multiplikators [20.05.21]: Pat skrubināt nevajag...jJā ,tiešām ,pilnīgi balti ir lielie
20.maijs 2021, 21:15 | links
multiplikators [20.05.21]: Pat skrubināt nevajag...jJā ,tiešām ,pilnīgi balti ir lielie
Arnix333 [20.05.21]: Nezinu, man jaunais 5hp Yamaha lec no PUS apgrieziena.Kad esi pastāvējis mierā kādas 30min , gaze uz minimumu, čoks iekšā. Vari pielaist uz pus striķi?
BrunoL [20.05.21]: Man 5 yamaha ar iebūvētu bāku un balto vāku. Eļļas mainu mājas kārtībā no 1. dienas un bēdu nezinu. Kalpo padsmit gadus. Nezinu kā citiem, bet man nelielas neērtības sagādā iebūvētā bāka. Lieka laistīšanās 2-3x copes reizē. Debesīs skrienamais nav, bet labs airu aizstājējs. Lielo Progress stumj 12-14km/h Pietiek lai apčamdītu treknos punktus. Esmu izaudzis no tā vecuma un sapratis, ka nekur tu aizskriet nevari.Gribi teikt,ka pirki jaunu ar balto vāku Latvijā!?
RaimisD [20.05.21]: Cik noprotu Kruizers un Aigars72 runāja par 5hp Merkuru.Man 3.5 zs
Čoma motoram arī otrā sezona. Problēmas ar pielaišanu, ti ar kādu piekto rāvienu. Šo pavasar samainījām eļļu, mēģinam pielaist. Sūdu, noraustījāmies līki. Izrādās banāla vaina. Uz ziemu bija nolicis ar sausu karbūzi. Tagad ielēja 200g bendžas, lai vēlāk nesmird mašīnā. Izrādās, ka nevarēja pielaist tikai tamdēļ, ka sūknis bija izkaltis, kā žagatas pakaļa un necēla bendžu. Pielējām vismaz pusi bākas. Pieleca otrajā rāvienā.
addd [20.05.21]: Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokāmGan, gan. Nopirku sveci, tad jau nedēļas nogalē testēšu
Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43
Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
jorsiks [20.05.21]: Willy, 20.maijs 2021, 13:35Moš āķis tanī aizdedzē un cdi blokā
Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
Willy, 20.maijs 2021, 13:35
Willy [20.05.21]: Willy [3m]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.Tas caur motozip.lv tā pati Yamaha, norādītā ir gala cena, mīnus 10-15% atlaide, pazvanot Armandam
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Willy [20.05.21]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt....vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
RaimisD [20.05.21]: Iespējams kādam var noderēt.Aļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.o