Laivas un to motori

Tā izskatās
30.janvāris 2021, 14:26 | links
 
Varbūt vajag uzrakstīt arī motora marku un modeli,,, te gana gudru galvu,,, moš tam motoram dzenskrūves tieši marķējas ar vienu ciparu !! :)
30.janvāris 2021, 14:25 | links
 
Sveicināti! Sanāca iepirkt motoru vecu, bet par smieklīgu naudu un izskatās diezgan neko stāvoklis. Lieta tāda vēlējos pasūtīt jaunu dzenskrūvi bet uz viņas rakstīts tikai skaitlis 7 vairāk nekādu izmēru nav. Kā saprast ko pasūtīt?
30.janvāris 2021, 14:20 | links
 
Arī tak, cilvēks *uzglabā piepūstā veidā * !!
:)))

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/rubber-boats/ihdep.html
29.janvāris 2021, 11:55 | links
 
tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )

2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.

Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau

udens2, 17.janvāris 2021, 11:03

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:261. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
2.vēlviens mīnus,ja eļļo ar benzina-eļļas maisījumu,ir resurs,tas būs ar kārtu mazāks.

udens2, 17.janvāris 2021, 18:26


Tā 5hp Selva ir 2t motora pārbūves projekts lai ES zaļie cilvēciņi būtu laimīgi. Benzīns + 2t eļļa un gaiss tiek sagatavots un rauts iekšā gandrīz kā parastam 2t motoram, tikai tad tālāk pēc vārstiņiem stāv tāds pats cilindrs kā 4t motoram - kas noved pie tīras degmaisījuma sadegšanas. Man servisnieks ar ko ārdījām viņu ārā (bijām nozaudējuši kompresiju) ieteica jaukt benzīnu ar eļļu uzreiz - (1:100 - 2t sintētika, bezpelnu kas tur kruta ūdenī noārdās), leju klāt to pašu eļļu ko bākā atsevišķi jo ja eļļošana nojuks tad pa sauso tālu neaizbraukt. Un labi vien ir ka tā daru - jo pēc kāda laika uz ūdens no motora sāk pilēt eļļa - bija izjukusi pāreja trubiņai kas nāk no eļļas bāciņas uz karbūzi. Vispār motors forši skan, kad darbojas skrien lopā, viņu viegli pārvadāt - nekas netek ārā (gandrīz :)) Bet vairs ar viņu nebraukšu - motora niķi piegriezušies, grūti regulējas minimālie apgriezieni, sajūta tāda ka pat gaisa temperatūra viņus maina, velcei vispār neder. Vēl servisos lamājas ka lai kam tiktu klāt motors ir kā nākas jāizārda, pat pēc tam kad noslīcināju svečatslēgu nācās jaunu izgatavot pašam, standarta atslēgu pārzāģējot un slīpi piemetināju skrūvgriezi, citādi līdz svecei netikt. Manā skatījumā klasisks 4t ir galvas tiesu vienkāršāks un labāks - arī jaunos 4 t motorus var pārvadāt jau uz 3 sāniem. Tā Selva ir interesants konstruktors ja kādam nav ko darīt.
18.janvāris 2021, 20:36 | links
 
STIHLam arī ir 4-taktu motori, bet eļļu pievieno benzīnam, piemēram krūmgriezis FS311. Man tāds ir, ļoti labs griezes moments, kā 2-taktu motoram, bet tai pat laikā klusāks un ar mazāku vibrāciju. Karterī nav eļļas, tas nozīmē, liec uz kuriem sāniem gribi, nav problēmu.
18.janvāris 2021, 16:12 | links
 
Tiešam neredzēts risinājums,kā 2t,bet uz 4t.
17.janvāris 2021, 20:24 | links
 
Ja liet atbilstošu eļļu tad tā pilnībā sadeg
cik motorstundas gadā nobrauc, 500 sanāk ?

tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )

2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.

Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau

udens2, 17.janvāris 2021, 11:03

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:261. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
2.vēlviens mīnus,ja eļļo ar benzina-eļļas maisījumu,ir resurs,tas būs ar kārtu mazāks.

udens2, 17.janvāris 2021, 18:26
17.janvāris 2021, 20:02 | links
 
tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )

2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.

Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau

udens2, 17.janvāris 2021, 11:03

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:26
1. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
2.vēlviens mīnus,ja eļļo ar benzina-eļļas maisījumu,ir resurs,tas būs ar kārtu mazāks.
17.janvāris 2021, 18:26 | links
 
iedod e-pastu, nosūtīšu motora manuali

Lai atmosfēriskais karburātora motors strādātu ieplūdes kolektorā ir jābūt retinājumam. Ko jūs te runājat muļķības. Virzulis nevar strādāt uz abām pusēm, tas fiziski un tehniski nav iespējams.
Vai tiešām kaut ko tādu stāsta kad pārdod motorus Selva?

Jonius, 17.janvāris 2021, 11:30vispār jau 2t virzulis tieši strādā uz divām pusēm,būtu interesanti apskatīt kaut kādu zīmējumu kā šis 4t realizēts,es apmēram varu iedomāties kā tas ir,bet nu bezjēdzīgs tas pasākums

udens2, 17.janvāris 2021, 11:47
17.janvāris 2021, 17:27 | links
 
tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )

2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.

Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau

udens2, 17.janvāris 2021, 11:03
17.janvāris 2021, 17:26 | links
 
Lai atmosfēriskais karburātora motors strādātu ieplūdes kolektorā ir jābūt retinājumam. Ko jūs te runājat muļķības. Virzulis nevar strādāt uz abām pusēm, tas fiziski un tehniski nav iespējams.
Vai tiešām kaut ko tādu stāsta kad pārdod motorus Selva?

Jonius, 17.janvāris 2021, 11:30
vispār jau 2t virzulis tieši strādā uz divām pusēm,būtu interesanti apskatīt kaut kādu zīmējumu kā šis 4t realizēts,es apmēram varu iedomāties kā tas ir,bet nu bezjēdzīgs tas pasākums
17.janvāris 2021, 11:47 | links
 
Tie visi 2takteri. Arī sniega mocim man tāds. Vienīgais mīnuss- eļļa padārga. Pussintētika spec. Sky-Doo ~50€/l. Uz iepakojuma ne miņas un ziņas par eļļas marku un sastāvu. Jāseko, lai nepaliktu pusceļā bez eļļas.
17.janvāris 2021, 11:45 | links
 
Lai atmosfēriskais karburātora motors strādātu ieplūdes kolektorā ir jābūt retinājumam. Ko jūs te runājat muļķības. Virzulis nevar strādāt uz abām pusēm, tas fiziski un tehniski nav iespējams.
Vai tiešām kaut ko tādu stāsta kad pārdod motorus Selva?
17.janvāris 2021, 11:30 | links
 
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā

ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54
katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
17.janvāris 2021, 11:03 | links
 
ZobensArnis [16.01.21]: Kāds sakars 4 vai 2 taktu motoram ar eļļošanas sistēmu ?

udens2 [34m]: SELVA Sea Bass 5 ir parast 4-taktu motors kuram ir palielināts spiediens ieplūdes kolektorā
ZobensArnis, 16.janvāris 2021, 19:17Viņam turbīna vai kompresors uzstādīts??4 taktu motors kuram eļļošana ir kā 2t??? Kas tas par hibrīdu??
Palielināts spiediens ieplūdes kolektorā?? Kā to panāca??

Jonius, 16.janvāris 2021, 20:09
Šeit tad laikam arī ir skaidrojums neskaidrībām...
17.janvāris 2021, 10:57 | links
 
Ezs87 [17.01.21]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.
Tieši tā
17.janvāris 2021, 10:54 | links
 
Ezs87 [17.01.21]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.
Pilnīgākais sviests. :)
17.janvāris 2021, 09:29 | links
 
Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.
17.janvāris 2021, 09:05 | links
 
šis ir 4-taktu motors

karterī gaiss kopā ar benzīnu nokļūst caur karburātoru

Nekādu jēdzīgu aprakstu nesanāca atrast. Par eļļošanu gan interessnts risinājums 4t motoram. Kā karterī gaiss tiek un kā tiek saspiests ??
Ir bijis kādam tāds??

Jonius, 16.janvāris 2021, 21:13

ZobensArnis, 16.janvāris 2021, 22:01Tā ir 2T motoriem

udens2, 16.janvāris 2021, 23:22
17.janvāris 2021, 00:54 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager