Laivas un to motori

Pat skrubināt nevajag...
20.maijs 2021, 21:06 | links
 

Šāds
20.maijs 2021, 21:06 | links
 
Oo tas ir nonsenss, biju domājis, ka baltie korpusi jauni eiropā vispār netika piedāvāti.
Ja paskrubina kaju moš apakšā pelēks ;)
20.maijs 2021, 21:00 | links
 
Jā, jaunu un Latvijā.
20.maijs 2021, 20:39 | links
 
Nu ja, tā jau ir. Galvenā atziņa laicīgi mainīt eļļas un blīvslēgus skatīties, vai nerodas emulsija. Un sekot dzesēšanai. Tas motorītis, ko pirms gada tirgoju ar bij nogājis 30gadus un tagad jaunais saimnieks brauc apmierināts. Nebija mainīti ne cilindri, ne virzuļi. Reizi piecos gados vārsti pieregulēti.
Pie kam, tas bija yamahas 4hp. Nopērkot jauno 5nieku biju vīlies. Gāja, kā vecais tikai leca sūdīgāk. Veco pēc stundas stāvēšanas varēja klusiņām atmestā gāzē pielaist, jauno rausti, kā mudaks.
20.maijs 2021, 19:46 | links
 
BrunoL [20.05.21]: Man 5 yamaha ar iebūvētu bāku un balto vāku. Eļļas mainu mājas kārtībā no 1. dienas un bēdu nezinu. Kalpo padsmit gadus. Nezinu kā citiem, bet man nelielas neērtības sagādā iebūvētā bāka. Lieka laistīšanās 2-3x copes reizē. Debesīs skrienamais nav, bet labs airu aizstājējs. Lielo Progress stumj 12-14km/h Pietiek lai apčamdītu treknos punktus. Esmu izaudzis no tā vecuma un sapratis, ka nekur tu aizskriet nevari.
Gribi teikt,ka pirki jaunu ar balto vāku Latvijā!?
20.maijs 2021, 18:47 | links
 
Man 5 yamaha ar iebūvētu bāku un balto vāku. Eļļas mainu mājas kārtībā no 1. dienas un bēdu nezinu. Kalpo padsmit gadus. Nezinu kā citiem, bet man nelielas neērtības sagādā iebūvētā bāka. Lieka laistīšanās 2-3x copes reizē. Debesīs skrienamais nav, bet labs airu aizstājējs. Lielo Progress stumj 12-14km/h Pietiek lai apčamdītu treknos punktus. Esmu izaudzis no tā vecuma un sapratis, ka nekur tu aizskriet nevari.
20.maijs 2021, 17:12 | links
 
RaimisD [20.05.21]: Cik noprotu Kruizers un Aigars72 runāja par 5hp Merkuru.
Čoma motoram arī otrā sezona. Problēmas ar pielaišanu, ti ar kādu piekto rāvienu. Šo pavasar samainījām eļļu, mēģinam pielaist. Sūdu, noraustījāmies līki. Izrādās banāla vaina. Uz ziemu bija nolicis ar sausu karbūzi. Tagad ielēja 200g bendžas, lai vēlāk nesmird mašīnā. Izrādās, ka nevarēja pielaist tikai tamdēļ, ka sūknis bija izkaltis, kā žagatas pakaļa un necēla bendžu. Pielējām vismaz pusi bākas. Pieleca otrajā rāvienā.
Man 3.5 zs
20.maijs 2021, 15:39 | links
 
Mercuram patika ka iepūt atvērtā vāciņā :) Savādāk izbraucot tukšu bāku var izbeigties arī pats šķilot klāt. Motoseksisms. Yamahai ir bumbierītis zem vāka. Tohatsu tā paša gada neprasās šis mutisms.
20.maijs 2021, 15:18 | links
 
Cik noprotu Kruizers un Aigars72 runāja par 5hp Merkuru.
Čoma motoram arī otrā sezona. Problēmas ar pielaišanu, ti ar kādu piekto rāvienu. Šo pavasar samainījām eļļu, mēģinam pielaist. Sūdu, noraustījāmies līki. Izrādās banāla vaina. Uz ziemu bija nolicis ar sausu karbūzi. Tagad ielēja 200g bendžas, lai vēlāk nesmird mašīnā. Izrādās, ka nevarēja pielaist tikai tamdēļ, ka sūknis bija izkaltis, kā žagatas pakaļa un necēla bendžu. Pielējām vismaz pusi bākas. Pieleca otrajā rāvienā.
20.maijs 2021, 14:58 | links
 
addd [20.05.21]: Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43

Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
Gan, gan. Nopirku sveci, tad jau nedēļas nogalē testēšu
20.maijs 2021, 14:37 | links
 
jorsiks [20.05.21]: Willy, 20.maijs 2021, 13:35
Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
Moš āķis tanī aizdedzē un cdi blokā
20.maijs 2021, 13:46 | links
 
Aļikā stipri lētāk sanāk, tik tas uzticamības moments
20.maijs 2021, 13:43 | links
 
RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)

Willy, 20.maijs 2021, 13:35

Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
20.maijs 2021, 13:42 | links
 
Willy [20.05.21]: Willy [3m]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Tas caur motozip.lv tā pati Yamaha, norādītā ir gala cena, mīnus 10-15% atlaide, pazvanot Armandam
20.maijs 2021, 13:41 | links
 
Willy [20.05.21]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
20.maijs 2021, 13:36 | links
 
RaimisD [20.05.21]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.o
Aļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
20.maijs 2021, 13:35 | links
 
Jon-Hill [11:18]: Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)Tā pa lielam arī ir. Mana vēl gluži "svaigā" pieredze ar Laivu centru... pēc aizvadītās copes sezonas aizvedu uz kārtējo (motoram 2 sezonas) apkopi, lai saglabātos garantija. Pasūdzējos, ka slikti lec. Pēc kāda laika šie zvana var braukt pakaļ- cipars maigi sakot kodīgs. Sāku skaidrot kas un kā- esot tīrījuši karburatoru un tas neietilpst apkopē... Nu labi. Biju saērcinārs, bet atradām kopsaucēju. Pienāk šī gada maijs, motors lec vēl sliktàk, pie lieliem, vēlāk pie maziem apgriezieniem slāpa nost. Tā čakarējoties vienā brīdī nepamanīju (sajutu), ka motors nedzesējas. Protams, cope beidzās. Izpūtu, tāpat nedzesējas. Apskatīju sveci- orģinālā pavisam melna! Tā saucās kvalitāte! Cope sačakarēta! Neko. Vedu motorīti uz Rīgu. Veselas 2 nedēļas marinēja, sarēķināja kosmisku ciparu, jo redz garantija neko tādu nesedz. Motora slāpšana esot saistīta ar to, ka motorītī smiltis... Sagadīšanās vai kā, bet tieši pirms manis viens čalis nodeva identisku motoru ar vārdiem, ka motorā ir smiltis. Savukārt pats līdz nedzesēšanai "izmocīju" pusotru bāciņu ar iepriekšējā dienā Nestē iegādātu 98-to un smiltis tur galīgi nekādas nevarēja būt, ja vien paši apkopē viņas neiebēra. Pirms braukšanas uz servisu vēl pārprasīju vai svece nomainīta uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi. Ar servisa vadītāju bija visai karsta saruna, kā rezultātā viņš paziņoja, ka droši varu vairs pie viņiem nebraukt! Lieki teikt, ka tā arī nedarīšu un arī citiem Laivu centru neieteiktu. Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43


Man arī tā nelaime bija veikt garantijas apkopes šajā saucamajā centrā. Pirmajā apkopē bija aizmirsuši par motoru un krietni pēc solītā termiņa nācās atgādināt par sevi. Mēdz ekonomēt arī uz eļļu. Otrajā apkopē dzinējā līmenis bija zem min atzīmes. pirms darbināt nācās mājās pašam papildināt.
20.maijs 2021, 13:32 | links
 
Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43


Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
20.maijs 2021, 13:25 | links
 
Tā garantija - ja brauc normāli un rokas aug no pareizās vietas ir vajadzīga pirmajam gadam, ja lūzīs tad ātri. Ja brauc daudz - nu gandrīz katru dienu - tad gan tā garantija ir noderīga. Tā piemēram 5hp Merkūrs otrās vasaras beigās nomira, sanāca daudz skaidas sazāģēt un par brīnumu garantijas laikā visu saveda kārtībā, pat bez lamāšanās.
20.maijs 2021, 11:46 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager