Laivas un to motori

nesalīdziniet ar vihrj un tamlīdzīgiem dzinējiem.
19.augusts 2010, 11:20 | links
 
pieļauju, ka jā, jo eļļas pleķi aiz viņiem paliek.
19.augusts 2010, 11:18 | links
 
Vai tad par 2taktu pasakumu negaja runas,ka vispar grib aizliegt?
19.augusts 2010, 11:15 | links
 
Man kaimiņam ir 2taktu yamaha 115 hp,ta tas eļļas patēriņš ir vienk traģisks, godīg sakot braucot ar savu 4 taktu, nemaz i nezināju ka 2 t vajag kautkādu eļļu liet klāt :)))
19.augusts 2010, 11:14 | links
 
2takteris nominot grīdā strauji - lec pa gaisu, asi(protams , ja nav kaut kas "dirsā"), 4-taktnieks ar karburatoru strādā mierīgāk, var aizliet strauji uzdodot gāzi, bet tas ir padzisušam motoram un neprasmīgam lietotājam. Karstam motoram ir pofig. 4tatknieks ar iešprici kontrolē daudz vairāk parametru un attiecīgi sarēķina aizdedzes un maisījumu. Nu apmēram tā... autiņam ar elektronisko šprici arī - min kā gribi - aizrijas tikai "mirstošie", bet karburatornieku var piespiest norīstīties, ja nomin strauji grīdā.
Citam čomam ir jaunais Honda ar šprici, ar 50Hp, strādā maķenīt savādāk kā manējā un ir arī nedaudz "lecīgāka", bet to var atšķirt tad , ja esi daudz ko papētījis. Esot ekonomiskāka uz vidējiem apgriezieniem, bet dabā to neviens īpaši nepēta un nejūt. Lietotājam parastajam ir tas viss kaut kur dziļi pie D....
19.augusts 2010, 11:11 | links
 
Man gan liekas ka tai bedrei nav jābūt. Vai tik tur kāda celka nav no rūpnīcas ielikta. 4taktu automašīnai tak tādas bedres nav. Neticu ka tur neko nevar labot, tik vajag kādu cipargalvu kas fišku rubī:))
19.augusts 2010, 10:57 | links
 
Davai bez spīdzināšanas ;)

Palasoties par Oil injection problēmām esmu klusiņām sev apsolījis lietot tikai 4tatkniekus.

Starp citu - Norgē piļījām ar pavecu evinrudi 40, 3 dienās litrs eļļas... da nu jego...

Tagad ar basseniekiem visi piedāvā Mercury optimax, bet es ietiepīgi prasu 4-stroke ;) nu takoi ja zabavnij .... :) Cena nemainās, tiem ar elektrinisko šprici jaudas bedres arī nav, kā min tā iet ...
19.augusts 2010, 10:51 | links
 
kungi-tik piesprādzējieties.pliiz!!!
:DDD
19.augusts 2010, 10:50 | links
 
:)))
Tur jau ir tā sāls ka 2taktnieks. Eļļu bačokā divas reizes sezonā jau nav slinkums ieliet:) Toties svara, jaudas(2taktnieka) un degvielas patēriņa attiecība ideāla.
Davai uz salīdzināšanu, tavs čoms ar 20nieku, es ar 18nieku, kuram iet labāk!?:)))
19.augusts 2010, 10:46 | links
 
Guntar, tas ir divtatktnieks... naher tos oil injection...

Sienāzi - slēpoju ar BF50, 20nieks bija agrāk un tagad ir manam čomam, nu jau 6 gadi vecs, problēmu nav bijis nekad un nekādu. Velcējot ar Lielupi ar ātriem pārskrējieniem dienā ar 50nieku spēju notērēt līdz 13 L, sanāk ap 2l/h, kas ir pilnīgi OK pret komfortu un iespējam notīties no "apurbējiem". 20nieks ēda 2x mazāk. Nu bet klusums laivā... sarunāties var pusbalsī ;)
19.augusts 2010, 10:38 | links
 
Jūs jau vēl nepievērsāt uzmanību EVINRUDE E-TEC
Es par šo.
http://www.evinrude.com/en-CA/Engines/ETEC_INLINES/ETEC_60_INLINE
19.augusts 2010, 10:21 | links
 
cik jums benzīnā aiziet ar tiem 20 HP?
Man ir 2,5 un nesūdzos, pa dienu 2 litri nobraukt ir nereāli, parasti 1 l.
Še nebūtu uzsvars uz benzīnu, bet gan tā šaudīšanās no vienas uz otru vietu. Vai tas tiešām pa lielam ko atrisina. Ja ir švaka cope, diezvai tie pārbraucieni ko atrisinās, retu reizi jā, bet ja nav kodiena, tad pa lielam tas nav visā ūdens tilpnē.
Tas tāds ļoti subjektīvs viedoklis no manas puses.
visu laiku 20 jāvelk līdzi piekabe, kas manuprāt arī apgrūtina.

VSOP, tu ar 20 vari paslēpot ?
19.augusts 2010, 10:13 | links
 
Mercury biju palaidis garām, bet ... nez vai tie 10 zirgi tagad vairs atrisinās manu jautājumu + motoriem tomēr labāk man patīk japāņi, no amīšiem maķenīt raustos... viņu autiņiem problēmas ir čupām.
19.augusts 2010, 09:58 | links
 
V.S.O.P.
Tici man, nopirksi basinieku un pēc 3 gadiem atkal sāksi meklēties.
Tāda tā cilvēka daba:)))
Par Hondas 20nieku, unikāls motoriņš copei.
Nesen lasīju ka drīz jamahai būs el. trims 25iniekam, vot tā būs baigā štelle.
Par zirgiem:
Ja pieņem ka laivai max pieļaujamais motors ir 50hp
Tad es liktu 60mitnieku ja motoru massa ir vienāda.
(piem. mercury sver 112kg)
Protams runa iet par 4taktniekiem.
19.augusts 2010, 09:35 | links
 
ejot pilnā klapē,par to laivas saturu,tā ir kā ir!:)))
reizēm pats grēkoju,laivā salieku vairāk kā nepieciešams.ar domu-a vdrug.itkā vajadzīgas lietas,bet tomēr ļoti bieži,gandrīz vienmēr,netiek izmantotas.sāku jau apsvērt iespēju-salikt TIKAI to kas nepieciešams.pārējo atstāt autiņā vai teltī.lai vajadzības gadijumā varētu aizskriet pakaļ!:)))
19.augusts 2010, 09:15 | links
 
Starp citu, Urmas, ar 20 hp un K360 minmālais velcēšanas ātrums ir ap 2 km/h, lēnāk nez vai vajag. Bez parašūtiem, lāpstām, spaiņiem. Ar minēto komplektu 2 gadus nošancēju. Atrunas sekojoša - mainām skrūvi uz lēnāku, ar 4 lāpstiņām un maķenīt pagriežām zemākus tukšgaitas apgriezienus, nu tik tā lai motoriņš labi jūtas, neraustās. Sanāk ar garantiju :)) 20-nieks priekš copes ir fatastika, gan iet tā laiva 40 km/h gan arī lēnām var pavelcēt. Liels mīnuss ir tad, ka vajag fiksāk pārskriet pa viļņiem. Pat ja sakod zobus un varonīgi "lido", tad viss, kas ir laivā ir pakļauts "konsolidēšanās faktoram", tobiš salido aizmugurē pie borta. Tamdēļ arī RIB tika gādāts. Mainās tās vēlmes. Kad pirku RIB - šķita, ka pietiks visam.
19.augusts 2010, 09:08 | links
 
priekš copp pietiek ari ar mazajiem dzinējiem.bet ja ir vēlēšanās&vajadzība copes laikā ātri nomainīt vietas,kuras šad tad nemaz tik tuvu viena no otras neatrodas,tad gan vajadzētu 10-20lopiņu morīti.tik šiem motorīšiem ir viens mīnuss.velcītei stipri par ātru iet.tad vainu 'papildus jāizmanto e-motorīts,vai jāizmanto bremzēšanas līdzekļi.dažkārt,divatā braucot,ar 10-20lopiņu motorīti braucot,laiva uzvedās stabilāk nekā vienam.ja pērkot zini ka pārsvarā copēsi vien,tad uz lielāku par 10-nieku nav ko iespringt.
p.s.runa iet par copē izmantojamiem motorīšiem.ja grib slēpot vāi vēl konebūt,tad protams jāskatās uz aukstākiem plauktiem!uz apsolūto taisnību nepretendēju.katram savs.
:)))
19.augusts 2010, 08:58 | links
 
Dsks

Vai tik neesi pedagogs ;))) Tāds labs...

PS Nothing personal...
19.augusts 2010, 08:53 | links
 
Nu redz,vismaz pats jau lenam sac skaidribu ieviest,ka ir nozimes lidz 20 un talak jau jataisa lielaks leciens ...
19.augusts 2010, 08:44 | links
 
Ātrumu rāda eholots, pamata neticēt nav. Vienam braucot iet līdz 57 km/h, kad velk mani uz slēpes tad tikai 41-45, bet vajag 52-56, varbūt vēl bišķi ātrāk ;)

Par motoru jaudu - bieži vien mētājamies ar frāzēm, no kaut kurienes pagrābātām, tjipa - jāliek tas, jāliek šitas..., bet motoriem ir arī svars, kurš bieži vien apēd Hp jēgu. Hondas 50nieks sver ap 95kg, 60-nieks, kuram ierubījuši cenu 7k Ls- 125 kg. Ir vēl Jamahai 60 nieks par 4,5 Ls, kurš arī ir 125-130 kg. Pārējie 60 HP motori ir 165 kg +... Tad pie 170-180 kg ir jau ļoti daudz dažādas jaudas motoru, tai skaitā arī 125-135 hp. Runa ir par 4-taktniekiem, jo 2taktnieki jau nu ir vēsture. Tikai amīši vēl ņemās ar visādiem Optimaxiem..

Piekrītu, ka laivai ar 20 Hp max var uzkabināt ko lielāku, bet jāskatās kas ir ar svaru. BET - 20nieks ir un mainīt nav plānos ;)))

Hondas 20 hp ir ļoti labs jaudas /svara attiecībās. 30-40-50 jau ir nākamā kategorija un tiem ir vienādi bloki, korpusi, svars utt., tā kā likt 30 ? Laikam jau nē, tad jau uzreiz 50 un miers, ja māk ar tādām lietām apieties.
19.augusts 2010, 08:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager