Laivas un to motori

Karoče zēni, man apnika pi... Aizvedu meistaram... :D
7.jūnijs 2010, 16:01 | links
 
Dadziic
ja svecei točna viss kārtībā, tad pamēģini pamainīt benzīna padevi no lielākas uz mazāku un otrādi!
7.jūnijs 2010, 15:36 | links
 
kaats

Neko tas nemainīja
7.jūnijs 2010, 15:34 | links
 
nomaini sveci
7.jūnijs 2010, 14:15 | links
 
gintsgg

Vienmēr bākas korķa augšējo gaisa padevi atskrūvēju vaļā, lai nerodas bākā vakums.
7.jūnijs 2010, 09:39 | links
 
Vai tik nebūsi degvielas bākas korķa abas daļas aizskrūvējis ciet un līdz ar to netiek iekšā gaiss , rodās vākums un degvielu nepadod karburātorā .
7.jūnijs 2010, 09:15 | links
 
zaraza
kad laižu aukstu, tad izvelku čoku un pielec uz pirmā rāviena. Padarbinu (pasildu) un pēc pāris minūtēm čoku iekšā un tad lieku robā.
7.jūnijs 2010, 08:59 | links
 
Dadziic

A tu vispār čoku izrauj pirms sākotnējās pielaišanas? Jaunam motoram obkatkas laikā (pirmās 10 motorstundas) obligāti vismaz 3-5 minūtes jādarbojas ar izrautu čoku uz minimāliem apgriezieniem, da i pēc obkatkas nekas diži nemainās. Ja tu iedarbini un uzreiz mēģini kaut minimāli piedot gāzi, tad toč slāps...
7.jūnijs 2010, 08:40 | links
 
man bij kaut kas līdzīgs,nomainiju sveci un aizgāja.
7.jūnijs 2010, 08:34 | links
 
Suzuki 2,5 zs 4taktu. Motors praktiski jauns. Uz maziem apgriezieniem bišķi paiet un noslāpst. Pēc noslāpšanas nevar palaist apmēram 10 minūtes. Man aizdomas, ka pārlej un piesit gaisa filtru ar degvielu. Kamēr filtrs neizžūst, tikmēr pielaist nevar.
Un tāda sajūta, ka neiet ar pilnu jaudu.
7.jūnijs 2010, 08:23 | links
 
Bet minkotas ir dažādas kādai Tev vajag , man viena ir ko varētu palaist detaļās .
26.maijs 2010, 22:48 | links
 
Biedri!Kur MINKOTA rezerves dalas varetu dabut?
Ne,zagt nepiedavajiet:))
26.maijs 2010, 21:52 | links
 
Sveiki visiem!!!varbūt kāds var pastāstīt,vai ir kāda atšķirība jaucot 95 vai 98 markas benzīnu 2taktu dzinējos.braucu ar tohatsu 9.8 un lietoju 95 bendžu.arī uz maziem apgriezieniem strādā tīri labi.bet vienmēr jau cilvēkam gribas lai būtu perfekti.
26.maijs 2010, 21:23 | links
 
P.s. Normālas vestes jau maksā ap 20-25 Ls, atkarībā no celtspējas.
25.maijs 2010, 21:17 | links
 
Pats lētākais variants (jaunai vestei):

-Spiest šeit-
25.maijs 2010, 21:14 | links
 
Nu tad tik bus janem ciet, tik naudu drosibas vestei gan nenozeloshu :D nez ap cik maksa tagad tas vestes? Senak redzeju ap 15 ls
25.maijs 2010, 20:48 | links
 
Akomulātoru neatradīsi, jo tādu nav. Varbūt der akumulators?
25.maijs 2010, 20:39 | links
 
sezonu novilksi /kaut gan kas to lai zin /apraksts skan skaisti Bet man ir slikta pieredze ar Bosh 90 ah
25.maijs 2010, 19:30 | links
 
Sveiki,
meklēju akomulātoru elektromotoram,
vienu atradu,bet varbūt ir kadas atsauksmes vai ieteikumi!Mans variants savai kabatai:http://veicis.lv/?nod_id=127101&pid=80468
25.maijs 2010, 19:21 | links
 
Hmmm... man ir Honda BF50. pagājušā reizē man škita, ka tāds paskaļš motors palicis, tukšgaitā daudz nebraucu, neko par slāpšanu nepateikšu, taču uz pilnu gāzi braucot īsti troksnis nepatika un paliku uz 5000 rpm... Pamēģināšu 98 un atrsktīšu novērojumus. Zāles pļāvējs ar leca ar melnu dūmu vakar... Cik sen tā Ibio piedeva benzīnam ir ieviesta?
25.maijs 2010, 08:24 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager