Mercuram patika ka iepūt atvērtā vāciņā :) Savādāk izbraucot tukšu bāku var izbeigties arī pats šķilot klāt. Motoseksisms. Yamahai ir bumbierītis zem vāka. Tohatsu tā paša gada neprasās šis mutisms.
20.maijs 2021, 15:18 | links
addd [20.05.21]: Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokāmGan, gan. Nopirku sveci, tad jau nedēļas nogalē testēšu
Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43
Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
jorsiks [20.05.21]: Willy, 20.maijs 2021, 13:35Moš āķis tanī aizdedzē un cdi blokā
Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
Willy, 20.maijs 2021, 13:35
Willy [20.05.21]: Willy [3m]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.Tas caur motozip.lv tā pati Yamaha, norādītā ir gala cena, mīnus 10-15% atlaide, pazvanot Armandam
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Willy [20.05.21]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt....vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
RaimisD [20.05.21]: Iespējams kādam var noderēt.Aļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.o
Jon-Hill [11:18]: Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)Tā pa lielam arī ir. Mana vēl gluži "svaigā" pieredze ar Laivu centru... pēc aizvadītās copes sezonas aizvedu uz kārtējo (motoram 2 sezonas) apkopi, lai saglabātos garantija. Pasūdzējos, ka slikti lec. Pēc kāda laika šie zvana var braukt pakaļ- cipars maigi sakot kodīgs. Sāku skaidrot kas un kā- esot tīrījuši karburatoru un tas neietilpst apkopē... Nu labi. Biju saērcinārs, bet atradām kopsaucēju. Pienāk šī gada maijs, motors lec vēl sliktàk, pie lieliem, vēlāk pie maziem apgriezieniem slāpa nost. Tā čakarējoties vienā brīdī nepamanīju (sajutu), ka motors nedzesējas. Protams, cope beidzās. Izpūtu, tāpat nedzesējas. Apskatīju sveci- orģinālā pavisam melna! Tā saucās kvalitāte! Cope sačakarēta! Neko. Vedu motorīti uz Rīgu. Veselas 2 nedēļas marinēja, sarēķināja kosmisku ciparu, jo redz garantija neko tādu nesedz. Motora slāpšana esot saistīta ar to, ka motorītī smiltis... Sagadīšanās vai kā, bet tieši pirms manis viens čalis nodeva identisku motoru ar vārdiem, ka motorā ir smiltis. Savukārt pats līdz nedzesēšanai "izmocīju" pusotru bāciņu ar iepriekšējā dienā Nestē iegādātu 98-to un smiltis tur galīgi nekādas nevarēja būt, ja vien paši apkopē viņas neiebēra. Pirms braukšanas uz servisu vēl pārprasīju vai svece nomainīta uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi. Ar servisa vadītāju bija visai karsta saruna, kā rezultātā viņš paziņoja, ka droši varu vairs pie viņiem nebraukt! Lieki teikt, ka tā arī nedarīšu un arī citiem Laivu centru neieteiktu. Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām
Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43
Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām
Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43
Jon-Hill [20.05.21]: Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)Tā pa lielam arī ir. Mana vēl gluži "svaigā" pieredze ar Laivu centru... pēc aizvadītās copes sezonas aizvedu uz kārtējo (motoram 2 sezonas) apkopi, lai saglabātos garantija. Pasūdzējos, ka slikti lec. Pēc kāda laika šie zvana var braukt pakaļ- cipars maigi sakot kodīgs. Sāku skaidrot kas un kā- esot tīrījuši karburatoru un tas neietilpst apkopē... Nu labi. Biju saērcinārs, bet atradām kopsaucēju. Pienāk šī gada maijs, motors lec vēl sliktàk, pie lieliem, vēlāk pie maziem apgriezieniem slāpa nost. Tā čakarējoties vienā brīdī nepamanīju (sajutu), ka motors nedzesējas. Protams, cope beidzās. Izpūtu, tāpat nedzesējas. Apskatīju sveci- orģinālā pavisam melna! Tā saucās kvalitāte! Cope sačakarēta! Neko. Vedu motorīti uz Rīgu. Veselas 2 nedēļas marinēja, sarēķināja kosmisku ciparu, jo redz garantija neko tādu nesedz. Motora slāpšana esot saistīta ar to, ka motorītī smiltis... Sagadīšanās vai kā, bet tieši pirms manis viens čalis nodeva identisku motoru ar vārdiem, ka motorā ir smiltis. Savukārt pats līdz nedzesēšanai "izmocīju" pusotru bāciņu ar iepriekšējā dienā Nestē iegādātu 98-to un smiltis tur galīgi nekādas nevarēja būt, ja vien paši apkopē viņas neiebēra. Pirms braukšanas uz servisu vēl pārprasīju vai svece nomainīta uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi. Ar servisa vadītāju bija visai karsta saruna, kā rezultātā viņš paziņoja, ka droši varu vairs pie viņiem nebraukt! Lieki teikt, ka tā arī nedarīšu un arī citiem Laivu centru neieteiktu. Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām
JIG.LV [18.05.21]: Pateicos, bet man vajadzētu uz kādu metru +Pateicos, tas der. Iestrādāšu kardānu motora galā un būs pa pirmo.
RaimisD, 18.maijs 2021, 12:39
nu tad http://www.boatshop.lv/lv/piekaramie-dzineji/aprikojums-dzinejs/rumpela-pagarinatajs-teleskopisks