viedokļu!...dīzeli leju Neste!
15.novembris 2020, 14:43 | links
 
DSV [15.11.20]: Taisnību saka Bums.
Isumā...mēs nezinām kādā stāvoklī ir tanki,kuros glabā dagvielu benzīntankā,tava motora bākas stāvokli,filtri utt. un tā joprojām.
Arī separētai degvielai tā notiek(tas par DO -diesel oil).
Tavam motoram vēl galā dīzīte,kam ir diametrsļoti mazs-smalka uzparikte tā teikt.
Vot i Covids klāt....
Ja, stulbi. Man ar ieprieksejo mazo 2taktnieku regulari bija problemas, tiriju karbiki loti biezi. Servisa teica, ka 4taktnieki ari ir jūtīgi, bet tadam problēmām, ka ar 2taktnieku nevajadzetu but. Ka zinams, jaunos Covids neker :) Mans ir 2 gadus jauns.
15.novembris 2020, 14:42 | links
 
sigi [15.11.20]: Willy [29m]: sigi [24m]: Paldies, bet kā tas iespejams? Motors 2018.gada.Liets taja tikai Neste 98. Vienmer pēc copes izbraukts tuks karbiķis. Likts uz pareizās puses. Teoretiski, nekam nevajadzētu tadam rasties?Tieši Suzuki servisā pirmais ko saka ir...nelej Neste!!!Suzuki teica lej Neste :)
Nez..remontēju vecu Yamahu pie Suzuki Rīgā Kalnciema ielā..tie ieska bijušo Lukoil,tagad Viada...ātrums gan ar Neste bij par 2-3km/h lielāks!:)
15.novembris 2020, 14:40 | links
 
Man jau liekas, ka Circle K, Viadas utt. Visi nem no vienas cisternas bendzu.. Bet Nestei ir savs. Ari autinos cik zinams, parsvara visi censtas Nestes degvielu nemt, ipasi ja jaunaks autins.
15.novembris 2020, 14:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager