To abrakadabra
Yamaha garantija 5 gadi = tātad vismaz 1x gadā uz apkopi rudenī un + reize pēc piebraukšanas. Izmaksas precīzi nezinu, pieņemam ap 50 viena reize (eļļas maiņa un smērēšana) = 300 EUR bez transporta. Piecos gados nāks klāt vismaz 1 impeleris, 2 sveces un super dārga vārstu regulēšana. No ražotāja vainas iespējamie defekti (minu) - elektronika, degvielas sūce savienojumos, gultnis, blīvslēgs kloķenē (?), kloķenes kaput (ja komplektā ar reduktoru = figa). Reduktora, ūdens sūkņa klapes paša vaina, virzuļa defekti ar būs strīdus ābols, jo dzeses sitēmā gan jau kakaškas atradīs un ... Rezultātā 5 gados investē ap 400 - 500 EUR (bez transporta) 5Zs motoram 1250EUR cenā. Pārdošanas cena 5g vecam motorītim būs max 600 - 700 EUR. Pieskaitot zugstāk minētās izmaksas, pārdošanas ieguvums labākā gadījumā 300 EUR. Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
Yamaha garantija 5 gadi = tātad vismaz 1x gadā uz apkopi rudenī un + reize pēc piebraukšanas. Izmaksas precīzi nezinu, pieņemam ap 50 viena reize (eļļas maiņa un smērēšana) = 300 EUR bez transporta. Piecos gados nāks klāt vismaz 1 impeleris, 2 sveces un super dārga vārstu regulēšana. No ražotāja vainas iespējamie defekti (minu) - elektronika, degvielas sūce savienojumos, gultnis, blīvslēgs kloķenē (?), kloķenes kaput (ja komplektā ar reduktoru = figa). Reduktora, ūdens sūkņa klapes paša vaina, virzuļa defekti ar būs strīdus ābols, jo dzeses sitēmā gan jau kakaškas atradīs un ... Rezultātā 5 gados investē ap 400 - 500 EUR (bez transporta) 5Zs motoram 1250EUR cenā. Pārdošanas cena 5g vecam motorītim būs max 600 - 700 EUR. Pieskaitot zugstāk minētās izmaksas, pārdošanas ieguvums labākā gadījumā 300 EUR. Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
6.maijs 2021, 08:54 | links