Laivas un to motori

Jon-Hill [20.05.21]: Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)
Tā pa lielam arī ir. Mana vēl gluži "svaigā" pieredze ar Laivu centru... pēc aizvadītās copes sezonas aizvedu uz kārtējo (motoram 2 sezonas) apkopi, lai saglabātos garantija. Pasūdzējos, ka slikti lec. Pēc kāda laika šie zvana var braukt pakaļ- cipars maigi sakot kodīgs. Sāku skaidrot kas un kā- esot tīrījuši karburatoru un tas neietilpst apkopē... Nu labi. Biju saērcinārs, bet atradām kopsaucēju. Pienāk šī gada maijs, motors lec vēl sliktàk, pie lieliem, vēlāk pie maziem apgriezieniem slāpa nost. Tā čakarējoties vienā brīdī nepamanīju (sajutu), ka motors nedzesējas. Protams, cope beidzās. Izpūtu, tāpat nedzesējas. Apskatīju sveci- orģinālā pavisam melna! Tā saucās kvalitāte! Cope sačakarēta! Neko. Vedu motorīti uz Rīgu. Veselas 2 nedēļas marinēja, sarēķināja kosmisku ciparu, jo redz garantija neko tādu nesedz. Motora slāpšana esot saistīta ar to, ka motorītī smiltis... Sagadīšanās vai kā, bet tieši pirms manis viens čalis nodeva identisku motoru ar vārdiem, ka motorā ir smiltis. Savukārt pats līdz nedzesēšanai "izmocīju" pusotru bāciņu ar iepriekšējā dienā Nestē iegādātu 98-to un smiltis tur galīgi nekādas nevarēja būt, ja vien paši apkopē viņas neiebēra. Pirms braukšanas uz servisu vēl pārprasīju vai svece nomainīta uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi. Ar servisa vadītāju bija visai karsta saruna, kā rezultātā viņš paziņoja, ka droši varu vairs pie viņiem nebraukt! Lieki teikt, ka tā arī nedarīšu un arī citiem Laivu centru neieteiktu. Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām
20.maijs 2021, 11:43 | links
 
Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)
20.maijs 2021, 11:18 | links
 
Ja šo pārbūvi es veicu YAMAHAs servisā es nezaudēju garantiju.
Jautājums. Cik lietderīga ir garantija, jo zinām, ka katra apkope ( eļļas maiņa dzinējā, reduktorā, pāris punktu saeļļošana ) izmaksā 40+. To bez problēmām var izdarīt arī pats un iespējams pat rūpīgāk. Kā pēc Jūsu domām, cik liela varbūtība, ka 5 garantijas gadu laikā pie sakarīgas apkopes un regulāras eļļas maiņas var kkas nobirt pa nopietno. Vai ir bijuši precedenti , ka garantija reāli noderēja.
20.maijs 2021, 10:56 | links
 
Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.
20.maijs 2021, 10:35 | links
 
Šodien izmēģināju savu Yamaha 5hp uz 370 Dulkana. Super,man patika. Velcēt vispār super. Kluss, priekš 5hp jaudīgs, vibrācija minimāla.
19.maijs 2021, 19:00 | links
 
Varbūt kādam interesē 2T 20zs Mercury dzinējs? Motors ejošs, tik izjaukts reduktors.
Cena 180eur. 29516961
19.maijs 2021, 18:46 | links
 
JIG.LV [18.05.21]: Pateicos, bet man vajadzētu uz kādu metru +

RaimisD, 18.maijs 2021, 12:39

nu tad http://www.boatshop.lv/lv/piekaramie-dzineji/aprikojums-dzinejs/rumpela-pagarinatajs-teleskopisks
Pateicos, tas der. Iestrādāšu kardānu motora galā un būs pa pirmo.
18.maijs 2021, 19:25 | links
 
Paldies labais cilvēk, par izsmeļošu atbildi. Bez sarkasma
18.maijs 2021, 19:21 | links
 
Kuģošanas līdzekļi un to motori, kurus reģistrē CSDD
motorlaivas (ūdenssportam un izklaidei paredzēts atklāta tipa kuģošanas līdzeklis bez klāja un atsevišķām, no ūdens aizsargātām telpām cilvēkiem. Tas paredzēts braukšanai, galvenokārt izmantojot iekšdedzes dzinēju vai elektromotoru, kura jauda ir lielāka par 3,7 kW. Kuģošanas līdzekļa garums ir lielāks par 2,5 metriem);

airu laivas (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW). Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņus ir paredzējis airu
laivu reģistrēšanu;
https://www.csdd.lv/vispareji-kugosanas-lidzeklu-registracijas-nosacijumi/kugosanas-lidzekli-kurus-registre-csdd
18.maijs 2021, 19:05 | links
 
Pateicos, bet man vajadzētu uz kādu metru +

RaimisD, 18.maijs 2021, 12:39


nu tad http://www.boatshop.lv/lv/piekaramie-dzineji/aprikojums-dzinejs/rumpela-pagarinatajs-teleskopisks
18.maijs 2021, 19:02 | links
 
Cilvēki noteikti domā : ko jūs tur varat ņemties ar tiem nemotoriem:))))
18.maijs 2021, 18:53 | links
 
Tad kur ir kļūda, kā ir 3.68 vai 3.7 Yamahas īpašniekiem tas ir būtiski
18.maijs 2021, 18:47 | links
 
Nejauciet, divas dažādas lietas,kuģošanas līdzeklis,vai uzkarināmais motors..
18.maijs 2021, 17:33 | links
 
:))) domāju, ka viņi ir pārpublicējuši no likumi.lv
Bet ja tiešām ir tie tīrie 3.7 man par prieks. Un braukt bez tiesībām ar savu varu pilnīgi legāli, nepaļaujoties uz policijas lojalitāti.
18.maijs 2021, 17:24 | links
 
RaimisD [18.05.21]: BrunoL [15:55]: Ja likumā teikts līdz 3,7 tad šis skaitlis ir tā robeža līdz kurai var lietot bez. Viss melns uz balta uzrakstīts. Likumā par 3,68 ne vārda.Šeit
Tas vai nav Dienas Biznesa likums?
18.maijs 2021, 17:08 | links
 
BrunoL [18.05.21]: Ja likumā teikts līdz 3,7 tad šis skaitlis ir tā robeža līdz kurai var lietot bez. Viss melns uz balta uzrakstīts. Likumā par 3,68 ne vārda.

Šeit
18.maijs 2021, 16:15 | links
 
Ja likumā teikts līdz 3,7 tad šis skaitlis ir tā robeža līdz kurai var lietot bez. Viss melns uz balta uzrakstīts. Likumā par 3,68 ne vārda.
18.maijs 2021, 15:55 | links
 
Man vairāk interesē kā darbojas atkāpe par izlaiduma gadu zem
2005?
https://m.likumi.lv/ta/id/173025-celu-satiksmes-drosibas-direkcija-registrejamo-kugosanas-lidzeklu-registracijas-kartiba
Kam nav slinkums- 1ajā lapā 4.1 punkts
18.maijs 2021, 14:44 | links
 
Mierkalns [18.05.21]: Ir airu laivas,kurām līdz 5zs,nav nekādu ierobežojumu.Virs 5zs vajadzīgas vad.tiesības.Kurā likumā vai normatīvā aktā,var izlasīt,ka virs 5 zs piekaramais motors ir jāreģistrē?
Es nestrīdos, pieļauju, ka zini likumus labāk. Šeit esmu rakstījis tikai to, ko man ir teikuši ūdens policijas darbinieki. Pirms minūtes pat nepaslinkoju pazvanīt uz CSDD īsziņu tālruni 67025777 un atkārtoti noskaidroju. Ja atrodaties koplietošanas ūdeņos tad piekaramajam laivu motoram virs 3,7 kw (nevis 3,68) ir jābūt reģistrētam.
18.maijs 2021, 14:15 | links
 
Mierkalns [18.05.21]: Ir airu laivas,kurām līdz 5zs,nav nekādu ierobežojumu.Virs 5zs vajadzīgas vad.tiesības.Kurā likumā vai normatīvā aktā,var izlasīt,ka virs 5 zs piekaramais motors ir jāreģistrē?
Tikai likumā nav teikts 5zs, bet līdz 3,7kw. Ja ir dzinējs 3,7 kw un uz augšu, tad automātiski tas ir reģistrējams, un vadīšanai vajag tiesības!
18.maijs 2021, 14:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager