Laivas un to motori

Dadzis12 [06.06.21]: Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.
Tā ir super stabila. Tiek pozicionēta, kā C klases laiva, tobiš vari iet jūrā. Ir mēģinājuši uz derībām to divatā apgāzt, neizdevās.
7.jūnijs 2021, 08:48 | links
 
Par Amber 400 biezumu var tikai to labāko, bet par krāsas emalju(kā viņu tur sauca) gan ir viedoklis. Piebraucot pie akmeņaina krastā pie mazākā uzsitiena lobās nost kā olu čaumala.
Savā laikā ar HR430 Somijā pa akmeņiem nodevām sirsnīgi, sliktākajā gadījumā bija palikusi kāda nenozīmīga švīka...
6.jūnijs 2021, 17:27 | links
 
Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.
6.jūnijs 2021, 11:43 | links
 
ZobensArnis [04.06.21]: ZobensArnis.
Nevienai Latrex 430 laivai nav locījušās grīdas, jo tā jau standartā ir pastiprināta ar rezervi.
Arni, tas nebija Latrex.
5.jūnijs 2021, 09:51 | links
 
man patīk nopelnīt, nekad neesmu to slēpis :D

Ar vienu piebildi, ka plika standarta Latrex 430 maksā tikpat, cik personalizēta Amber 430 :)

Headhunter, 4.jūnijs 2021, 21:09
4.jūnijs 2021, 22:50 | links
 
Ar vienu piebildi, ka plika standarta Latrex 430 maksā tikpat, cik personalizēta Amber 430 :)
4.jūnijs 2021, 21:09 | links
 
1. nav problēmu, piemaksājiet 12,1 EUR par kg un sapūtīšim cik vajag.
2. HR 430 ir ķīļveida laiva, lai tā būtu stabila viņai ir jāsver daudz.
3. Latrex 430 ir trimarāns, tai nav jāsver daudz lai tā būu stabila. Tādai laivai nav vispār nekādas jēgas no liekā svara. Tās vietas kur ir slodze uztaisītas biezas, tās kur nav slodzes ir uztaisītas plānākas. Nevienai Latrex 430 laivai nav locījušās grīdas, jo tā jau standartā ir pastiprināta ar rezervi.

Pirms vairākiem gadiem, pasūtot stiklašķiedras vienkorpusa laivu, pie mūsu ražotāja, neminēšu kura, lūdzu uzražot visu tās korpusu ar papildus stiklašķiedras slāņiem, kas arī tika veiksmīgi realizēts. Analoģiska, īrēta laivele, bija iepatikusies ar savām gaitas īpašībām, bet tās korpusa biezums bija biedējoši plāns un krakšķēja pieceļoties laivā kājās. Tīri informatīvi, stiklašķiedras vienkorpusa vienāda garuma laivas 4.30m, HR Boats/Latreks/Amberlat masas atšķirība ir 50+kg. Zviedru laiva ir smagāka.. Zviedru laivai nekas neļogās un nekrakšķ, arī braucot ar motoru..

paiks, 3.jūnijs 2021, 12:38
4.jūnijs 2021, 21:05 | links
 
Tur jau tā lieta, ka cits materiāla biezums. Bet palasi, kā vietējie raud, kad ierauga, ka vietējā ražojuma PVC laiva dārgāka par ķīnieti vai ukraini, lai gan arī ir ļoti dažādas opcijas materiāla izvēlē ražojot.
Tādēļ arī plastikāta laivu ražotāji pamatā orientējas uz kapeikdreijātājiem, lai nenomētā ar cepurēm jau cenu ieraugot. Pēc tam jau pie sarunas (ja tāda notiek), norāda, ka principā jau nu bāzes variants tāds paplāns....
3.jūnijs 2021, 14:57 | links
 
Pirms vairākiem gadiem, pasūtot stiklašķiedras vienkorpusa laivu, pie mūsu ražotāja, neminēšu kura, lūdzu uzražot visu tās korpusu ar papildus stiklašķiedras slāņiem, kas arī tika veiksmīgi realizēts. Analoģiska, īrēta laivele, bija iepatikusies ar savām gaitas īpašībām, bet tās korpusa biezums bija biedējoši plāns un krakšķēja pieceļoties laivā kājās. Tīri informatīvi, stiklašķiedras vienkorpusa vienāda garuma laivas 4.30m, HR Boats/Latreks/Amberlat masas atšķirība ir 50+kg. Zviedru laiva ir smagāka.. Zviedru laivai nekas neļogās un nekrakšķ, arī braucot ar motoru..
3.jūnijs 2021, 12:38 | links
 
Šis ir labs apskats par Terhi 400 no - Братья Щербаковы ... ja nu kādam interesē -
https://www.youtube.com/watch?v=UYQhmR00QmQ&t=631s
3.jūnijs 2021, 10:26 | links
 
Tas Terhi jau pēc skata stabilitātes ziņā neiet nekādā salīdzinājumā ar trimarāna tipa laivām, kas tika apspriestas iepriekš. Par pārējo nekādu šaubu, noteikti, ka laba laiva.
3.jūnijs 2021, 09:18 | links
 
hecs7 [02.06.21]: Lasīju komentārus, ka Amber laivām grīda liekas nedroša, plāna un lokas. Vai tiešām tas
Amberlat laivām to grīdu var pasūtīt stiprināto jeb dubulto un nekas nešķobās un neļogās, man 430 trimerāna tipa esmu ļoti apmierināts i ar stabilitati un pārējo
Vairākus gadus nolaivoju ar Terhi Saiman, līdz to nofenderēja. Izcila laiva gan uz airiem, gan motora, ražotāja ieteiktajā jaudas diapazonā. Pēcāk iztestēti vairāki mūsmāju kuģubūves produkti dažādās opcijās..
Neviens, nekādā komplektācijā, nespēj turēt līdzi teorētiskajam analogam, pieminētajā laivu kategorijā. Ja ir vēlme salīdzināt stiklšķiedrenes, kaut vai ar HR Boats, tur nekāda grīda nelokās...
3.jūnijs 2021, 02:19 | links
 
paldies,nebūtu žēl atbalstīt vietējo, bet tad papildus jāpērk bruņas,priekšā tents, mīkstie sēdekļi,un dulkanam neredzu alumīnija grīdu :( motoru nevaru izšķirties 10-20 hp
2.jūnijs 2021, 22:34 | links
 
Nav par ko sūdzēties. Kopumā 3. sezona, gads uz piekabes. Kamēr nebija piekabe lietoju maz. Viss nostrādāts labi. Motors 3.5 merkurs. Vienatnē 21 km/h divatā 11 km/h. Vienīgā problēma, ka divatā gribētos 4.2 m laivu. :)
Es domāju, atbalstīt vietējos, vai nē, bet 500 E paliek 500 E.
2.jūnijs 2021, 22:06 | links
 
ar kādu motoru lieto un kā lietojas ,kvalitātes ziņā,jo par cenu labs aprīkojums,salīdzinot ar pliko dulkanu
2.jūnijs 2021, 21:25 | links
 
Jā ir.
2.jūnijs 2021, 20:42 | links
 
ir te kādam lietošanā Gladiator 370?
2.jūnijs 2021, 20:20 | links
 

tāme
nu nav tanīs iegribās ,kaut kas īpašs
2.jūnijs 2021, 15:11 | links
 
Headhunter [02.06.21]: Jon-Hill, 2.jūnijs 2021, 09:47

Ar visiem maniem dažādiem "untumiem" + pārvalks = 1600
Ooo untumu ziņā būsi mani pārspējis:)) man sanāca no bāzes versijas par 800 (cena pirms pāris gadiem) uzkāpināt līdz 1416 +pārvalks 100 + grīda 100eur
2.jūnijs 2021, 14:59 | links
 
Cik pats apkārt interesējos, tad nekas īsti nav mainijies `mazos` motoros ... Yamaha, Honda, Suzuki un tas viss pārējais ...

Pazīstams puika 6hp suzuku dzenā jau paris sezonas diendienā un viss ir kārtībā ... pirkts jauns
2.jūnijs 2021, 13:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager