Labāk ja brauc vieglā glisē nekā uz tiem 14km veļ vilni un sataisa rosolu. Tie 8kmh tur tāpat neko nemaina, jo lai cik tas neizklausitos stulbi, laiva no tiem 24 līdz 14km sabremzējās 2 sekundēs.
21.jūlijs 2023, 22:53 | links
Cope321 [21.jūl]: Juglas ezera un Baltezera kanālā.Baigi dramatisku ainu uzzīmēji.
tad karstas dienas laikā tur neuzdrošinājās peldēt neviens.
nelietotaajs [11.jūl]: Vakar braucot pa Buļļupi uz Daugavu, starp tiltu un robīšiem ganījās Ostas policijas ekipāža ar savu motoreni!Tā būtu tikai normāla parādība, ja viņi braukātu un sodītu regulāri. Savā ziņā pat vairāk tracina tā nerēķināšanās nevis ar copmaņiem, bet vairāk ar peldētājiem. Divas reizes savulaik (kad vēl tur mēģināju copēt) esmu ziņojis RPP par ātruma pārsniegšanu un pēdējā brīža peldētāja galvas pamanīšanu Juglas ezera un Baltezera kanālā. Vienā no reizēm pavisam tuvu nobrauca cilvēka galvai, jo ātrums laivai bija pārāk liels.
Viela pārdomām par ātruma ierobežojumiem šajā posmā, jo lielākā daļa tur iet pilnā ručkā, izņemot lielos kuterus.
2jegers
Ja nu gadījumā Tu nezināji - tad iegādājoties pasažieru auto uz uzņēmumu PVN pilnībā netiek atskaitīts...pajautā grāmatvedei.
fish1, 7.jūlijs 2023, 10:50
Man un četriem užavniekiem ienāca prātā doma kā varētu piejāt visu šito būšanu.
Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.
Uzņēmums noslēdz ar mani līgumu ( pofig ka īpašnieks) par mana privāttransporta izmantošanu.
Sedz degvielas un servisa apkopju izdevumus , maksā ceļu nodokli un sedz apdrošināšanas izdevumus.
Kurš aizliedz slēgt debīlud līgumus.
Rezultātā izdevumi tiek norakstīti no uzņēmuma, bet valsts nedabūn šo nepamatoti augsto maksu.
Man krupis nežņaugtu maksāt, ja brauktu pa gludiem pārdomāti izbūvētiem ceļiem, bet ne pa tādiem kā tagad.
Maksāsim lielākus nodokļus, domājat kaut kas mainīsies, kuju tur, būs kā ir, ja ne sliktāk.
RaimisD, 6.jūlijs 2023, 23:56
RaimisD [7.jūl]: RaimisD [Vakar]: Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.Pat fiziski nevajag neko maksāt. Auto tiek pārdots, atgrieztas firmas īpašnieka veiktās iemaksas uzņēmuma kasē, kas bijušas aizdevuma formā.Rìts gudrāks par nakti!:)...tas viss jau pirms 20gadiem tika darīts!:)
RaimisD [6.jūl]: Man un četriem užavniekiem ienāca prātā doma kā varētu piejāt visu šito būšanu.Nezinu, kāpēc lai kāds mazā uzņēmuma īpašnieks auto turētu kā uzņēmuma īpašumu. Cik ar grāmatvedību esmu runājis, labākais variants - auto pieder privātpersonai, uzņēmums auto izmanto, balstoties uz patapinājuma līgumu, degvielas un remonta čekus izsit ar uzņēmuma rekvizītiem.
Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.
Uzņēmums noslēdz ar mani līgumu ( pofig ka īpašnieks) par mana privāttransporta izmantošanu.
Sedz degvielas un servisa apkopju izdevumus , maksā ceļu nodokli un sedz apdrošināšanas izdevumus.
Kurš aizliedz slēgt debīlud līgumus.
Rezultātā izdevumi tiek norakstīti no uzņēmuma, bet valsts nedabūn šo nepamatoti augsto maksu.
Man krupis nežņaugtu maksāt, ja brauktu pa gludiem pārdomāti izbūvētiem ceļiem, bet ne pa tādiem kā tagad.
Maksāsim lielākus nodokļus, domājat kaut kas mainīsies, kuju tur, būs kā ir, ja ne sliktāk.
RaimisD [6.jūl]: Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.Pat fiziski nevajag neko maksāt. Auto tiek pārdots, atgrieztas firmas īpašnieka veiktās iemaksas uzņēmuma kasē, kas bijušas aizdevuma formā.