A tu vispār čoku izrauj pirms sākotnējās pielaišanas? Jaunam motoram obkatkas laikā (pirmās 10 motorstundas) obligāti vismaz 3-5 minūtes jādarbojas ar izrautu čoku uz minimāliem apgriezieniem, da i pēc obkatkas nekas diži nemainās. Ja tu iedarbini un uzreiz mēģini kaut minimāli piedot gāzi, tad toč slāps...
Suzuki 2,5 zs 4taktu. Motors praktiski jauns. Uz maziem apgriezieniem bišķi paiet un noslāpst. Pēc noslāpšanas nevar palaist apmēram 10 minūtes. Man aizdomas, ka pārlej un piesit gaisa filtru ar degvielu. Kamēr filtrs neizžūst, tikmēr pielaist nevar.
Un tāda sajūta, ka neiet ar pilnu jaudu.
Sveiki visiem!!!varbūt kāds var pastāstīt,vai ir kāda atšķirība jaucot 95 vai 98 markas benzīnu 2taktu dzinējos.braucu ar tohatsu 9.8 un lietoju 95 bendžu.arī uz maziem apgriezieniem strādā tīri labi.bet vienmēr jau cilvēkam gribas lai būtu perfekti.
Sveiki,
meklēju akomulātoru elektromotoram,
vienu atradu,bet varbūt ir kadas atsauksmes vai ieteikumi!Mans variants savai kabatai:http://veicis.lv/?nod_id=127101&pid=80468
Hmmm... man ir Honda BF50. pagājušā reizē man škita, ka tāds paskaļš motors palicis, tukšgaitā daudz nebraucu, neko par slāpšanu nepateikšu, taču uz pilnu gāzi braucot īsti troksnis nepatika un paliku uz 5000 rpm... Pamēģināšu 98 un atrsktīšu novērojumus. Zāles pļāvējs ar leca ar melnu dūmu vakar... Cik sen tā Ibio piedeva benzīnam ir ieviesta?
Personīgi pazīstu vairākus cilvēkus kuri svin vairāk par 1 dzimšanas dienu Usmas ūdeņi tiem ir sagādājuši krietnu adrenalīna devu un iespēju nosvinēt papildus dzimšanas dienu,Pēdējais bija manis atrastā laiva Cilvēki izpeldēja ,jo bija ne vairāk kā 50 m no krasta ,bet visa iedzīve štrumi ,kastres ,teļaponi -aizgāja pa burbuli.
Man Honda ir usa's variants -peec papiiriem vajag 86 pump octane, kas atbilst "EuroSuper" vai "EuroPremium" vai "Regular unleaded" in UK. Tas ir 95.Vai kaads specuks var pakomenteet kas notiek vai tiesi nenotiek ja lieto 98?