Ko nozīmē motorlaivai D klase?
7.jūnijs 2021, 09:39 | links
Dadzis12 [Vakar]: Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.Tā ir super stabila. Tiek pozicionēta, kā C klases laiva, tobiš vari iet jūrā. Ir mēģinājuši uz derībām to divatā apgāzt, neizdevās.
RaimisD, 7.jūnijs 2021, 08:48
Dadzis12 [06.06.21]: Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.Tā ir super stabila. Tiek pozicionēta, kā C klases laiva, tobiš vari iet jūrā. Ir mēģinājuši uz derībām to divatā apgāzt, neizdevās.
ZobensArnis [04.06.21]: ZobensArnis.Arni, tas nebija Latrex.
Nevienai Latrex 430 laivai nav locījušās grīdas, jo tā jau standartā ir pastiprināta ar rezervi.
Ar vienu piebildi, ka plika standarta Latrex 430 maksā tikpat, cik personalizēta Amber 430 :)
Headhunter, 4.jūnijs 2021, 21:09
Pirms vairākiem gadiem, pasūtot stiklašķiedras vienkorpusa laivu, pie mūsu ražotāja, neminēšu kura, lūdzu uzražot visu tās korpusu ar papildus stiklašķiedras slāņiem, kas arī tika veiksmīgi realizēts. Analoģiska, īrēta laivele, bija iepatikusies ar savām gaitas īpašībām, bet tās korpusa biezums bija biedējoši plāns un krakšķēja pieceļoties laivā kājās. Tīri informatīvi, stiklašķiedras vienkorpusa vienāda garuma laivas 4.30m, HR Boats/Latreks/Amberlat masas atšķirība ir 50+kg. Zviedru laiva ir smagāka.. Zviedru laivai nekas neļogās un nekrakšķ, arī braucot ar motoru..
paiks, 3.jūnijs 2021, 12:38
hecs7 [02.06.21]: Lasīju komentārus, ka Amber laivām grīda liekas nedroša, plāna un lokas. Vai tiešām tasVairākus gadus nolaivoju ar Terhi Saiman, līdz to nofenderēja. Izcila laiva gan uz airiem, gan motora, ražotāja ieteiktajā jaudas diapazonā. Pēcāk iztestēti vairāki mūsmāju kuģubūves produkti dažādās opcijās..
Amberlat laivām to grīdu var pasūtīt stiprināto jeb dubulto un nekas nešķobās un neļogās, man 430 trimerāna tipa esmu ļoti apmierināts i ar stabilitati un pārējo