to plesigais
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)
27.oktobris 2015, 20:38 | links
========================
Kungi, kungi!? Lūk, ko nozīmē, ka skolā neesat mācījušies, bet tikai krustiņus burtnīciņās vilkuši.
Atzīmes ir uz spararata tāpēc, lai to demontējot var pareizi uzlikt atpakaļ, jo tas ir dinamiski līdzsvarots kopā ar kloķvārpstu.
Savukārt, uz kloķvārpstas otra gala, ja tur it škivok, uz tā jābūt atzīmēm, kuras norāda cilindru augšējā nāves punkta stāvokli, un tiek izmantotas aizdedzes momenta apsteiguma regulēšanai, vismaz tad, ja tas ir benzīna dzinējs.
Par sūkni var runāt tikai tad, ja zināms dzinēja tips.
27.oktobris 2015, 22:13 |
links