Laivu pārbūve, tjūnings

Neturam sveci zem pūra un dalamies pieredzē :)
Gan jau mūžsens jautājums, kura no padomju laivam butu pateicigaka pārbūvei, lietošanā iekšzemes ūdeņos. Interesē lai ir stabila gaita un stabila, ja veido platformu copei priekšpusē, pagaidam lūkojos uz krim, dnepr, progress 4, ieteikumi? Jā finvalam un alumacraft naudas nav :) bet gribās ko līdzīgu uzbūvēt

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 00:24


Pārtaisījām Kazanka 5 - ļoti laba laiva. Šī Kazanka ir ar augsto aizmuguri, Ir arī jaunāki modeļi kā Kazanka 5M, u.t.t.

Kādā brīdī ielikšu bildes, lai saprotamāks. Cope no šīs laivas ir izcila...
19.jūlijs 2016, 08:39 | links
 
Gan jau mūžsens jautājums, kura no padomju laivam butu pateicigaka pārbūvei, lietošanā iekšzemes ūdeņos. Interesē lai ir stabila gaita un stabila, ja veido platformu copei priekšpusē, pagaidam lūkojos uz krim, dnepr, progress 4, ieteikumi? Jā finvalam un alumacraft naudas nav :) bet gribās ko līdzīgu uzbūvēt
19.jūlijs 2016, 00:24 | links
 
Vienigi vajadzetu vel lielaku motoru :D

Progress2016, 14.jūnijs 2016, 09:10


nesteidzies! Sākumā pārliecinies, ka esošais motors ir pareizā augstumā uzstādīts un ir piemeklēta pareizā dzenskrūve.
Vēl ļoti būtiski laivas ātrumu ietekmē izsvarojums.
14.jūnijs 2016, 17:32 | links
 
Taisniba. Varbut vajadzeja likt planaku, bet vai kopejais svars no ta ipasi mainitu, nezinu. Jamekle kaut kur specifikacija un jarekina. Ja kadus 50kg vareja ieekonomet, tad varbut ari esmu nosavis garam. Nu ja jasatraucas par degvielas paterinu, tad jau isti nav jegas taisit sadu parbuvi. Jo ir skaidrs, ka lai sitadu laivu normali stumtu uz prieksu, vajag palielu motoru un tas nozime, ka ari paterins bus tads ka ir...
14.jūnijs 2016, 14:59 | links
 
Liekas ka ir ok. Vienigi, kad 6+ cilveki sasezas tad jutas, ka iesezas laiva. Ta jau stabila ir un isti nav kur piesieties. Vienigi vajadzetu vel lielaku motoru :D

Progress2016, 14.jūnijs 2016, 09:10


lielāks motors vairāk degvielas tēŗē :D
14.jūnijs 2016, 12:35 | links
 
Nu nekā jau tur tik mega smaga nav, ja nu vienīgi finieris varēja būr plānāks.
Galvenais, lai vienmērīgi pa laivu sadalās un stāvot purns nav gaisā.
14.jūnijs 2016, 12:12 | links
 
Liekas ka ir ok. Vienigi, kad 6+ cilveki sasezas tad jutas, ka iesezas laiva. Ta jau stabila ir un isti nav kur piesieties. Vienigi vajadzetu vel lielaku motoru :D

Progress2016, 14.jūnijs 2016, 09:10

Interesanta pieeja.Jācenšas,pēc iespējas,atvieglot peldlīdzekli,bet Jūs otrādi.
14.jūnijs 2016, 11:30 | links
 
Liekas ka ir ok. Vienigi, kad 6+ cilveki sasezas tad jutas, ka iesezas laiva. Ta jau stabila ir un isti nav kur piesieties. Vienigi vajadzetu vel lielaku motoru :D
14.jūnijs 2016, 09:10 | links
 
Albūmā saliku dažas bildes no pārbūvētā progress 4.

Progress2016, 13.jūnijs 2016, 21:57


labs darbs.... bet tagad stāsti kā uzvedās uz ūdens,jo kopējais svars ko ieliki skatos nav mazs ???
14.jūnijs 2016, 08:54 | links
 
Albūmā saliku dažas bildes no pārbūvētā progress 4.
13.jūnijs 2016, 21:57 | links
 
un tad ar vitnstieniem sacelc kopa ieksejo ar arejo tranci.
7.jūnijs 2016, 18:20 | links
 
man ar ir sogad parbuvets 4. progress. pirkart jau iznem ara veco traci, man vins vienkarsi izbira. pec tam ieliec vieta jaunu - man ir 36mm mitrumizturigais finieris. tad ieliec gridu, un tad pie iekseja tranca piesuj vel vienu plaksni, kuru pec tam piesuj pie gridas un laivas malam un bus ok. man ir virsu 70hp ar visu hidroliku un viss ir ok.
7.jūnijs 2016, 18:18 | links
 
galvenais lai laivu garāžai durvis iet ciet pēc tranča pārbūves :DDDDDDDDDD

tataars_, 7.jūnijs 2016, 13:30

ka nesanāk šādi :D :D :D
7.jūnijs 2016, 14:06 | links
 
Viennozīmīgi trancis ir jāstiprina.
Iesaku likt ūdensizturīgo finieri aizmugurējam bortam gan no iekšpuses gan no ārpuses, lai saglabātu stingrību un borts nelocītos. Kā arī recesa starpsienu nostiprināt ar finieri. Motora augšējo stiprinājuma skrūvju vietā izmanto vītņustieni, kuru nofiksē arī ar recesa satrpsienu.
Ja ir vēlme, varu parādīt, kā čoms uztaisīja savam Progresam. Sīkāk PM.

Dadziic, 7.jūnijs 2016, 10:28


galvenais lai laivu garāžai durvis iet ciet pēc tranča pārbūves :DDDDDDDDDD
7.jūnijs 2016, 13:30 | links
 
svarīgāk lai trancis būtu labi savienots ar parējo korpusu ar rāmi, lai tā visa jauda izlīdzinās pa visu korpusu

Sveiki,
Ir plāns 4 progresam likt 60 zs yamaha motoru.
Cik ļoti nopietni ir jāsriprina tranci?
Ja kāds ir to darījis, būtu forši ja varētu iemest bildes vai sniegt kādu padomu.

Pagiadām plāns ir ar ūdens saplaksni labi biezu un vītņstieņiem stiprintāt, bet baidos, ka tik nav tā ka nepietiek.

Roltons, 6.jūnijs 2016, 23:31
7.jūnijs 2016, 10:40 | links
 
Viennozīmīgi trancis ir jāstiprina.
Iesaku likt ūdensizturīgo finieri aizmugurējam bortam gan no iekšpuses gan no ārpuses, lai saglabātu stingrību un borts nelocītos. Kā arī recesa starpsienu nostiprināt ar finieri. Motora augšējo stiprinājuma skrūvju vietā izmanto vītņustieni, kuru nofiksē arī ar recesa satrpsienu.
Ja ir vēlme, varu parādīt, kā čoms uztaisīja savam Progresam. Sīkāk PM.
7.jūnijs 2016, 10:28 | links
 
Sveiki,
Ir plāns 4 progresam likt 60 zs yamaha motoru.
Cik ļoti nopietni ir jāsriprina tranci?
Ja kāds ir to darījis, būtu forši ja varētu iemest bildes vai sniegt kādu padomu.

Pagiadām plāns ir ar ūdens saplaksni labi biezu un vītņstieņiem stiprintāt, bet baidos, ka tik nav tā ka nepietiek.
6.jūnijs 2016, 23:31 | links
 
Man vajadzētu tādu figņu 5m laivai, svarā ar motoru ap pustonnu, kas enkuru izceļ, par vinču to varētu saukt, elektrisku, vai ar roku griežamu, un purnā kaut kādu ķeksi pieskrūvēt, lai enkurs pret korpusu nesitas, bet smuki karājas, laiva metāla,ja kāds guru var iemest info, varētu pateicibu uzrakstīt:)

usis, 7.aprīlis 2016, 22:06

elektriskaa apm 300 eur,
8.aprīlis 2016, 22:45 | links
 
zarazij, tas tāds ka Krimam?

usis, 8.aprīlis 2016, 22:29


ugu... :)
8.aprīlis 2016, 22:38 | links
 
zarazij, tas tāds ka Krimam?
8.aprīlis 2016, 22:29 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager