Laivas un to motori

Lasot citur ārzemju forumos cilvēki raksta ka honda bf5 esot viss lēnākais no 5zs versijām un iekš yt gandrīz visos video tā arī izskatās. Tur protams ātrumu arī var ietekmēt daži sīkumi bet gribu dzirdēt to cilvēku viedokli kas lieto hondu jo pats pavasarī pirkšu jaunu motoru gribas hondu bet māc šaubas kuru tad ņemt. Pagāšgad pēdējā brīdi pārdomāju un paņēmu elektro motoru bet daugavai galīgi tas neder.
12.janvāris 2021, 16:58 | links
 
sigi [10.01.21]: Jonius [13:23]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.Tev ir bijis mazais motors lietošanā? Vini visi ir loti jutigi, ipasi uz degvielas kvalitati. Nesaku, ka obligati, jalej piedevas, bet saku ieklausities tajos, kuriem ir mazi motori, kuri lej pie degvielas stabilizatoru un saskaras ar karboratora problemam 2x mazak.
Pat tagad ir viens kuru ļoti reti ekspluastēju. Bet neko nelēju nekad degvielai. Pēc iespējas leju 98 un skatos lai kannā ir tīrs.
Ja kādam palīdz piedevas degvielai tas ir labi.
Es vairāk par pasakām, ka ja cilindrā vienreiz gadā neiepust vai neieliet eļļu ,,speciālo,, tad Yamaha nenoies 5000 st. Japāņu motori i spējīgi noiet daudz arī bez tā saudzīgi izturoties.
10.janvāris 2021, 15:46 | links
 
Willy [10.01.21]: ZutisButi [13:57]: Willy [32m]: Jonius [31m]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.Es krāniņu atgriežu 1.maijā un aizmirstu...pāris apkopes pa gadu!Yamaha 5hp apkope 47e...saņemot motoru, tas smaržo!:)....Serģis pat Āfrikā ir Serģis!:)Kas tur baigi ko apkopt, ka jāved uz servisu? Nomainīt eļļas un iztīrīt vai nomainīt sveces (sveci) var arī pats, ja abas rokas nav kreisās!Garantija;)
Sk. Tad bez variantiem.
10.janvāris 2021, 15:27 | links
 
Jonius [10.01.21]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.
Tev ir bijis mazais motors lietošanā? Vini visi ir loti jutigi, ipasi uz degvielas kvalitati. Nesaku, ka obligati, jalej piedevas, bet saku ieklausities tajos, kuriem ir mazi motori, kuri lej pie degvielas stabilizatoru un saskaras ar karboratora problemam 2x mazak.
10.janvāris 2021, 14:55 | links
 
ZutisButi [10.01.21]: Willy [32m]: Jonius [31m]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.Es krāniņu atgriežu 1.maijā un aizmirstu...pāris apkopes pa gadu!Yamaha 5hp apkope 47e...saņemot motoru, tas smaržo!:)....Serģis pat Āfrikā ir Serģis!:)Kas tur baigi ko apkopt, ka jāved uz servisu? Nomainīt eļļas un iztīrīt vai nomainīt sveces (sveci) var arī pats, ja abas rokas nav kreisās!
Garantija;)
10.janvāris 2021, 14:23 | links
 
Willy [10.01.21]: Jonius [31m]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.Es krāniņu atgriežu 1.maijā un aizmirstu...pāris apkopes pa gadu!Yamaha 5hp apkope 47e...saņemot motoru, tas smaržo!:)....Serģis pat Āfrikā ir Serģis!:)
Kas tur baigi ko apkopt, ka jāved uz servisu? Nomainīt eļļas un iztīrīt vai nomainīt sveces (sveci) var arī pats, ja abas rokas nav kreisās!
10.janvāris 2021, 13:57 | links
 
Jonius [10.01.21]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.
Es krāniņu atgriežu 1.maijā un aizmirstu...pāris apkopes pa gadu!Yamaha 5hp apkope 47e...saņemot motoru, tas smaržo!:)....Serģis pat Āfrikā ir Serģis!:)
10.janvāris 2021, 13:50 | links
 
ZobensArnis [09.01.21]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57
Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.
10.janvāris 2021, 13:23 | links
 
Slaidais [10.01.21]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20
Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20

Arnis labi uzrakstīja. Tas tiem, kas sev saplēstus apavus paši šuj un paši riepas montē.
Ieziemošana pilmīgākais bezsakars tāpa kā katras copes reizē izbraukt tukšu karburātoru.
10.janvāris 2021, 13:13 | links
 
Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20

Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20


Arnis labi uzrakstīja. Tas tiem, kas sev saplēstus apavus paši šuj un paši riepas montē.
10.janvāris 2021, 11:53 | links
 
tu kļūdies, jauna OEM spole maksā ap 180 EUR

Labas cenas :D gandrīz jauns motors sanāk.
eļļa 17 eur litrā :D un spoles cena vnk kosmoss. oem aizdedzes spole ārzemju veikalos 40-50 maksā..nezinu kas tā par spoli pa 300
Bet nu protams nevar ekonomiku graut, servisiem arī jādzīvo ut.t

osscar, 9.janvāris 2021, 09:35
9.janvāris 2021, 23:24 | links
 
Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57
9.janvāris 2021, 23:20 | links
 
Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57
pilnīgi piekrītu,savai hondai,nu jau 12 gadi nekad neesmu neko ieziemojis.
9.janvāris 2021, 16:48 | links
 
Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.
9.janvāris 2021, 14:57 | links
 
Redz ko nozīmē reālas konkurences trūkums.

fish1, 9.janvāris 2021, 09:35

Mani arī vēl garantija saista ar šo mēslu kantori. Ne reizi netika veikti darbi solītajā termiņā. Pēc vienas apkopes tikai mājās secināju, ka dzinējā eļļa ielieta zem minimālā līmeņa!
9.janvāris 2021, 11:18 | links
 
Labas cenas :D gandrīz jauns motors sanāk.
eļļa 17 eur litrā :D un spoles cena vnk kosmoss. oem aizdedzes spole ārzemju veikalos 40-50 maksā..nezinu kas tā par spoli pa 300
Bet nu protams nevar ekonomiku graut, servisiem arī jādzīvo ut.t
9.janvāris 2021, 09:35 | links
 
Redz ko nozīmē reālas konkurences trūkums.
9.janvāris 2021, 09:35 | links
 

Mācās....
9.janvāris 2021, 09:15 | links
 
Jā tas izklausās adekvāti..bet nu es pēc garantijas beigām pats mainu - eļļu 2 x sezonā ( lēta un aizņem 10 min viņu nomainīt) kājā 1x sezonā. Dzinēja spec/ laivu eļļa - ja sip santīmu - pa 7EUR litru var atrast, tā pa 10. Kājas eļļa 1L p 20 nieku +- ..bet pietiek 5 reizēm..
Pāris gados reizi jaunu sveci + degvielas filtriņu.
Vienai apkopei man tur materiālos max. aiziet 10 nieks..
8.janvāris 2021, 16:50 | links
 
Apkope 40,- eur ieskaitot eļļas un palīgmateriālus, karburatora tīrīšana + regulēšana 20,- eur. Kopā 60,- eur. Ventspils. 4 taktu motorīšiem līdz 6HP.
8.janvāris 2021, 16:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager