Laivas un to motori

Atradu kāju,pieskrūvēju mehānismu!:)
Var pat šūpoties!:D
23.marts 2021, 21:26 | links
 
Nav. Aizdevām Jūsu skolai kopā ar latenes učuku.
23.marts 2021, 21:24 | links
 
Katrā ziņā esmu atvērts inženeriskiem ierosinājumiem!

abrakadabra, 23.marts 2021, 17:36


Abrakadabra lobs vokors.
Kas Jums skolā nav ģeometrijas vai fizikas skolotāja kam būtu inženeriskiem ierosinājumiem?
Cienā.
23.marts 2021, 21:02 | links
 
Katrā ziņā esmu atvērts inženeriskiem ierosinājumiem!

abrakadabra, 23.marts 2021, 17:36

Šī konstrukcija - kaut no titāna stieņiem veidota, nekad nebūs stabila un vienmēr ļurkāsies, jo trūkst pamatelements, kas jebkuru konstrukciju padara neļurīgu - trijstūris! Jebkurā vietā, vēlams kustībai uz priekšu un sāniem uztaisi trijstūri un būs pilnīgi cita aršana.
23.marts 2021, 20:59 | links
 
Katrā ziņā esmu atvērts inženeriskiem ierosinājumiem!
23.marts 2021, 17:36 | links
 
Protams, bet palielinās svars un gribētos tā lai viegli ir apakašā iedabūt, piemēram, soļarkas kannu vai aķi.

Stresa tests ir veikts uz vērpi. Salīmēju divus tos troiņikus un pa vidu caurules gabalu. 30 min pagaidīju. Atlauzt nereāli. Tātad pagaidām pēc kausējamām PPR caurulēm (pelēkajām) neprasās.

Elastības tests arī veikts. 50 cm cauruli pret celi ar baigākajām pūlēm, taču var salauzt. 25 cm - neiespējami. Kājas šobrīd ir 30 cm. Tiklīdz redzēs, ka materiāls gurst un deformējās, tā saīsinās līdz 25 cm un tur nu būtu jātur pārsimts kg.
23.marts 2021, 17:23 | links
 
abrakadabra [23.03.21]: Prototips. Uzsveru - šis ir PAGAIDU variants. Kas ir pagaidu, tas ..... :)))

4,7 kg. Līmēts ar PVC līmi. Kamēr nav salīmēts, diemžēl nevar saprast cik noturīgs būs galā, jo ļurkājās. Līdz ar to izprovēt dažādas konstrukcijas nesanāk. Smaguma centrs pagaidām salīdzinoši augstu. Ja būs pa ļurīgu, būs jālaiž lejā vai jāpāriet uz mazāku svara kategoriju.

Paldies gudriniekiem par padomiem! Tagad jākonstruē saliekamā versija, bāžama uz liktroses.
Neprasās pēc kādas diogonālās sasaistes? Šajā versijā varētu būt samerā nestabils.
23.marts 2021, 17:00 | links
 
Vajag Tik rakt, atrast savējo,, forumos parasti ir gana noliedzēju,, galnais bez argumentiem !!!
Izziņas process, darbošanās,, tas ir progresa virzītājs !!
23.marts 2021, 16:54 | links
 
Prototips. Uzsveru - šis ir PAGAIDU variants. Kas ir pagaidu, tas ..... :)))

4,7 kg. Līmēts ar PVC līmi. Kamēr nav salīmēts, diemžēl nevar saprast cik noturīgs būs galā, jo ļurkājās. Līdz ar to izprovēt dažādas konstrukcijas nesanāk. Smaguma centrs pagaidām salīdzinoši augstu. Ja būs pa ļurīgu, būs jālaiž lejā vai jāpāriet uz mazāku svara kategoriju.

Paldies gudriniekiem par padomiem! Tagad jākonstruē saliekamā versija, bāžama uz liktroses.

23.marts 2021, 15:54 | links
 

te saprotams labāk par runāšanu
23.marts 2021, 15:39 | links
 
Dažkārt grūti saprast kāds ir optimālais motora stāvoklis. Reizēm tieši motora sagāzums nosaka kādā stāvoklī atradīsies laiva. Sagāzīsi motoru uz priekšu purns būs gaisā, stumsi ūdeni un netiksi glisē, tāda pati situācija, ja sagāzīsi uz aizmuguri tikai purns būs lejā. pievienošu bildi.
23.marts 2021, 15:38 | links
 
rolis123 [22.03.21]: Jautājums spečukiem.pirmo reizi pieskrūvēju motoru pie laivas ka vaig noregulēt to sagāzumu pareizi tagad ir vairāk uz priekšgalu bet ka vaig.varbut kādam liksies smieklīgi tas un muļķīgi
Kad esi optimālā ātrumā ar kādu parasti pārvietojies motoram jābūt perpendikulāri ūdenim. Vai kavitācijas plāksnei jābūt paralēli ūdens virsmai. Bet šie iestatījumi nav akmenī cirsti. Jāpieregulē paša vajadzībām. Reizēm motora stāvoklis nav tik viegli nosakāms. Piemēram gumijenē ej pilnā ručkā, sēdi vairāk uz vidu, laivas purns gaisā, kā tur paskatīties motora stāvokli ? Labi ja ir kolēģis otrā laivā, kas var situāciju novērtēt, bet ja nē tad eksperimentē kamēr ir ok. Jā, un pievērs uzmanību, lai kavitācijas plāksne būtu ūdenī, kad ej ātrumā. Reizēm, kad motors ir novietots pa augstu aiz laivas izveidojas tāda, kā bedre, kur ne tikai kavitācijas plāksne paliek gaisā, bet arī redzamas dzesēšanas atveres.
23.marts 2021, 15:24 | links
 
Bļin sajaucu...
23.marts 2021, 10:34 | links
 
ar perpendikulāri aizies stāvus kosmosā, kā Maska raķetes... varbūt tomēr paraleli? :)
23.marts 2021, 10:20 | links
 
Var eksperimentēt visādi ,bet motora reduktora "sparniņiem"jābūt perpendikulāri ūdenim. (neattiecas uz dziļumu) Un neklausi visādus dīvānu ekspertus....
23.marts 2021, 09:48 | links
 
Paldies.taisisim ekspermentus
23.marts 2021, 09:08 | links
 
rolis123 [22.03.21]: Jautājums spečukiem.pirmo reizi pieskrūvēju motoru pie laivas ka vaig noregulēt to sagāzumu pareizi tagad ir vairāk uz priekšgalu bet ka vaig.varbut kādam liksies smieklīgi tas un muļķīgi
Jo vairāk slipums būs uz priekšgalu, jo vairāk degunu raus gaisā. Bet, kad dabū glisē atrums būs lielāks. Jo vairāk motors atgāzts uz aizmuguri, jo glisē dabūt vieglāk, bet gala ātrums mazāks.
Jāeksperimentē!
22.marts 2021, 20:50 | links
 
rolis123 [22.03.21]: Jautājums spečukiem.pirmo reizi pieskrūvēju motoru pie laivas ka vaig noregulēt to sagāzumu pareizi tagad ir vairāk uz priekšgalu bet ka vaig.varbut kādam liksies smieklīgi tas un muļķīgi
Pameklē youtūbē,ļoti daudz pamācību(ja saproti krieviski) gan tiksi skaidrībā,bet pa lielam bez eksperimentiem neiztikt! Katrai laivai ar dažādu ražotāju motoriem dažādi regulējumi,jo tai pašai"s" kājai dažādu ražotāju motoriem ir atšķirība!
22.marts 2021, 20:34 | links
 
Kā copē, viens vai vairāki, bruto svars (dzīvmasa, laiva, motors un iedzīve)!?
Velcē vai vairāk pārbraucieniem ?
22.marts 2021, 18:03 | links
 
Kāda laiva, kas par motoru?
22.marts 2021, 18:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager