pzdjc kā pateici ...
30.jūnijs 2023, 16:03 | links
Diemžēl lielākā problēma ir tādi kā tu, kuri ir atrauti no realitātes.
Martins....B, 29.jūnijs 2023, 23:16
Davis-Di [29.06.23]: Te ir tīri skolas politika, ir soc. pedagogi, papildstundas, ja skolnieks nevar integrēties skolā, tad viņu jāmet ārā ar nosūtījumu uz specializēto skolu.Diemžēl lielākā problēma ir tādi kā tu, kuri ir atrauti no realitātes. Soc. pedagogs max 1 uz skolu. Klases ar 20 bērniem, 2 ukraiņi, 2 ar kodu, 2 izlaisti, 2 no sūdīgas ģimenes. Tajā vecumā, kad tu skolā apguvi 2+2, musdienās ir jāveic didaktiskā pauze. Eklasē līdz 17.00 jābūt sarakstītam visam, ko katrs perdelis sacīja, rādīja un darīja. No skolas nav iespējams dabūt ārā pat ar visām bāriņtiesām un policijām. Skola neko bērnam nevar padarīt, kamēr vecāki saka, ka grib lai tas bērns mācās tajā pamatskolā. Būtu labi izbeigt stāstīt pasakas no sava burbuļa, jo izklausies tikpat absurdi, kā es teiktu, ka tavu arbūzu izaudzēt jau neko nevajag, iemet sēklu un pēc 2 mēneši gatavs, max cena 0.10 Euro/kg. Aizej uz kādu vidējas pilsētiņas skolu gadu norauj un tad pastāsti par skolas politiku un par to, ka nav jau tik hujova kā padomju laikos. 80% problēmas vecākos, 19% sistēmas un to 1% skolotājos, kur tomēr sistēma ilgus gadus ir atļāvusi strādāt skolā ar 5 bērnu klasēm, tad nu iemetot lielājās pēc mazo slēgšanas, viņi nevelk. Atdod skolai autoritāti un būs kārtībā, kamēr vecāki visu kontrolēs un bez mazākā iemesla varēs čakarēt skolu un skolotāju, nekas labāk nebūs. Jaunie skolotāji pamet skolas ne jau bērnu dēļ, bet vecāku.
Nav vairs padomju laiki, kad visus turēja un arī tad bija kad izmeta!
Faktiski tu vaino un pieļauj ka dēļ tā viena vai dažiem skolniekiem visiem ir un būs slikti, tas pamat saknē nav pareizi.
Davis-Di [29.06.23]: Te ir tīri skolas politika, ir soc. pedagogi, papildstundas, ja skolnieks nevar integrēties skolā, tad viņu jāmet ārā ar nosūtījumu uz specializēto skolu.Tieši pretēji - es saku, ka dēļ tiem, kas paši negrib, skolotājam nav jāraujās pušu un jāmokās dēļ viņiem, bet jāstrādā ar tiem, kas grib, lai neciestu motivēto bērnu izglītība, tikai problēma tā, ka tādu, kam viss vienalga paliek arvien vairāk un neizbēgami paliek arī vairāk nenokārtoto eksāmenu, krītas vidējais līmenis u.t.t. Mans personīgais viedoklis - viss sākās ar audzināšanu ģimenē.
Nav vairs padomju laiki, kad visus turēja un arī tad bija kad izmeta!
Faktiski tu vaino un pieļauj ka dēļ tā viena vai dažiem skolniekiem visiem ir un būs slikti, tas pamat saknē nav pareizi.
Jau sen nav tadu specskolu !! Integrācija vai zinies !
Jon-Hill, 29.jūnijs 2023, 11:55
Jau sen nav tadu specskolu !! Integrācija vai zinies !
Jon-Hill, 29.jūnijs 2023, 11:55
Un kā tad ir ar klasēm, kur ir gan teicamnieki, gan tādi, kas neko nesaprot...Skolotājs taču viens! Nesaku, ka visi skolotāji ir baigi labi un profesionāli, bet vai lielākā problēma nebūs citur? Ja ir klasē kāds, kas pasaka - ej *irst un spaida telefonu, un viņam viss pie kājas. Ko darīt tādās situācijās? Ar lineālu pa muti vai aiz auss izraut no klases tak vairs nedrīkst. Viņam tur ir jābūt. Vai skolotājam jāturpina skriet ar pieri sienā un "cīnīties" ar tādu, vai veltīt to stundu tomēr, lai iemācītu vielu pārējiem, kas ir ieinteresēti un motivēti vismaz kaut ko apgūt?
Neesmu skolotājs, bet vienkārši domāju, ka problēma īsti nesākas ar skolotāju,bet gan ar pašu bērnu...
Hamurapi, 29.jūnijs 2023, 10:14
Davis-Di [Vakar]: Ja 9. klasē šis sagādā problēmas, tad tur ir arī skolotāju vaina, kas nestrādā ar klasi atbilstoši kontroldarbu un klases darbu rezultātiem, bet tīri atsēž!
Te man uzjundīja uz jautājumu, kādi ir skolotāju KPI, ja skolotāju % daļa no algas būtu atkarīga no skolnieku eksāmenu rezultātiem, tad skolotāja ieinteresētība būtu lielāka un arī skolnieku rezultāti un iegūtās zināšanas būtu labākas.Un kā tad ir ar klasēm, kur ir gan teicamnieki, gan tādi, kas neko nesaprot...Skolotājs taču viens! Nesaku, ka visi skolotāji ir baigi labi un profesionāli, bet vai lielākā problēma nebūs citur? Ja ir klasē kāds, kas pasaka - ej *irst un spaida telefonu, un viņam viss pie kājas. Ko darīt tādās situācijās? Ar lineālu pa muti vai aiz auss izraut no klases tak vairs nedrīkst. Viņam tur ir jābūt. Vai skolotājam jāturpina skriet ar pieri sienā un "cīnīties" ar tādu, vai veltīt to stundu tomēr, lai iemācītu vielu pārējiem, kas ir ieinteresēti un motivēti vismaz kaut ko apgūt?
Neesmu skolotājs, bet vienkārši domāju, ka problēma īsti nesākas ar skolotāju,bet gan ar pašu bērnu...
Hamurapi, 29.jūnijs 2023, 10:14
Davis-Di [28.06.23]: Ja 9. klasē šis sagādā problēmas, tad tur ir arī skolotāju vaina, kas nestrādā ar klasi atbilstoši kontroldarbu un klases darbu rezultātiem, bet tīri atsēž!Un kā tad ir ar klasēm, kur ir gan teicamnieki, gan tādi, kas neko nesaprot...Skolotājs taču viens! Nesaku, ka visi skolotāji ir baigi labi un profesionāli, bet vai lielākā problēma nebūs citur? Ja ir klasē kāds, kas pasaka - ej *irst un spaida telefonu, un viņam viss pie kājas. Ko darīt tādās situācijās? Ar lineālu pa muti vai aiz auss izraut no klases tak vairs nedrīkst. Viņam tur ir jābūt. Vai skolotājam jāturpina skriet ar pieri sienā un "cīnīties" ar tādu, vai veltīt to stundu tomēr, lai iemācītu vielu pārējiem, kas ir ieinteresēti un motivēti vismaz kaut ko apgūt?
Te man uzjundīja uz jautājumu, kādi ir skolotāju KPI, ja skolotāju % daļa no algas būtu atkarīga no skolnieku eksāmenu rezultātiem, tad skolotāja ieinteresētība būtu lielāka un arī skolnieku rezultāti un iegūtās zināšanas būtu labākas.