Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.
20.maijs 2021, 10:35 | links