Laivas un to motori

evians, maini laivu nevis motoru. Man krabis ar 3 hp, vēl nekad nav iesprūdis pret vēju un viļņiem, kas ir Rīgas HES, ir bijis, ka ieduros vilni tā, ka slapš līdz ausīm.
19.augusts 2010, 12:47 | links
 
es gāzēju ar 3 zs 2taktnieku yamaha, sajaucu 95 ar eļļu 1:100 tas ir ar litru uz eļlas uz 100 degvielas, un tērē ap 1 l pilnā ručkā stundā. (ap 10 km var nogāzt ja nav liels pretvējs un pilna laiva) jā eļļas pleķītis (neliels) paliek pēc motora pielaišanas pirmo reizi, pēc tam vair nav. Toties es varu mētāt pa bagāžnieku to motoru kā vēlos, man nav jāiespringst uz to, lai eļļa kaut kur neiztecētu utml.
19.augusts 2010, 12:45 | links
 
manai salaapiitai laivai peec dokjiem var likt max 4hp, visu laiku vizinaajos ar 4.5hp jonsoonu sea horse 2 taktnieku, kad baigie vilnji un veejsh nebija iespeejams laivu notureet pret vilni un veeju!
shopavasar man ir 10hp merkuurijs 2 taktnieks, uz taas pashas laivas, kautgan laiva neparedz tik lielu motooru!
tagad iet lopaa, cauri veejiem un vilnjiem, liekas ka ar to mazo laiveli braucu ka ar uudens moci!
tikai priekshaa man ir 2 smilshu maisi ap 50kg kopeejaa svaraa, jo bez tiem laiva glisee ar pakalju un purns gaisa!
ja iedod pilnu ruchku uz mieriiga uudenja, iet lopiski, skanja ar lopiska:)
19.augusts 2010, 12:43 | links
 
Rudenī, kad ilgstoši velcē, degvielas patēriņš ir niecīgs un aukstā laikā motors nespēj sevi sasildīt pat ar termostata palīdzību, tad aukstu motoru var dabūt mierā. Siltam/karstam motoram tas netiek novērots. Min un iet.
19.augusts 2010, 12:28 | links
 
V.S.O.P. kā uzdot gāzi es zinu:) Tā nav aizliešana:)
Tas nav normāli. Tā nedrīkst būt.
19.augusts 2010, 12:23 | links
 
DsKs
LV tik aizliegumu sindroms strādā.nevis domāt kā konebūt attīstīt,bet tikai AIZLIEGT!vai radīt šķēršļus lai apetīte konebūt darīt pašam izzustu.žēl,bet fakts!!!
19.augusts 2010, 11:55 | links
 
Tas Guntaram
19.augusts 2010, 11:52 | links
 
Tieši tā arī tas notiek, iemauc pilnu gāzi asi un motors aizrijas. Dod virsū ātri, bet vienmērīgi un viss iet uz urrā ;)))
19.augusts 2010, 11:52 | links
 
urmaas,caurumi ir viena lieta un otra ir,ka pasvaldibas pie mums var sastellet savu likumdosanu uz savu pelki,par liepajnieku jau sen klist runas,ka 2taktniekus grib aizliegt ...
19.augusts 2010, 11:40 | links
 
Nestrīdies gan:)) Tā bedre nav aizliešana.
Ja Tev liekās ka aizlēji, tad startē ar pilnu gāzi.
19.augusts 2010, 11:32 | links
 
Nestrīdēšos, Guntar. Izmešus neesmu mērījis, bet ir dažas reizes izdevies manējo aizliet. Pēc tam dabū pamocīties kamēr pielec, kas varētu liecināt par slapjām svecēm..
19.augusts 2010, 11:25 | links
 
nu tad ko.sāksim vēl apspriest žikleru caumuriņus utt.
:DDD
19.augusts 2010, 11:24 | links
 
2taktu Eirpoas tirgū vairs nevar ievest, bet drīkst lietot īpašumā esošos, tirgot jaunus tagad drīkst tikai 4-taktu. Mazajos motoros tas stingri atsucas uz svaru, bet lielajos nav tik traģiski.

Tas OIl injection ir viens draņķīgs pasākums, viņam "peld" regulācijas. Ja par daudz, tad bagi tērē eļļu, ja par maz - taisām vaļā motoru pēc "liesajiem". Kamēr dzinējs jauns - vēl nekas, bet vēlāk daudzi leitotāji slēdz to sistēmu nost un maisa degvielu pirms ieliešanas bākā. Tamdēļ pirkt lietotus 2taktniekus ar Oil injection ir diezgan riskanti.

PS. Oil tulkojas ne tikai kā nafta vai eļļa, bet arī kā pārsteigums :DDD
19.augusts 2010, 11:23 | links
 
V.S.O.P., tā bedre jau nav no pārliešanas, bet no benzīna trūkuma. Automašīna strādā tieši tā pat, ja nestrādā paātrinātāja sūknis.
19.augusts 2010, 11:22 | links
 
nesalīdziniet ar vihrj un tamlīdzīgiem dzinējiem.
19.augusts 2010, 11:20 | links
 
pieļauju, ka jā, jo eļļas pleķi aiz viņiem paliek.
19.augusts 2010, 11:18 | links
 
Vai tad par 2taktu pasakumu negaja runas,ka vispar grib aizliegt?
19.augusts 2010, 11:15 | links
 
Man kaimiņam ir 2taktu yamaha 115 hp,ta tas eļļas patēriņš ir vienk traģisks, godīg sakot braucot ar savu 4 taktu, nemaz i nezināju ka 2 t vajag kautkādu eļļu liet klāt :)))
19.augusts 2010, 11:14 | links
 
2takteris nominot grīdā strauji - lec pa gaisu, asi(protams , ja nav kaut kas "dirsā"), 4-taktnieks ar karburatoru strādā mierīgāk, var aizliet strauji uzdodot gāzi, bet tas ir padzisušam motoram un neprasmīgam lietotājam. Karstam motoram ir pofig. 4tatknieks ar iešprici kontrolē daudz vairāk parametru un attiecīgi sarēķina aizdedzes un maisījumu. Nu apmēram tā... autiņam ar elektronisko šprici arī - min kā gribi - aizrijas tikai "mirstošie", bet karburatornieku var piespiest norīstīties, ja nomin strauji grīdā.
Citam čomam ir jaunais Honda ar šprici, ar 50Hp, strādā maķenīt savādāk kā manējā un ir arī nedaudz "lecīgāka", bet to var atšķirt tad , ja esi daudz ko papētījis. Esot ekonomiskāka uz vidējiem apgriezieniem, bet dabā to neviens īpaši nepēta un nejūt. Lietotājam parastajam ir tas viss kaut kur dziļi pie D....
19.augusts 2010, 11:11 | links
 
Man gan liekas ka tai bedrei nav jābūt. Vai tik tur kāda celka nav no rūpnīcas ielikta. 4taktu automašīnai tak tādas bedres nav. Neticu ka tur neko nevar labot, tik vajag kādu cipargalvu kas fišku rubī:))
19.augusts 2010, 10:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager