1. nav problēmu, piemaksājiet 12,1 EUR par kg un sapūtīšim cik vajag.
2. HR 430 ir ķīļveida laiva, lai tā būtu stabila viņai ir jāsver daudz.
3. Latrex 430 ir trimarāns, tai nav jāsver daudz lai tā būu stabila. Tādai laivai nav vispār nekādas jēgas no liekā svara. Tās vietas kur ir slodze uztaisītas biezas, tās kur nav slodzes ir uztaisītas plānākas. Nevienai Latrex 430 laivai nav locījušās grīdas, jo tā jau standartā ir pastiprināta ar rezervi.
Pirms vairākiem gadiem, pasūtot stiklašķiedras vienkorpusa laivu, pie mūsu ražotāja, neminēšu kura, lūdzu uzražot visu tās korpusu ar papildus stiklašķiedras slāņiem, kas arī tika veiksmīgi realizēts. Analoģiska, īrēta laivele, bija iepatikusies ar savām gaitas īpašībām, bet tās korpusa biezums bija biedējoši plāns un krakšķēja pieceļoties laivā kājās. Tīri informatīvi, stiklašķiedras vienkorpusa vienāda garuma laivas 4.30m, HR Boats/Latreks/Amberlat masas atšķirība ir 50+kg. Zviedru laiva ir smagāka.. Zviedru laivai nekas neļogās un nekrakšķ, arī braucot ar motoru..
paiks, 3.jūnijs 2021, 12:38