tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )
2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
udens2, 17.janvāris 2021, 11:03
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:261. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
2.vēlviens mīnus,ja eļļo ar benzina-eļļas maisījumu,ir resurs,tas būs ar kārtu mazāks.
udens2, 17.janvāris 2021, 18:26
Tā 5hp Selva ir 2t motora pārbūves projekts lai ES zaļie cilvēciņi būtu laimīgi. Benzīns + 2t eļļa un gaiss tiek sagatavots un rauts iekšā gandrīz kā parastam 2t motoram, tikai tad tālāk pēc vārstiņiem stāv tāds pats cilindrs kā 4t motoram - kas noved pie tīras degmaisījuma sadegšanas. Man servisnieks ar ko ārdījām viņu ārā (bijām nozaudējuši kompresiju) ieteica jaukt benzīnu ar eļļu uzreiz - (1:100 - 2t sintētika, bezpelnu kas tur kruta ūdenī noārdās), leju klāt to pašu eļļu ko bākā atsevišķi jo ja eļļošana nojuks tad pa sauso tālu neaizbraukt. Un labi vien ir ka tā daru - jo pēc kāda laika uz ūdens no motora sāk pilēt eļļa - bija izjukusi pāreja trubiņai kas nāk no eļļas bāciņas uz karbūzi. Vispār motors forši skan, kad darbojas skrien lopā, viņu viegli pārvadāt - nekas netek ārā (gandrīz :)) Bet vairs ar viņu nebraukšu - motora niķi piegriezušies, grūti regulējas minimālie apgriezieni, sajūta tāda ka pat gaisa temperatūra viņus maina, velcei vispār neder. Vēl servisos lamājas ka lai kam tiktu klāt motors ir kā nākas jāizārda, pat pēc tam kad noslīcināju svečatslēgu nācās jaunu izgatavot pašam, standarta atslēgu pārzāģējot un slīpi piemetināju skrūvgriezi, citādi līdz svecei netikt. Manā skatījumā klasisks 4t ir galvas tiesu vienkāršāks un labāks - arī jaunos 4 t motorus var pārvadāt jau uz 3 sāniem. Tā Selva ir interesants konstruktors ja kādam nav ko darīt.