Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Razmečtalsja...:)
27.oktobris 2015, 21:50 | links
 
Plēsīgais
Tad apskaties vēl gaisa filtru. Vai nav gadijumā "aizsērējis".
Škivoks uz šlicēm, vai kā?
27.oktobris 2015, 21:55 | links
 
15 parasti tā nojātu,ka saimniekam jāpiemaksā par utilizāciju!
27.oktobris 2015, 21:55 | links
 
[quote=421833]Plēsīgais
Tad apskaties vēl gaisa filtru. Vai nav gadijumā "aizsērējis".
Škivoks uz šlicēm, vai kā?

urmaas, 27.oktobris 2015, 21:55[/qu

Š kivoka nav ,ir spararats 25 kg uz ķīla :-)
27.oktobris 2015, 21:59 | links
 
to plesigais
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)
27.oktobris 2015, 20:38 | links
========================
Kungi, kungi!? Lūk, ko nozīmē, ka skolā neesat mācījušies, bet tikai krustiņus burtnīciņās vilkuši.
Atzīmes ir uz spararata tāpēc, lai to demontējot var pareizi uzlikt atpakaļ, jo tas ir dinamiski līdzsvarots kopā ar kloķvārpstu.
Savukārt, uz kloķvārpstas otra gala, ja tur it škivok, uz tā jābūt atzīmēm, kuras norāda cilindru augšējā nāves punkta stāvokli, un tiek izmantotas aizdedzes momenta apsteiguma regulēšanai, vismaz tad, ja tas ir benzīna dzinējs.
Par sūkni var runāt tikai tad, ja zināms dzinēja tips.
27.oktobris 2015, 22:13 | links
 
:) Nevis aukšējo nāves punktu, bet gan aukšējo maiņas punktu. Tā vismaz skolās māca.:)
Dīzelim aizdedzi regulē ari ar aukstspiediena sūkni. Tobiš atskrūvējot divas skrūves un mainot caurumotō "šaibu" savstarpējo novietojumu. Pie vajadzīgā stāvokļa ar divām skrūvēm saskrūvē "šaibas" kopā. Bet tas jau vairāk lieljaudas sovdepa technikai.
27.oktobris 2015, 22:22 | links
 
p.s.
Tiem sūkņiem kuriem ir zobrata piedziņa-regulējās savādāk. Pārliek pa zobiem.
27.oktobris 2015, 22:31 | links
 
Paskati to.kas spricē iekšā.Sprausla,vai kas cits.Jābūt vieglai migliņai ar pokšķi ko pat ar sērkoku var aizsvilt.Ja srūkliņā miež,vai pilīte galā,meklē tehnisko urologu.DDD.Pēcāk iesmidzināšanas momentu var regulēt.
27.oktobris 2015, 22:41 | links
 
Lai iedarbinātu "mironi" vajag fakelu (soļķī samērcētu un aizdedzinātu lupatu)

:DDDD
27.oktobris 2015, 22:43 | links
 
...tik jāzin kur šo bāzt!!!
27.oktobris 2015, 22:49 | links
 
Bļin pirksti ar eļļu, plansetka nesaprot .:-)
GUNTARSKI paldies :-)
27.oktobris 2015, 22:58 | links
 
Urmaas vari paskaidrot sikak par zobratiem.
27.oktobris 2015, 23:03 | links
 
Ja vajag agrāk tad pagriez atpakaļ. Ja vajag vēlāk tad uz priekšu.
27.oktobris 2015, 23:04 | links
 
:)
Ble rīt tas traķis ne tikai zemi ars :D
27.oktobris 2015, 23:07 | links
 
Ar ētera palīdzību pat kosmosā lidos. :)
27.oktobris 2015, 23:11 | links
 
Nebutu kauns vecteva priekša ( sataisit nemak) nodotu metāllūžņos :-)!

Sataisīšu un nolikšu par piemiņu un cieņu tiem kas speja ar tadiem zemi apstrādāt :-).
27.oktobris 2015, 23:18 | links
 
Ar spararata aizzīmem var iestādit AMP,lai puļķis cilindrā nav jābāž.Ar sūkni jau regulē apsteidzes lenķi,apm.15,grādi.Dari un būs!
27.oktobris 2015, 23:30 | links
 
Apjautājies ar Godājamiem,kas ar MTZ50.T40...u.c tehnikām maizi pelnija,ne džoistikkustinātājiem uz John Deer.
27.oktobris 2015, 23:39 | links
 
Pats kolhoza stradaju ,parzinu daudzus traktorus,bet itaijs ir tik primitivs ,ka esmu apjucis :-)
27.oktobris 2015, 23:50 | links
 
Ir veci dampji,kam garšo petroleja.
28.oktobris 2015, 09:46 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager