Laivas un to motori

Es vēlreiz par to pašu.
daddy_j
"ja tek ārā bendža - skaidrs, ka pludiņš bija ieķēries..." Bet vai tad 4-taktniekam 5hp suzukam ir pludiņš vispār?!
6.oktobris 2010, 17:00 | links
 
Suzuki 2.5-iekam nav degvielas filtra
6.oktobris 2010, 07:57 | links
 
Laivas reģistrēšana maksāja ap 18 latiem, reģistrēt, vai nē, pašam jādomā, jo ir ezeri, kuros drīkst braukt tikai reģistrētas laivas, ja nozog, vismaz paliek tehniskā pase ar visiem parametriem,(ja aizmirstas, kāda laiva bija:D )Ja braukā tikai pa vienu konkrētu ezeru, kur reģistrāciju neprasa, var to arī nedarīt, 18ls arī ir nauda.
5.oktobris 2010, 21:22 | links
 
Vai kāds ir lietas kursā-Suzuki 2,5 motoram oriģināli ir benzīna filtrs, vai nav?
5.oktobris 2010, 21:16 | links
 
Ak , jā garums 3m
5.oktobris 2010, 21:10 | links
 
Zveikiņi.
Izstāstiet lūdzu vai ir jēga reģistrēt laivu , ja motors paredzēts līdz 5Hp, jo kā saprotu, tas nav obligāti.
PS. Un varbūt kāds zin cik maksā.
Paldies
5.oktobris 2010, 21:03 | links
 
Nu ja, un ar tukšu bāciņu 13 kg ;)
5.oktobris 2010, 10:04 | links
 
mefisto, mans suzuki 2,5 hp ar pilnu baacinnu 14 kg.
5.oktobris 2010, 10:01 | links
 
Hondai 2.3 hp ir gaisa dzese. manā skatījumā suzuks ir labākais variants mazo motoru klasē ;) bet nu katram savs :)
5.oktobris 2010, 09:50 | links
 
Vieglakais laiakm ir hondas 2,3zs 12 kg laikam bij
4.oktobris 2010, 18:14 | links
 
Suzuki 2.5 hp, 13 kg.
4.oktobris 2010, 16:03 | links
 
specuki pastaastiet cik sver mazaakais vieglaakais piekaramais benziinmotors.
4.oktobris 2010, 15:58 | links
 
Silent, es tevi kaut kā nesaprotu, ja tu domā par Zebec Seabon 320, un meklē kas ir izdevīgāks, tad jau tu vari salīdzināt šo laivu ar Dulkan 325 tehn rādītājiem un protams cenu. Es protams neesmu Dulkan ideāls fans, bet arī pirms pirmu daudz salīdzināju. Ja esi rīdzinieks, pabraukā pa ražotājiem un protams arī pa veikaliem.
4.oktobris 2010, 10:02 | links
 
cien. kolēģi
sāku apdomāt laivu iegādi. Protams, Bush Kaiman favorīts, bet budžets pagaidām nevelk līdz šim līmeni.
Interesē Jūsu viedoklis par sekojošām laivām -
1. Zebec Seabon 320 (laivu nams)
2. Z-Ray laivas
Saprotu, ka Z-ray ir mistisks ķīnas ražojums, uz to prāts itkā nenesās, bet tas Zebec man pat iepatikās...
4.oktobris 2010, 09:31 | links
 
man jau nebija gauja, tā bija buša laiva un priekšgals ne visai uz augšu. kaimanam ķilis šķeļ ūdeni un met uz sāniem, tādēļ laivā neko īpaši nešļācās.
29.septembris 2010, 20:58 | links
 
Ja ir jaudīgāks motors un piemirsies ķīli piepumpēt, tad sajūtas visai interesantas. Laiva pa viļņiem kā čūska locās, īpaši grīdas dēļi :D
Ķīlis šķeļ vilni (cik nu tas burbulis viņus var šķelt) + notur kursu.
29.septembris 2010, 19:54 | links
 
Juurasbullis, uzlocīts jau priekšgals ir abām laivām. Varbūt laivas forma pie vainas?
29.septembris 2010, 19:35 | links
 
laiva bez ķīļa pa ūdeni iet kā bļoda.grozās kā grib.ar ķīli tā dendence grozīties ir krietni mazāka.ar jebkuru motoru,laivu ar ķīli forši sagriezt.bez ķīļa pamēģiniet.diez ko priecīgi nebūsiet.
:)
29.septembris 2010, 19:34 | links
 
gaujai 20 cm viļņi braucot pret vēju šļācas laivā, kaimanam pat 50 cm nejūt, jo priekšgals ir uzrauts.
29.septembris 2010, 17:10 | links
 
nezinu gan ķīļa nozīmi gumijas laivai (drošvien braucot ar motoru tādas nav) bet parastai airu laivai ja uzpūš vējš - ķīlis laivai neļauj tik brīvi slīdēt pa ūdeni, un airējot ķīlim ir ļoti liela nozīme - laiva iet taisni, bez ķīļa ir vairāk jākontrolē savs virziens.
29.septembris 2010, 17:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager