Inars [3.apr]: Paldies Šleseram, Kalvītim, Lembergam un vēl vairākiem vecajiem kadriem par mūsu brīvostu piešķiršanu krievijas tranzīta biznesa īpašniekiem. Ir grūti kļūt par brīvās zonas uzņēmumu, bet noturēties šajā biznesā jau ir stipri vieglāk un komfortablāk. Arī uzņēmumu izmest no brīvostas ir ļoti sarežģīti, ja neskaita gadījumus ar nopietniem kriminālprocesiem.Principā lielākā daļa ostu termināļu Ventspilī un Liepājā pastarpināti pieder krievijas tranzīta uzņēmējiem. Atklāti darbojas tikai kazahi un pāris Latvijas bagātnieki (nav tiesību nosaukt uzvārdus). Tā sistēma strādā, kad it kā iesaistījās daļēji Latvijas investors, kuram "nez no kurienes" bija uzradušies kosmiski līdzekļi, kurus ieguldīt ostas infrastruktūrā. Loģiski, ka nauda nāk no gala preču gala saņēmējiem krievijā. Ir arī mistiskī īpašnieki no ofšoru uzņēmējiem.
Cope321, 2.aprīlis 2024, 23:13
Neviens krievijas bizīts brīvostās neuzrādās, varbūt Rīgā kas pastarpināti pieder, nezinu. Krievi gribēja nākt vairāk kā 20 gadus atpakaļ, nesalīga tarifus. Lembergs vēl izteicās, ka nāks viņi lūgties. Nelūdzās, uzbūvēja savas ostas. Kazahiem arī noplēsa 3 ādas, tie arī aizmuka.
Tukšā osta nedaudz atrisināja atkrievošanos. 2 krievu vidusskolas neatbilst to statusam, jāslēdz vai jāapvieno. Bet mūsu domes vatņiki ne par ko negrib.
Ja par rūdu, kautkas ir sakustējies. Kādreiz 3 dienās izkrāva-aizveda. Šobrīd pēdējais pievedums, puse ir aizvesta un pārējais mētājās ostā jau labu laiku.
Rīgā atklātāk darbojas daudz krievu uzņēmumi un personas, kā arī viena daļa īpašnieku nāk no ofšoriem. Daži termināļi ir arī latviešiem, kuri no "kāda" ir dabūjuši pietiekami lielus līdzekļus.
3.aprīlis 2024, 08:15 | links