Nez ir sankcionets, vai nav.
22.marts 2024, 20:16 | links
Dzelzceļa temats ir vesela epopeja.
Es tikai nosaucu virzienu, no kura aug kājas tālākām darbībām pa dzelzceļu.
Kā jau teicu, temats, kuru, pat esot loģistikas jomā, līdz galam nevar iemācīties no galvas nekad.
Shēma sākas ostās un tā turpinās tālāk pa dzelzceļu. Lai dzelzceļa sadaļā nerastos problēmas, visu sākotnēji ir ļoti pareizi jāizdara nosūtītājam un stividoram brīvostā.
Cope321, 22.marts 2024, 12:57
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir
jurciks66, 22.marts 2024, 10:01
https://youtu.be/tRzZfzdD64A?si=IwzjZvux16qtc250
Ukraiņiem atkal bēdas.
Vajadzētu uzbliezt pa Maskavau ar pāris simtiem raķešu, varbūt tad sieriņiem kaut kas sāktu pielekt....
Headhunter, 22.marts 2024, 11:24
zaraza [22.mar]: Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).Dzelzceļa temats ir vesela epopeja.
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.
Cope321, 22.marts 2024, 09:03
Vairāk jau, cik saprotu, cepšanās notiek par dzelzceļa pārvadājumiem, kurus "izķert" iespejams pirms tie fiziski nonāk ostās. Bet, kā jau Dombrušovā arī pieminēja, valsts jau var uzsākt spēli, kurā tā ir stipra. BIROKRĀTIJA! Tas ir stiprs ierocis...
Daudz ko nevar ko aizliegt nacionālā līmeni, jo EU un cita starptautiskā likumdošana neļauj. Bet toties var sarežģīt procedūras, vilk termiņus, kavēt lēmumus. Definēt lietas par dubultā pielietojuma objektiem, kam katrai partijai jāizņem licence, kuru var vilkt, neiedot, pārsūdzēt un pārpārsūdzēt. Radīt situāciju, ka de jure it kā darīt var visu, bet de facto nevienam negribas čakarēties, tērēt laiku un naudu. Tāda shēma pie mums jau uz daudz ko atstrādāta un dzīvot pašiem traucē, tagad viedie veči ar melno jostu ierēdniecībā varētu vismaz kaut kur to izmantot lietas labā :DDD
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir
jurciks66, 22.marts 2024, 10:01
Grabovskis ir Grabovskis bet jurciks ir 0.Sludini tālāk.
AJAJ, 22.marts 2024, 11:41
https://youtu.be/tRzZfzdD64A?si=IwzjZvux16qtc250Būtu skaisti ja kādus pārsimt dronus uz rubļovku palaistu:)
Ukraiņiem atkal bēdas.
Vajadzētu uzbliezt pa Maskavau ar pāris simtiem raķešu, varbūt tad sieriņiem kaut kas sāktu pielekt....
Headhunter, 22.marts 2024, 11:24
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir
jurciks66, 22.marts 2024, 10:01
Bjorgvins [22.mar]: jurčiks bez Grabovska dzīvot nevar. Tā ir mūža mīlestība.Dddd
Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.
Cope321, 22.marts 2024, 09:03
zaraza [21.mar]: Ja ir runa par brīvostām (brīvajām zonām pēc statusa), tad viņiem uzskaitei, pēc preču ievešanas noliktavā, pietiek reģistrēt tikai preces nosaukumu no kuģa konosamenta. Nav prasība pēc preču klasifikācijas. Līdz ar to viņi var piekopt minēto mahināciju mangānam.Juridiski brīvās zonas uzņēmums atbildību diemžēl nesīs ļoti minimāli (prece atrodas uzraudzībā un nepatiesās ziņas iegūtas no konosamenta). Nosūtītājam arī nav nekas izdarāms par nepatiesu ziņu sniegšanu stividoram un valstij.
https://m.likumi.lv/ta/id/293175-muitas-noliktavu-pagaidu-uzglabasanas-un-brivo-zonu-noteikumi
Cope321, 21.marts 2024, 13:35
nu redzi, to jau tad var kontrolēt tikai ar valsts gribu un spēju iejaukties... un kontroles kapacitāti... Vienalga cik brīva tā osta nebūtu, tas jau neatļauj vest nelegālu preci un neaizliedz tiesības valsts struktūrām un specdienestiem veikt kravu fiziskas kontroles, pofig kas tur ir vai nav deklarēts. Ja ir politiskā griba, tad tehniski izdarīt to galīgi nav problēma... Cita lieta, ka pēc pirmā "ielidojuma" tranzītnieki notīsies un brīvā osta paliks pavisam brīva no kravām...